Nee, lijkt het zo erg met me gesteld dan?quote:
Haha, ik plaats ook niet zulke grote bestellingen, even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee, lijkt het zo erg met me gesteld dan?
Ik ben 1 keer gepakt met invoerrechten en sindsdien durf ik niet meer haha
Daarom hou ik ervan wanneer ze liegen op die leuke CN-papiertjes gevalletjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ik plaats ook niet zulke grote bestellingen, even voor de duidelijkheidIk ben ook bang gepakt te worden!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Daarom hou ik ervan wanneer ze liegen op die leuke CN-papiertjes gevalletjes![]()
Zeg maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef DeltaCephei het volgende:
WTF dat je nu ineens pas vanaf $100 met PP kan betalen :/ fuckers!
Precies, ik vind een TD bestelling al prijzigquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zeg maartegen een boel klanten, hmpf.
Nou, ik ook. Hoe hoog zijn de verzendkosten bij TD eigenlijk tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Precies, ik vind een TD bestelling al prijzig
20 dollahquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou, ik ook. Hoe hoog zijn de verzendkosten bij TD eigenlijk tegenwoordig?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik zat een beetje rond te kijken op eBay en ik zag dat MaiandJays helemaal leeg was. Dus ik zo berichtje sturen: hooooii verkopen jullie nog nagellak? Kthanks!
Reactie:
[..]
Vind ik niet zo leuk!
En @Lindy: Gefeliciteerd!
eeeuuuhhmmm, whut?quote:Claire's Mood Changing Polish 10.00
Je bent een hollander of je bent het nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
en 20 dollar is toch niet extreem? Als je bekijkt wat die spullen in nederland kosten? Stelletje schrapers
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een rasechte Hollander qua geldTD is niet duur maar ik bedoelde zoveel geld in 1x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |