Wat is dat voor faal?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk je dat dat erg is? Moet je dit eens zien:
Ze hebben verschillende formaten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De inktpatroon eruit halen en daarmee de lege vervangen?
Kleine uitleg:quote:
Ik benijd je nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kleine uitleg:
De kinderen op mijn werk hebben vandaag bedacht dat ze maandag wel een valentijnsdisco willen. En ik ben nu dus ultiem foute valentijnsmuziek aan het zoeken...![]()
Die clip is van Zirkus Zirkus, daar zijn zeker de kleintjes helemaal dol op. Bovenstaande clip staat hoog in de kids top 20
Inderdaadquote:
Welke leeftijdscategorie heb je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kleine uitleg:
De kinderen op mijn werk hebben vandaag bedacht dat ze maandag wel een valentijnsdisco willen. En ik ben nu dus ultiem foute valentijnsmuziek aan het zoeken...![]()
Die clip is van Zirkus Zirkus, daar zijn zeker de kleintjes helemaal dol op. Bovenstaande clip staat hoog in de kids top 20
We hebben twee groepen die in vol enthousiasme door elkaar heen rennen. Ik sta zelf op de groep van 8 tot 12 jaar, maar de disco is voor de hele bubs, dat is 6 tot 12 jaar.quote:
Rubberen hamer voor mamma?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef milka82 het volgende:
@ Lindy,gefeliciteerd!
Mag ik even een rubberen hamer voor mini? Heb verd*** al twee dagen geen slaap gehad en nu dreutelt ze hier nog rond. Waterpokken sucks bigtime,but mommy needs some sleep!
Vind ik niet zo leuk!quote:Hi all items still available, if your order is at least $100.00 in value then we can do paypal payment with you and send paypal invoice,, otherwise under 99.99 value then following payments is accepted:
all brands in stock with new specials below
if you want to order under 99.99 usd tell us wishlist to jayw@clearwire.net jayw at clearwire dot net and you can send payment with any of the following:
western union
moneygram
postal money order
international money order
concealed cash
OPI 7.00
Zoya 6.50
Essie 6.50
China Glaze 6.50
Nubar 6.50
Claire's Mood Changing Polish 10.00
we also carry CND, INM, Seche and various other brands with various prices depending on which item
New Current Specials:
Orders of at least 10 nail polishes get Free Priority Mail Shipping and
if your order comes to at least $50.00 you will be eligible for 1 free bonus polish of your choice, up to $7.00 value.
If your order equals to at least $100.00 you will then be eligible for 2 free bonus polishes of your choice up to $7.00 value each.
If your order equals to at least $150.00 then you will be eligible for 3 free bonus polishes of your choice up to $7.00 value each.
we still also offer free shipping of 10 or more polishes.
thanks!
Ach, mijn orders zitten toch altijd boven de $100.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik zat een beetje rond te kijken op eBay en ik zag dat MaiandJays helemaal leeg was. Dus ik zo berichtje sturen: hooooii verkopen jullie nog nagellak? Kthanks!
Reactie:
[..]
Vind ik niet zo leuk!
En @Lindy: Gefeliciteerd!
Ja maar mijne nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ach, mijn orders zitten toch altijd boven de $100.![]()
![]()
Nee, lijkt het zo erg met me gesteld dan?quote:
Haha, ik plaats ook niet zulke grote bestellingen, even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee, lijkt het zo erg met me gesteld dan?
Ik ben 1 keer gepakt met invoerrechten en sindsdien durf ik niet meer haha
Daarom hou ik ervan wanneer ze liegen op die leuke CN-papiertjes gevalletjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ik plaats ook niet zulke grote bestellingen, even voor de duidelijkheidIk ben ook bang gepakt te worden!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Daarom hou ik ervan wanneer ze liegen op die leuke CN-papiertjes gevalletjes![]()
Zeg maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef DeltaCephei het volgende:
WTF dat je nu ineens pas vanaf $100 met PP kan betalen :/ fuckers!
Precies, ik vind een TD bestelling al prijzigquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zeg maartegen een boel klanten, hmpf.
Nou, ik ook. Hoe hoog zijn de verzendkosten bij TD eigenlijk tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Precies, ik vind een TD bestelling al prijzig
20 dollahquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou, ik ook. Hoe hoog zijn de verzendkosten bij TD eigenlijk tegenwoordig?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik zat een beetje rond te kijken op eBay en ik zag dat MaiandJays helemaal leeg was. Dus ik zo berichtje sturen: hooooii verkopen jullie nog nagellak? Kthanks!
Reactie:
[..]
Vind ik niet zo leuk!
En @Lindy: Gefeliciteerd!
eeeuuuhhmmm, whut?quote:Claire's Mood Changing Polish 10.00
Je bent een hollander of je bent het nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
en 20 dollar is toch niet extreem? Als je bekijkt wat die spullen in nederland kosten? Stelletje schrapers
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een rasechte Hollander qua geldTD is niet duur maar ik bedoelde zoveel geld in 1x
* Denkt terug aan meet bij Puckzzz*quote:
Nee, maar dan nog 9 lakjes erbij en dan is het in 1 keer wel een boel. Ik = krentquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
en 20 dollar is toch niet extreem? Als je bekijkt wat die spullen in nederland kosten? Stelletje schrapers
uhm,klinkt he-le-maaaaaaaaaaal niet bekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook, maar wel aan veel goedkope spullen, dus dat heft het weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |