Jawel dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat steunkousen zulke killers waren.
I has no PMquote:Op woensdag 9 februari 2011 06:39 schreef milka82 het volgende:
Oh hai! Dico,had je mijn berichtje gelezen?
Ik heb net een td bestelling gedaan want crackles! Tis wat,je wordt wakker en je denkt: effe kijken. Nu eerst mijn nichtje smsen,die wilde ze ook
hf met lush snuffenquote:
Prachtige film.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Ik ben er weer. Ben vanavond naar Black Swan geweest, maar sodeju, dat is een heftige film!
Ik had een pakketje voor hem aangenomen gister en die kwam hij net ophalen. Ik doe heel enthousiast de deur open. Oh ja, ik liep nog in mijn (korte) badjes, handdoek in haar en geen make-up.quote:
ow daar zou ik echt schijt aan hebben hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had een pakketje voor hem aangenomen gister en die kwam hij net ophalen. Ik doe heel enthousiast de deur open. Oh ja, ik liep nog in mijn (korte) badjes, handdoek in haar en geen make-up.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow daar zou ik echt schijt aan hebben hoorik loop zo vaak zonder makeup thuis, al zou ik nog een masker ophebben gooi ik die deur nog open
Da's toch geen issue?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had een pakketje voor hem aangenomen gister en die kwam hij net ophalen. Ik doe heel enthousiast de deur open. Oh ja, ik liep nog in mijn (korte) badjes, handdoek in haar en geen make-up.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik stond vorige week 's avonds met mijn huispak aan buiten (velours paars.... ding). Het was dat de buurvrouw begon te lachen, maar had het verder zelf niet door
Maar wil jij dan niet dat mensen je zonder make-up zien? Gewoon nieuwsgierig, geen aanval...quote:
Nee liever niet nee. Ik heb blonde wimpers en een vlekkerige huid. Ik vind mijn ogen erg 'leeg' zonder mascara.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wil jij dan niet dat mensen je zonder make-up zien? Gewoon nieuwsgierig, geen aanval...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |