abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92527605
Heb nog meer filmpjes, maar is wel gek om ze weer te zien hoor, straks ga ik weer :'( .
Zag er net 1 die ik twee maanden voor z'n dood heb gemaakt in het park en dan zie je hoe ongelofelijk moeilijk dat beest loopt. Gek hoeveel je je ogen daar voor sluit, want toentertijd had ik niet door dat het zo erg was...

Misschien moet ik filmpjes van de kat gaan opzoeken, die is er tenminste nog *positiviteit enzo*
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:28:16 #52
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_92527839
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nog meer filmpjes, maar is wel gek om ze weer te zien hoor, straks ga ik weer :'( .
Zag er net 1 die ik twee maanden voor z'n dood heb gemaakt in het park en dan zie je hoe ongelofelijk moeilijk dat beest loopt. Gek hoeveel je je ogen daar voor sluit, want toentertijd had ik niet door dat het zo erg was...

Misschien moet ik filmpjes van de kat gaan opzoeken, die is er tenminste nog *positiviteit enzo*
Aaaaawwwwwwww :*

Ons Daan beweegt ook steeds slechter en slechter. Piepen als je aan d'r heupen komt, moeilijk opstaan enzo, maar waar leg je de grens???
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:37:08 #53
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_92528219
Oooooooooh ik heb net zo lekker met een scherpe metalen vijl onder mijn nagels lopen poken O+

The Joyyyyyyyyyy!!!!!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_92528278
Ik had die grens al vrij vroeg bereikt in gedachte, maar mijn ouders niet. Als je dan overlegd of je er niet gewoon eens mee moet kappen en je ouders zeggen "nee joh, hij is toch nog vrolijk?" dan is het heel moeilijk om door te zetten.
Maar hij heeft met alle gebreken lange tijd goed kunnen leven, in de grote sneeuw van eind 2009 heeft hij nog heerlijk gerend door de sneeuw. Dat hij echt achteruit ging was een kwestie van een paar maanden, je zag dat hij er geen lol meer in had. Ik was al op het punt gekomen dat ik met mijn ouders had afgesproken dat als hij weer ziek werd (hij had regelmatig problemen met z'n darmen) dat we dan met de dierenarts zouden overleggen of het niet klaar moest zijn. En toen werd hij uiteraard niet meer ziek. Toen het tijd was voor de jaarlijkse entingen hebben we van te voren al besloten dat het mooi geweest was. De dierenarts kent hem al zolang we hem hadden (13 jaar) en die zei ook dat dit niet meer de hond was die hij was geweest en dat het alleen maar erger zou worden, die gaf ons groot gelijk.

Ik zal dat filmpje eens uploaden, dan kun je zien hoe moeilijk hij liep. Dit was dan wel na een wandeling pakweg 20 minuten, de laatste twee weken hield hij een stuk van 300 meter niet meer vol, hij wilde na 75m al terug. Mijn ouders wonen op 400m afstand van mij en dat was echt een straf voor hem. Toen wisten we wel dat het klaar was.
pi_92528727
Dit is het filmpje:
http://s14.photobucket.co(...)urrent=Video0006.mp4

Grappige is dat je kan zien dat hij het eerste fluitje niet hoort en het tweede fluitje wel, omdat dat een andere toonsoort is :). Maar hoe die loopt is heel sneu.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:52:56 #56
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_92529054
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is het filmpje:
http://s14.photobucket.co(...)urrent=Video0006.mp4

Grappige is dat je kan zien dat hij het eerste fluitje niet hoort en het tweede fluitje wel, omdat dat een andere toonsoort is :). Maar hoe die loopt is heel sneu.
Ja ik zie het. -O-
pi_92529207
Zal ik nog even wat vrolijks erbij gooien voor we helemaal down naar bed gaan? ;)

Hier moest ik dan wel weer om lachen.
Plan was om gewoon een gesprek tussen mij en de kat op te nemen (normaal heb ik meer zinnige tekst ;)), maar vooral de laatste seconde doet het hem :')

woensdag 9 februari 2011 @ 00:04:37 #58
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_92529572
Meh...mobiel nu, lig net in bed en PB wil het filmpje niet laten zien.
pi_92529950
Dan ben ik benieuwd wat je er morgen van vind ;)

Ik moet ook naar bed, ga zo :O
pi_92531098
Oh hai! Ik ben er weer. Ben vanavond naar Black Swan geweest, maar sodeju, dat is een heftige film!
Aids.
pi_92533120
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat steunkousen zulke killers waren.
Jawel dus :') En vanmiddag gelakt met een boobie en nu al tipwear enzulks. Grr.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_92533286
Oh hai! Dico,had je mijn berichtje gelezen?
Ik heb net een td bestelling gedaan want crackles! Tis wat,je wordt wakker en je denkt: effe kijken. Nu eerst mijn nichtje smsen,die wilde ze ook
  woensdag 9 februari 2011 @ 07:15:47 #63
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_92533404
Goedemorgen!
pi_92533412
LINDYYYYYYYY GEFELICITEEERD!!!!! *O* :* O+

pi_92533731
Er is er 1 jarig hoera hoera! *O* *O*
pi_92533773
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 06:39 schreef milka82 het volgende:
Oh hai! Dico,had je mijn berichtje gelezen?
Ik heb net een td bestelling gedaan want crackles! Tis wat,je wordt wakker en je denkt: effe kijken. Nu eerst mijn nichtje smsen,die wilde ze ook
I has no PM :D
  woensdag 9 februari 2011 @ 08:10:10 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_92533785
gefeliciteeeeeeeeerd lindytje!! *O*
disclaimer
pi_92533794
Lindy gefelicitaaaaaaaaaaaart *O* O+
pi_92533820
Gefeliciteeeeeeerd Lindyyyyyy!!!!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_92534147
Gefeli Lindytje!!! w/
I had a signature once. It was awful.
pi_92534194
On my way to Brabant!
pi_92534503
Lindyyyyyy gefeliciteerd !!!!! *O* :D

No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_92534507
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:43 schreef Joysa het volgende:
On my way to Brabant!
hf met lush snuffen :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_92534620
Bakje koffie op, nu weer naar buitenlocaties :z
pi_92534636
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

hf met lush snuffen :9
Dat gaat wel lukken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')