Nee niet helemaal. Je hebt die bakken gezien van mij waar ze in zitten? Da's niet echt overzichtelijk. Een rekje zou dus zeker een vooruitgang zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]Mr Puckzzzz...
Maar ik zou m toch ook niet in de kelder willen hebben... kun je ze net zo goed in een kastje proppen...
Oh, kak....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb net 4!!! nagels gebroken omdat ik steunkousen bij m'n oma aan het aantrekken was
Nooit gedacht dat steunkousen zulke killers waren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb net 4!!! nagels gebroken omdat ik steunkousen bij m'n oma aan het aantrekken was
Ja, vooruit, daar heb jij een punt. Dat is idd wel overzichtelijkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Je hebt die bakken gezien van mij waar ze in zitten? Da's niet echt overzichtelijk. Een rekje zou dus zeker een vooruitgang zijn.
en 'kelder' is bij ons de ruimte onder de trap he?
Een rekje lijkt me sowieso heerlijk overzichtelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Je hebt die bakken gezien van mij waar ze in zitten? Da's niet echt overzichtelijk. Een rekje zou dus zeker een vooruitgang zijn.
en 'kelder' is bij ons de ruimte onder de trap he?
Dat is wel heel cute!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjezus, m'n hele computer crashte toen ik het filmpje wilde openen op photobucket. Wist niet eens dat dat kon op een mac.
Maar we zijn er weer en filmpje gevonden![]()
Disclaimer: Mijn "goedzo knul" klonk in het echt een stuk charmanter![]()
[ link | afbeelding ]
Aaaaawwwwwwwwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nog meer filmpjes, maar is wel gek om ze weer te zien hoor, straks ga ik weer.
Zag er net 1 die ik twee maanden voor z'n dood heb gemaakt in het park en dan zie je hoe ongelofelijk moeilijk dat beest loopt. Gek hoeveel je je ogen daar voor sluit, want toentertijd had ik niet door dat het zo erg was...
Misschien moet ik filmpjes van de kat gaan opzoeken, die is er tenminste nog *positiviteit enzo*
Ja ik zie het.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is het filmpje:
http://s14.photobucket.co(...)urrent=Video0006.mp4
Grappige is dat je kan zien dat hij het eerste fluitje niet hoort en het tweede fluitje wel, omdat dat een andere toonsoort is. Maar hoe die loopt is heel sneu.
Jawel dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat steunkousen zulke killers waren.
I has no PMquote:Op woensdag 9 februari 2011 06:39 schreef milka82 het volgende:
Oh hai! Dico,had je mijn berichtje gelezen?
Ik heb net een td bestelling gedaan want crackles! Tis wat,je wordt wakker en je denkt: effe kijken. Nu eerst mijn nichtje smsen,die wilde ze ook
hf met lush snuffenquote:
Prachtige film.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Ik ben er weer. Ben vanavond naar Black Swan geweest, maar sodeju, dat is een heftige film!
Ik had een pakketje voor hem aangenomen gister en die kwam hij net ophalen. Ik doe heel enthousiast de deur open. Oh ja, ik liep nog in mijn (korte) badjes, handdoek in haar en geen make-up.quote:
ow daar zou ik echt schijt aan hebben hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had een pakketje voor hem aangenomen gister en die kwam hij net ophalen. Ik doe heel enthousiast de deur open. Oh ja, ik liep nog in mijn (korte) badjes, handdoek in haar en geen make-up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |