Kun je beter in Nederland halen, past niet door de brievenbus...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Gewoon een GO geplaatst
Ik kan wel lemony flutter bestellen; maar ik weet niet hoe ik em verder bij jou krijg (of we moeten nog eens een meet houden).
Wil hem ook opsturen; maar komen dan verzendkosten binnen NL bij...
Je kunt toch belleeequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
van mij mag die site wel weer online trouwens
Badspullies zijn bijna op
Wil je heel veel spullies? Als je mij voor 17u doorgeeft wat je wil, kan ik het ook nog voor je meebestellen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
van mij mag die site wel weer online trouwens
Badspullies zijn bijna op
Ja dat jullie die catalogus nou uit je kop kenne!quote:
Neejoh, komt goed, maar tnxquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil je heel veel spullies? Als je mij voor 17u doorgeeft wat je wil, kan ik het ook nog voor je meebestellen.
Verzendkosten wordt over 7 man verdeeld dan (verzendkosten van EN naar NL).
Zolang je niet voor 100 pond wil bestellen; moet mijn CC het nog nét aankunnen
Order form!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat jullie die catalogus nou uit je kop kenne!
[..]
Neejoh, komt goed, maar tnxIk wacht wel gewoon braaf
nee, maar bedanktquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Order form!
http://lush.co.uk/holdingimage/orderform.pdf
Maar wel door de mijnequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je beter in Nederland halen, past niet door de brievenbus...
Ja dat heb ik vroeger gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Dwyn waarom verf je jouw wimpers niet dan?hoef je niet altijd maar makeup op te doen in de ochtend!
Komt goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar wel door de mijne![]()
Hell gisteren had de postbode het H&M pakketje met laarzen erin weten te krijgen
Dus als Priem 'm gewoon afgeeft bij de balie dan komt dat volgens mij wel goed
[ afbeelding ]
Yeey!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komt goedIk bestel em voor je.
Uhm, ik heb dat wel eens gehad met iets dat het niet door de brievenbus paste, bij het postkantoor hebben ze zo'n nep brievenbusgleuf en dan meten ze of het wel pastquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komt goedIk bestel em voor je.
Ja dat zijn van die overijverige mutsenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Uhm, ik heb dat wel eens gehad met iets dat het niet door de brievenbus paste, bij het postkantoor hebben ze zo'n nep brievenbusgleuf en dan meten ze of het wel past
Ja echt wel. Zijn toch stagiairs die in de plus werken; achter die tnt balie; dus die doen niet zo moeilijk. En anders doe ik wel moeilijk pehehequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die overijverige mutsen![]()
Ik denk dat Priem zich daar wel mee redt toch?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt een Belg in een winkel en zegt:"Awel mag ik unne brood?"
Zegt de winkelbediende: "Natuurlijk, u bent zeker een Belg?"
"Ja," zegt de Belg "hoe weet u dat?"
"Dat hoor ik aan uw accent." zegt de winkelbediende.
De volgende dag is de Belg weer in de winkel: "Mag ik unne krentebol?"
Zegt de winkelbediende: "Aan uw accent te horen bent u een Belg."
De Belg begint het te vervelen en doet een cursus Nederlands. Hij weer naar de winkel en zegt heel erg netjes: "Mag ik een heel gesneden wit van u?"
Maar toch raadt de winkelbediende meteen dat het een Belg is. "Maar dat kun je toch niet horen!"
"Nee," zegt de winkelbediende "maar u bent hier bij de slager."
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef princess-a het volgende:
Kreeg net een emailtje over een zwangere collega. Mailtje begon met "FYI" duurde even voor ik doorhad dat meneer daar geen nagellak mee bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |