Ja maar niet in de spits, want daar weigert hij te lopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef franklop het volgende:
kijk van der gijp heeft gelijk. EL Hamdaoui zit prima bij ajax
x2quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Nuchterheid het volgende:
Hopen dat Emiel gelijk gaat krijgen
El Hamdaoui mist wel snelheid. Dat klopt. Maar hij is een unieke voetballer.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef franklop het volgende:
kijk van der gijp heeft gelijk. EL Hamdaoui zit prima bij ajax
Hij is ook uniek lastig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui mist wel snelheid. Dat klopt. Maar hij is een unieke voetballer.²
Is al mislukt bij Tottenham...die is gewoon niet van het niveau dat Ajax nastreeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui mist wel snelheid. Dat klopt. Maar hij is een unieke voetballer.²
Die Graydon aflevering was idd dieptriest.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat Everse maar opdonderen die gast heeft voor de slechtste VI aflevering van de afgelopen jaren gezorgd
Babel is mislukt bij Liverpool, heel veel supporters wilde hem terug hebben bij Ajax. Zelfde geldt voor Huntelaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is al mislukt bij Tottenham...die is gewoon niet van het niveau dat Ajax nastreeft.
Maar Huntelaar ownedquote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Babel is mislukt bij Liverpool, heel veel supporters wilde hem terug hebben bij Ajax. Zelfde geldt voor Huntelaar.²
Asjeblieft niet die shampoo reclame met die tennisser.quote:
Mee eens.quote:
Ja die reclame is echt erg, zo fakequote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Asjeblieft niet die shampoo reclame met die tennisser.²
Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja die reclame is echt erg, zo fake
Toch zou Sluiter nooit zijn filter zo vet laten worden!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Extreem fake, als ik al dat merk zou kopen zou ik er nu mee stoppen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
is idd leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil die reclame van Johan en de schilders nog eens zien.
Hoe de fak weet Raymond hoe gravel smaakt.. Hij tennist er op, ik hoop niet ie het eet.quote:
hij was een echte gravelbijterquote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
Hoe de fak weet Raymond hoe gravel smaakt.. Hij tennist er op, ik hoop niet ie het eet.
"We smelten de kazen"quote:Op maandag 7 februari 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Die AZ fans.![]()
Het is net het 'gewone' Fans van BZN / Thomas Berge etc.
Zelfde maker ook dus niet zo gek. Maniertjes om het te maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Die AZ fans.![]()
Het is net het 'gewone' Fans van BZN / Thomas Berge etc.
Ook het type mens dat ze uitzoeken denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zelfde maker ook dus niet zo gek. Maniertjes om het te maken.
Wat moet die reclamemaker gedacht hebben? Gooi er wat tennistermen in, is lachen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe hij ook "mijn tactiek" zegt, met die klemtoon, daar moet je toch van overgeven.²
Ja, echt ernstig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat moet die reclamemaker gedacht hebben? Gooi er wat tennistermen in, is lachen.![]()
![]()
Maar dan krijgt het programma zo'n Jochem van Gelder-vibe.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
Ze hebben wel twee spraakzame kinderen gevonden met leuk commentaar. De meeste kinderen klappen toch dicht als ze een microfoon onder de neus krijgen gedrukt. Maar deze zeiden gewoon precies wat ze dachten en waren niet bang om te zeggen wat ze dachten.
Moeten ze vaker doen ook in Nederland.
daar zat er wss een halve liter bier inquote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
Ze hebben wel twee spraakzame kinderen gevonden met leuk commentaar. De meeste kinderen klappen toch dicht als ze een microfoon onder de neus krijgen gedrukt. Maar deze zeiden gewoon precies wat ze dachten en waren niet bang om te zeggen wat ze dachten.
Moeten ze vaker doen ook in Nederland.
Ja of pedo-vibequote:Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan krijgt het programma zo'n Jochem van Gelder-vibe.
Het hoeft niet door het hele programma heen het hoeft ook niet altijd alleen als er dit soort reacties tussen zitten. Dit gaat niet elke week voor komen dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan krijgt het programma zo'n Jochem van Gelder-vibe.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat een sneer naar mijn avatar?
Eet smakelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje komt net wat sandwiches brengen, heerlijk.²
Dank je, smaakt zeker.quote:
Ja, Youtube zooi.quote:
Een zeer gewaardeerd journalist een meester in het interviewen schijnt.quote:
Dan wordt het weer tijd het één en ander op te schudden...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Moesten jullie dan zo nodig 24 Uur Met Albert Verlinde kijken?
Is die link zo traag of mijn internet?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Nee, sinds kort heeft rtl de snelheid fors verlaagd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Is die link zo traag of mijn internet?
iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, sinds kort heeft rtl de snelheid fors verlaagd.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
ik doe het eerst nog omzetten naar avi zodat de ps3 hem ook kan lezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:39 schreef De-Hamster het volgende:
Hoezo kijken jullie hem niet gewoon in je browser of videoplayer a la VLC Player/Windows Media Player ipv elke keer die hele aflevering downloaden?
Of gewoon opnemen met je decoder in HDquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:39 schreef De-Hamster het volgende:
Hoezo kijken jullie hem niet gewoon in je browser of videoplayer a la VLC Player/Windows Media Player ipv elke keer die hele aflevering downloaden?
Habit? Ik stream nooit, dno. PC staat toch aan en is zo binnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:39 schreef De-Hamster het volgende:
Volgens mij is er een recordaantal keer 'Fredje' gezegd gister.quote:
quote:Tijl Beckand: Voor de ADO-fans is dit een droomseizoen
Tijl Beckhand. FOTO MARCO OKHUIZEN
DEN HAAG - In een een speciale AD Sportwereld-serie gaan BN'ers in op hun voorliefde voor een club uit de eredivisie. De komende weken passeren op AD.nl onder anderen Frits Wester (AZ), Tom Egbers (Heracles) en Orhan Delibas (Vitesse) de revue. Vandaag in deel 5 Tijl Beckand, die idolaat is van ADO Den Haag.
Tijl Beckand: ,,Ik ben geboren en getogen in Den Haag en eigenlijk al vanaf mijn jonge jaren fan van FC en later ADO Den Haag. Het begon een beetje in 1985, het seizoen dat de club ongeslagen kampioen werd van de eerste divisie. Een prachtig elftal, met onder anderen Martin Jol, Remco Boere en René Stam. In die jaren had ik ook een seizoenkaart. Het jaar erna was ook prachtig. Ze wonnen uit bij Ajax en speelden gelijk tegen Feyenoord. Echte reuzendoders met flair. Hard werken en proberen de tegenstander vast te zetten op de eigen helft. Een tijd ben ik naar alle thuiswedstrijden geweest, later werd dat vanwege het werk wel minder. Tegenwoordig moet ik het allemaal beter plannen. Ik woon inmiddels niet meer in Den Haag, maar de liefde voor ADO gaat nooit meer over.
,,Helaas kende ADO de afgelopen jaren ook een mindere periode. Toch werd in mijn omgeving nooit lacherig gedaan omdat ik fan van Den Haag was. Heeft toch met respect voor de club te maken. Misschien ook wel met het gevaarlijke randje om de club. Dat is ook wat ADO zo mooi maakt.
,,Aan het begin van dit seizoen zat ik aan tafel bij Voetbal International. Ze vroegen wat ik verwachtte van ADO. Toen ik zei dat ik dacht dat ze voor de Europa League zouden gaan, werd ik uitgelachen. Op dit moment lijkt het ineens niet meer zo onlogisch. Voor de Den Haag-supporters is dit een droomseizoen. De metamorfose die ADO dit jaar ondergaat, heb ik nog nooit bij een club gezien. Niet alleen op het veld gaat het fantastisch, maar ook daarbuiten merk je dat de club groeit. Zo werd ik laatst gebeld door Lex Schoenmaker. Hij had gehoord dat ik ADO-supporter ben en wilde mij graag uitnodigen voor een wedstrijd. Dat zijn de kleine dingen die voor mij bewijzen dat de club in zijn geheel goed op weg is.'' (YORICK ROOS)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:51 schreef DrDentz het volgende:
Achteraf blijkt Tijl gewoon de enige aan tafel met kijk op het spelletje.
Ehm... wat een domme postquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef pberends het volgende:
"Toen ik zei dat ik dacht dat ze voor de Europa League zouden gaan, werd ik uitgelachen."
Had ie humor dan?
Ja en een voorspellende blik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef pberends het volgende:
"Toen ik zei dat ik dacht dat ze voor de Europa League zouden gaan, werd ik uitgelachen."
Had ie humor dan?
Misschien wil de GBL wel op komen draven? Johan zou hem helemaal afmakenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef pberends het volgende:
Jeroen Pauw dist PVV-Kamerlid
Wanneer nodigen we deze PVV'er uit in VI?
Tering wat triest inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Verder nog iemand zich geërgerd aan die josties op de achtergrond afgelopen vrijdag?
Heb ze niet opgemerkt maar heb ook niet alles gezien vrijdag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Verder nog iemand zich geërgerd aan die josties op de achtergrond afgelopen vrijdag?
Yep, geen idee of dat afgelopen vrijdag was maar er waren behoorlijk wat tokkies inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
vuurwerkslachtoffers zo te zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik regisseur was zou ik dat volk meteen eruit zetten. Die gast ook elke keer naar z'n vriend kijken of die het ook 'zo leuk' vond..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg: nodig Yvon een keer uit in VI!quote:Zo klaagde de KRO-presentatrice een keer in DWDD dat het gesprek over voetbal ging. "Dat je als vrouw geen verstand van voetballen hebt, daar kan ik nog mee leven. Maar dat je niet weet wie Maradona is, vind ik een gebrek. En dan hebben de heren aan tafel die wél iets verstandigs zeggen een aardig gesprek, gaat zij er irritant doorheen zitten tetteren", aldus Spanjer.
Yvon: "Hoe voelt dat nu, Johan? Hoe voelt dat nu?"quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef pberends het volgende:
'Yvon Jaspers naïef kletskousje'
[..]
Ik zeg: nodig Yvon een keer uit in VI!
Dat blijft een grappig fragment. Die hypocriete lul die begint te schreeuwen over ''honderdduizend slachtoffers''.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Yvon: "Hoe voelt dat nu, Johan? Hoe voelt dat nu?"
Johan: "IK DENK AAN HONDERDDUIZEND VOETBALSUPPORTERS!"
Wat is daarquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef pberends het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)d21b030aa9f5a068ace5
Willem van Hanegem gisteren bij P&W.
Jij vindt zijn gedrag niet apart dan?quote:
Zo is Willem, hart op de tong net als Mario vandaar dat ze botsen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij vindt zijn gedrag niet apart dan?
Bij Willem krijg ik altijd het gevoel dat het nooit aan hem ligt, en dat als het moet hij ook best de koningin van wil beschuldigen van zijn "falen".quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo is Willem, hart op de tong net als Mario vandaar dat ze botsen.
Willem wil gewoon heel graag zijn club helpen en is gewoon gefrustreerd hoe het nu gaat met zijn club, best begrijpelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Willem krijg ik altijd het gevoel dat het nooit aan hem ligt, en dat als het moet hij ook best de koningin van wil beschuldigen van zijn "falen".
Ik denk dat die hoer te laf is om met Johan een open gesprek aan te gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef pberends het volgende:
'Yvon Jaspers naïef kletskousje'
[..]
Ik zeg: nodig Yvon een keer uit in VI!
Ik vond anders dat hij 100% gelijk hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat blijft een grappig fragment. Die hypocriete lul die begint te schreeuwen over ''honderdduizend slachtoffers''.
Lakeman is zelf een eikel, als ik hem tegen kom sla ik hem in elkaar, vies mannetje. HIj dacht niet aan iedereen, hij dacht aan zijn clienten, door hem is DSB gevallen en zijn er meer mensen slachtoffer geworden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vond anders dat hij 100% gelijk had
Kan ook zo zijn dat diezelfde kandidaat dagelijks op Uggs loopt.quote:
Ik blijk niet helemaal op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen omtrent ieder sleutelfiguur rondom de DSB-affaire, maar wat wil er nu gezegd worden dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lakeman is zelf een eikel, als ik hem tegen kom sla ik hem in elkaar, vies mannetje. HIj dacht niet aan iedereen, hij dacht aan zijn clienten, door hem is DSB gevallen en zijn er meer mensen slachtoffer geworden.
Je kunt zeggen wat je wil maar Yvonne is wel een geile uitstraling, i.t.t die paardenbek-dwdd-tafeldame waarvan ik de naam niet eens weet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat die hoer te laf is om met Johan een open gesprek aan te gaan.
Johan weet wat hij moet doen met dit soort 'interessante typetjes'. Heeft in Knevel & Van den Brink Wendy van Dijk met enkele opmerkingen met de grond gelijk gemaakt...
Welke slachtoffers bedoelt hij precies? Mensen die (te) dure hypotheken aanschaften? Eigen schuld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vond anders dat hij 100% gelijk had
quote:Tatjana zoekt nog een man. Zou de heer Derksen een geschikte partner voor Tatjana zijn?
Frénk van der Lindenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef gnilrednoz het volgende:
Wie zit er vanavond? :3 (zit vanaf mn mobiel te internetten, hier vragen is sneller dan zelf opzoeken, lol)
journalist blijkbaar, opmerkelijke gastquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frénk van der Lindennog nooit van gehoord, maar ik zie vanavond wel wie het is
quote:
Ja, is dat echt zo?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team moet dat geweest zijn.
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Ik erger me nu al aan die gast, geef mij Jakhals dan maar.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team moet dat geweest zijn.
Liever iemand die z'n bek durft open te trekken dan zo'n grijze trainer die alleen clichés braakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef Eenskijken het volgende:
Erger me ook aan die gast. Hij denkt dat ie meteen het hele programma kan rulen.. enige bescheidenheid als 1e keer gast daar is wel gepast..
Ga het programma nou niet serieuzer nemen dan dat zij doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef Eenskijken het volgende:
Erger me ook aan die gast. Hij denkt dat ie meteen het hele programma kan rulen.. enige bescheidenheid als 1e keer gast daar is wel gepast..
Precies, doet het prima.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef Stiggie het volgende:
Vind hem wel chill, hij zorgt er wel voor dat er gas in blijft.... niet zo'n gast die er als standbeeld zit
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zei ik ook al in het AJax topic, geweldig tochCruyff
1900 is normaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef tong80 het volgende:
Voetballers hebben echt geen idee wat een normaal mens verdient.
Van der Gijp ook niet. Een buschaufeur die 1900 euro per maand verdient
brutoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef tong80 het volgende:
Ok Ik denk altijd in netto.quote:
Een ervaren buschauffeur verdien over de 2000 bruto hoor, wordt nog redelijk betaaldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef tong80 het volgende:
uitbetaald in briefjes van 50quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef DrDentz het volgende:
Gijpie krijgt wel 2000 euro voor een optredentje toch?
Van Basten zei in een interview ooit dat ie respect had voor mensen die met 15000 gulden per maand kunnen rondkomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef DrDentz het volgende:
Gijpie krijgt wel 2000 euro voor een optredentje toch?
Dat is idd ongeveer modaal ja, dus zo raar was die opmerking van Gijp niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
1700-2000 netto lijkt me wel redelijk voor de gemiddelde nederlander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |