Ik blijk niet helemaal op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen omtrent ieder sleutelfiguur rondom de DSB-affaire, maar wat wil er nu gezegd worden dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lakeman is zelf een eikel, als ik hem tegen kom sla ik hem in elkaar, vies mannetje. HIj dacht niet aan iedereen, hij dacht aan zijn clienten, door hem is DSB gevallen en zijn er meer mensen slachtoffer geworden.
Je kunt zeggen wat je wil maar Yvonne is wel een geile uitstraling, i.t.t die paardenbek-dwdd-tafeldame waarvan ik de naam niet eens weet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat die hoer te laf is om met Johan een open gesprek aan te gaan.
Johan weet wat hij moet doen met dit soort 'interessante typetjes'. Heeft in Knevel & Van den Brink Wendy van Dijk met enkele opmerkingen met de grond gelijk gemaakt...
Welke slachtoffers bedoelt hij precies? Mensen die (te) dure hypotheken aanschaften? Eigen schuld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vond anders dat hij 100% gelijk had
quote:Tatjana zoekt nog een man. Zou de heer Derksen een geschikte partner voor Tatjana zijn?
Frénk van der Lindenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef gnilrednoz het volgende:
Wie zit er vanavond? :3 (zit vanaf mn mobiel te internetten, hier vragen is sneller dan zelf opzoeken, lol)
journalist blijkbaar, opmerkelijke gastquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frénk van der Lindennog nooit van gehoord, maar ik zie vanavond wel wie het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |