Misschien wil de GBL wel op komen draven? Johan zou hem helemaal afmakenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef pberends het volgende:
Jeroen Pauw dist PVV-Kamerlid
Wanneer nodigen we deze PVV'er uit in VI?
Tering wat triest inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Verder nog iemand zich geërgerd aan die josties op de achtergrond afgelopen vrijdag?
Heb ze niet opgemerkt maar heb ook niet alles gezien vrijdag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Verder nog iemand zich geërgerd aan die josties op de achtergrond afgelopen vrijdag?
Yep, geen idee of dat afgelopen vrijdag was maar er waren behoorlijk wat tokkies inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
vuurwerkslachtoffers zo te zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik regisseur was zou ik dat volk meteen eruit zetten. Die gast ook elke keer naar z'n vriend kijken of die het ook 'zo leuk' vond..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg: nodig Yvon een keer uit in VI!quote:Zo klaagde de KRO-presentatrice een keer in DWDD dat het gesprek over voetbal ging. "Dat je als vrouw geen verstand van voetballen hebt, daar kan ik nog mee leven. Maar dat je niet weet wie Maradona is, vind ik een gebrek. En dan hebben de heren aan tafel die wél iets verstandigs zeggen een aardig gesprek, gaat zij er irritant doorheen zitten tetteren", aldus Spanjer.
Yvon: "Hoe voelt dat nu, Johan? Hoe voelt dat nu?"quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef pberends het volgende:
'Yvon Jaspers naďef kletskousje'
[..]
Ik zeg: nodig Yvon een keer uit in VI!
Dat blijft een grappig fragment. Die hypocriete lul die begint te schreeuwen over ''honderdduizend slachtoffers''.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Yvon: "Hoe voelt dat nu, Johan? Hoe voelt dat nu?"
Johan: "IK DENK AAN HONDERDDUIZEND VOETBALSUPPORTERS!"
Wat is daarquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef pberends het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)d21b030aa9f5a068ace5
Willem van Hanegem gisteren bij P&W.
Jij vindt zijn gedrag niet apart dan?quote:
Zo is Willem, hart op de tong net als Mario vandaar dat ze botsen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij vindt zijn gedrag niet apart dan?
Bij Willem krijg ik altijd het gevoel dat het nooit aan hem ligt, en dat als het moet hij ook best de koningin van wil beschuldigen van zijn "falen".quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo is Willem, hart op de tong net als Mario vandaar dat ze botsen.
Willem wil gewoon heel graag zijn club helpen en is gewoon gefrustreerd hoe het nu gaat met zijn club, best begrijpelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Willem krijg ik altijd het gevoel dat het nooit aan hem ligt, en dat als het moet hij ook best de koningin van wil beschuldigen van zijn "falen".
Ik denk dat die hoer te laf is om met Johan een open gesprek aan te gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef pberends het volgende:
'Yvon Jaspers naďef kletskousje'
[..]
Ik zeg: nodig Yvon een keer uit in VI!
Ik vond anders dat hij 100% gelijk hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat blijft een grappig fragment. Die hypocriete lul die begint te schreeuwen over ''honderdduizend slachtoffers''.
Lakeman is zelf een eikel, als ik hem tegen kom sla ik hem in elkaar, vies mannetje. HIj dacht niet aan iedereen, hij dacht aan zijn clienten, door hem is DSB gevallen en zijn er meer mensen slachtoffer geworden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vond anders dat hij 100% gelijk had
Kan ook zo zijn dat diezelfde kandidaat dagelijks op Uggs loopt.quote:
Ik blijk niet helemaal op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen omtrent ieder sleutelfiguur rondom de DSB-affaire, maar wat wil er nu gezegd worden dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lakeman is zelf een eikel, als ik hem tegen kom sla ik hem in elkaar, vies mannetje. HIj dacht niet aan iedereen, hij dacht aan zijn clienten, door hem is DSB gevallen en zijn er meer mensen slachtoffer geworden.
Je kunt zeggen wat je wil maar Yvonne is wel een geile uitstraling, i.t.t die paardenbek-dwdd-tafeldame waarvan ik de naam niet eens weet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat die hoer te laf is om met Johan een open gesprek aan te gaan.
Johan weet wat hij moet doen met dit soort 'interessante typetjes'. Heeft in Knevel & Van den Brink Wendy van Dijk met enkele opmerkingen met de grond gelijk gemaakt...
Welke slachtoffers bedoelt hij precies? Mensen die (te) dure hypotheken aanschaften? Eigen schuld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vond anders dat hij 100% gelijk had
quote:Tatjana zoekt nog een man. Zou de heer Derksen een geschikte partner voor Tatjana zijn?
Frénk van der Lindenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef gnilrednoz het volgende:
Wie zit er vanavond? :3 (zit vanaf mn mobiel te internetten, hier vragen is sneller dan zelf opzoeken, lol)
journalist blijkbaar, opmerkelijke gastquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frénk van der Lindennog nooit van gehoord, maar ik zie vanavond wel wie het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |