Ja maar niet in de spits, want daar weigert hij te lopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef franklop het volgende:
kijk van der gijp heeft gelijk. EL Hamdaoui zit prima bij ajax
x2quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Nuchterheid het volgende:
Hopen dat Emiel gelijk gaat krijgen
El Hamdaoui mist wel snelheid. Dat klopt. Maar hij is een unieke voetballer.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef franklop het volgende:
kijk van der gijp heeft gelijk. EL Hamdaoui zit prima bij ajax
Hij is ook uniek lastig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui mist wel snelheid. Dat klopt. Maar hij is een unieke voetballer.˛
Is al mislukt bij Tottenham...die is gewoon niet van het niveau dat Ajax nastreeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui mist wel snelheid. Dat klopt. Maar hij is een unieke voetballer.˛
Die Graydon aflevering was idd dieptriest.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat Everse maar opdonderen die gast heeft voor de slechtste VI aflevering van de afgelopen jaren gezorgd
Babel is mislukt bij Liverpool, heel veel supporters wilde hem terug hebben bij Ajax. Zelfde geldt voor Huntelaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is al mislukt bij Tottenham...die is gewoon niet van het niveau dat Ajax nastreeft.
Maar Huntelaar ownedquote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Babel is mislukt bij Liverpool, heel veel supporters wilde hem terug hebben bij Ajax. Zelfde geldt voor Huntelaar.˛
Asjeblieft niet die shampoo reclame met die tennisser.quote:
Mee eens.quote:
Ja die reclame is echt erg, zo fakequote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Asjeblieft niet die shampoo reclame met die tennisser.˛
Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja die reclame is echt erg, zo fake
Toch zou Sluiter nooit zijn filter zo vet laten worden!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Extreem fake, als ik al dat merk zou kopen zou ik er nu mee stoppen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
is idd leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil die reclame van Johan en de schilders nog eens zien.
Hoe de fak weet Raymond hoe gravel smaakt.. Hij tennist er op, ik hoop niet ie het eet.quote:
hij was een echte gravelbijterquote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
Hoe de fak weet Raymond hoe gravel smaakt.. Hij tennist er op, ik hoop niet ie het eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |