Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij en bierquote:
Hell.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:01 schreef Muck het volgende:
hell, ik ben een te dikke, kleine kookdwerg, die een onbekende ziekte heeft en al maanden moet teren op de zak van haar vent, middagdutjes doet en soms vanuit het niets bloedschagrijnig is
quote:
quote:En Duitse TT![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hell.
Ik ben een te dikke, grote, bestelreus, waar iedereen van houdt en die toch op zijn 37ste nog zo groen als een klaverblaadje is, oh maar ik teer wel op mijn eigen zak. En straks heb ik ook nog een eigen huis![]()
![]()
OH EN DAN WILLEN JULLIE VROUWEN ALLEMAAL INEENS WEL HE??!!??!!
Ha Ha. Net of ik daar niet doorheen prik![]()
Er viel toch juist niets te prikken?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hell.
Ik ben een te dikke, grote, bestelreus, waar iedereen van houdt en die toch op zijn 37ste nog zo groen als een klaverblaadje is, oh maar ik teer wel op mijn eigen zak. En straks heb ik ook nog een eigen huis![]()
![]()
OH EN DAN WILLEN JULLIE VROUWEN ALLEMAAL INEENS WEL HE??!!??!!
Ha Ha. Net of ik daar niet doorheen prik![]()
quote:
I can refuse ANYTHINGquote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I'm making you an offer you can't refuse: ik kook voor je in ruil voor op je zak teren, deal?
Ehm, Fles, je krijgt mij er dan bij he?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I can refuse ANYTHING
Oh Męn het vrijgezellenbestaan heeft zijn tofhedenJe kan een huis kopen in 10 minuten
![]()
En als je later nog tegen iemand aan blundert, leuk![]()
En als het ruzie wordtWant dat wordt het
![]()
Wie zet wie op straat?![]()
afhankelijkheid is jammer.
Alsof Fles zijn pizza- en hamburgermenu op gaat gevenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I'm making you an offer you can't refuse: ik kook voor je in ruil voor op je zak teren, deal?
Pick me! Pick me!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, Fles, je krijgt mij er dan bij he?Zeg je dan werkelijk nee?
Oh, mijn hart
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 01:13 schreef MPG het volgende:
Blegh... weer veel te laat...
Ik ga maar eens maffen, over 6 uur gaat de wekker weer.
En er zijn hier inmiddels mensen die die hel kennen...
Ik blijf nog even wakkerquote:
Te laat.quote:
* MPG staart naar zijn lege handen...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Te laat.
Na de afwijzing van fles heb ik besloten Marijke op te nemen in mijn gezin.
En we zijn overeengekomen dat TJ afwast, ik stapels handdoeken vouw en Marijke dan kookt
Ik hou van jouquote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Te laat.
Na de afwijzing van fles heb ik besloten Marijke op te nemen in mijn gezin.
En we zijn overeengekomen dat TJ afwast, ik stapels handdoeken vouw en Marijke dan kookt
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
NouIk ga ook maar slapen
![]()
Jullie moeten mij toch niet![]()
MOrgen maak ik er een eind aan![]()
![]()
![]()
Voor een trein ja?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
NouIk ga ook maar slapen
![]()
![]()
![]()
Het was geen grapjequote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
NouIk ga ook maar slapen
![]()
![]()
![]()
SILENCEquote:Op maandag 7 februari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In het verhaal gaat de verteller niet dood, dus dikke vette pech voor jou
Jij was allang aan het slapen en jij gaat er morgennogeens rustig naar kijkenquote:
Jij bent naar dramaqueen-class geweest he?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SILENCE
gaat erom dat anderen mij wel geloven [ afbeelding ]
Gotver steletje KUTWIJVEquote:Op maandag 7 februari 2011 01:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent naar dramaqueen-class geweest he?![]()
Woow je lijkt wel op die ene Fok!ker...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
NouIk ga ook maar slapen
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja HOEREN zijn we, ALLEMAALquote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotver steletje KUTWIJVE![]()
Jullie ondermijnen mijn geloofwaardigheid
Ik woon tegenwoordig in Rotterdam he?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij jou voor de deur
ALS ze rijden
owwww godzijdank, je bent niet levensmoequote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij jou voor de deur
ALS ze rijden
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij jou voor de deur
ALS ze rijden
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
krijg ik nog een kans om dat te nuanceren?
Snel, pak je kans, grieptem!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
krijg ik nog een kans om dat te nuanceren?
Jij blijft van mijn volle zak af dikke-tieten-madamquote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ehm Fles, doe maar nietAnders kan ik niet op je volle zak teren
Lekker slapen Flesjequote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga![]()
Ik zie jullie wel aan de overkant![]()
Somewhere over the rainbow
Dat is dan mevrouw dikke-tieten-madam voor jou!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij blijft van mijn volle zak af dikke-tieten-madam
het is namelijk niet zo, ik ben alleen niet zo goed in uitleggen ;'(quote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, pak je kans, grieptem!
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is namelijk niet zo, ik ben alleen niet zo goed in uitleggen ;'(
Zonder dolle, ik kan echt heel goed schietenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij werkt nog wel op een school
Ik zou zeggen, probeer het eens, als het niets is schieten Muck en ik het wel af
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonder dolle, ik kan echt heel goed schieten
Ik rij er wel een keer speciaal voor naar Rotterdamquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij werkt nog wel op een school
Ik zou zeggen, probeer het eens, als het niets is schieten Muck en ik het wel af
Oh ja, nu moeten we zeker vet lang wachtenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik rij er wel een keer speciaal voor naar Rotterdam
Neuhquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, nu moeten we zeker vet lang wachten
Houd ik je aanquote:
Hoe gaafquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk heb een eigen handboog
Nee, want ik heb hem bedreigdquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, nu moeten we zeker vet lang wachten
Je mag wel een keertje meequote:Op maandag 7 februari 2011 01:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe gaaf
Boogschieten heb ik nog nooit gedaan, maar in mijn ouderlijk huis ligt het een en ander aan vuurwapens
[..]
Nee, want ik heb hem bedreigd
Je bedoelt dat je bij sommigen niet hoeft te betalenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is namelijk niet zo, ik ben alleen niet zo goed in uitleggen ;'(
Ik ben hier uit vrije wilquote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kom echt serieus verplicht vrijwillig
Dat zou ik serieus heel tof vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje meeMijn pappie heeft een boek geschreven over handboogschieten en kan het ook heel goed uitleggen
![]()
Met een vuurwapen?
die ijskoude loop in mijn nekquote:Op maandag 7 februari 2011 01:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus heel tof vinden
Ik zou ooit gaan boogschieten, maar toen waaide het heel erg
En ja, ik had rond mijn tiende mijn eerste eigen buks al
Jaquote:
Kan hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 01:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus heel tof vinden
Ik zou ooit gaan boogschieten, maar toen waaide het heel erg
En ja, ik had rond mijn tiende mijn eerste eigen buks al
Na slaapwandelen en -seks is er nu ook slaapquoten?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bij sommigen niet hoeft te betalen?
Ik bescherm je wel hoorquote:
Nog erger dan hoeren dusquote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bij sommigen niet hoeft te betalen?
Ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Na slaapwandelen en -seks is er nu ook slaapquoten?
OMGquote:Op maandag 7 februari 2011 01:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Na slaapwandelen en -seks is er nu ook slaapquoten?
Weet je hoe lekker?quote:
Welneequote:
Ik heb serieus sinds gister weer zo'n zin om te rokenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe nog 1 keer de rookmelder afgaan en dan ga ik slapen
Okequote:
Dat moet je aan Sjezus vragen hequote:Sjezus, ben jij nog steeds op
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke![]()
[..]
Dat moet je aan Sjezus vragen he
* MPG refereert aan de eenmalige uitbreiding vn de OP...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe nog 1 keer de rookmelder afgaan en dan ga ik slapen
Ik ken wel grilled cheesusquote:Op maandag 7 februari 2011 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke![]()
[..]
Dat moet je aan Sjezus vragen he
Nee dat weet ik nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker?Oh nee, jij bent 14 he?
Afblijven...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb serieus sinds gister weer zo'n zin om te roken![]()
Ik maakte een grapje he snoetquote:Op maandag 7 februari 2011 01:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nog nietIk 14 zijn ja
ooh ik zei 'nog'
een skootmobiel in de fik steken en dan onschuldige liedjes posten in de OP (en dan ook nog in HTMLquote:Op maandag 7 februari 2011 01:43 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG refereert aan de eenmalige uitbreiding vn de OP...
Ik doe het ook niet, maar man man manquote:
Oeh dat vind ik belangrijker dan huiswerkquote:
[papa aan] Rn het is al bijna 2 uur[/papa aan]quote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh dat vind ik belangrijker dan huiswerk
*kijkt*
Wat heb jij uitgespooktquote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet, maar man man man
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh dat vind ik belangrijker dan huiswerk
*kijkt*
Papamodus van Symph: ze is 14, puber, dan wil je dat nietquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[papa aan] Rn het is al bijna 2 uur[/papa aan]
En je Dm is stuk...
Ja ik ook, en sindsdien doe ik het weerquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt...
Kan me de laatste keer dat ik rondliep met de behoefte om te gaan roken nog wel herinneren...
Maar dan ga ik het niet slapend doenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje he snoet
En natuurlijk NOG niet, ooit komt er een dag....
Ik heb meegerookt, ware profiteur die ik benquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt...
Kan me de laatste keer dat ik rondliep met de behoefte om te gaan roken nog wel herinneren...
Papa's wijzen kinderen op bedtijdquote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Papamodus van Symph: ze is 14, puber, dan wil je dat niet
Ik kon het weerstaan... Maar het kostte wel moeite...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik ook, en sindsdien doe ik het weer
Papa slaaaaaptquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[papa aan] Rn het is al bijna 2 uur[/papa aan]
En je Dm is stuk...
O M G :dquote:
Ja, alleen weet ik dat wanneer ze ook maar een beetje op mij lijkt ze niet luistertquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Papa's wijzen kinderen op bedtijd
En die Dm stond alleen maar eenin
(endieweetjewel
)
Ik moest daar zo hard om lachen, dat mijn moeder hulptroepen wilde bellenquote:
Whehehehehequote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest daar zo hard om lachen, dat mijn moeder hulptroepen wilde bellen
Nee joh!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik heb een vet slechte invloed op jou
![]()
Jij profiteur...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb meegerookt, ware profiteur die ik ben![]()
Oh, wanneer was dat dan?En jij hebt toch nooit gerookt?
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen weet ik dat wanneer ze ook maar een beetje op mij lijkt ze niet luistert![]()
Mijn arme ouders vroegerquote:
Endieweetiknietquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Papa's wijzen kinderen op bedtijd
En die Dm stond alleen maar eenin
(endieweetjewel
)
Ook kijkenquote:
Ze zit nog niet iedere vrijdag in de kroeg drankjes te bietsen, toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen weet ik dat wanneer ze ook maar een beetje op mij lijkt ze niet luistert![]()
BIETSEN?! BIETSEN!?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit nog niet iedere vrijdag in de kroeg drankjes te bietsen, toch?
...
dit had ie gisteren moeten zeggen, dan had je pas een motief gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BIETSEN?! BIETSEN!?Keihard moest ik daar voor flirten en m'n charmes in de strijd gooien ja!
Aaah omg wat ergquote:
Woah, ik had em vermoord jongequote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit had ie gisteren moeten zeggen, dan had je pas een motief gehad
Jouw charmesquote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BIETSEN?! BIETSEN!?Keihard moest ik daar voor flirten en m'n charmes in de strijd gooien ja!
te laatquote:Op maandag 7 februari 2011 01:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw charmes![]()
...
Geen wonder dat het zo goed ging...
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw charmes![]()
...
Geen wonder dat het zo goed ging...
Dat dusquote:
Ik kijk wel link uitquote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit had ie gisteren moeten zeggen, dan had je pas een motief gehad
Moet je nog veel dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:03 schreef RockNijntje het volgende:
bahhh geen zin meer in huiswerkmorgenvroeg maar verder, heb toch het eerste vrij
Een korte opdracht van Nederlands en misschien nog natuurkunde, maar dat laatste weet ik pas als er iemand terug smstquote:
Terugsmssen? Op dit tijdstip? Jullie moeten slapen... Net as ikquote:Op maandag 7 februari 2011 02:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een korte opdracht van Nederlands en misschien nog natuurkunde, maar dat laatste weet ik pas als er iemand terug smst
Gedraag je! Zo heb ik je niet opgevoedquote:
Ik zou NL doen en natuurkunde gewoon laten voor wat het isquote:Op maandag 7 februari 2011 02:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een korte opdracht van Nederlands en misschien nog natuurkunde, maar dat laatste weet ik pas als er iemand terug smst
Mijn hart... Wat doe je?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou NL doen en natuurkunde gewoon laten voor wat het is
Ehm, breken?quote:
Hartenbreeksters ftwquote:
Zij staat meestal rond 6 uur op (of eerder) dus da's voor mij genoeg tijd om er nog aan m'n huiswerk te beginnenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Terugsmssen? Op dit tijdstip? Jullie moeten slapen... Net as ik...
Dat is dus mijn 2e optiequote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou NL doen en natuurkunde gewoon laten voor wat het is
*krrrrrrrraaaaaaaaak*quote:
Tvp-topicquote:Op maandag 7 februari 2011 02:15 schreef Muck het volgende:
Waarom denk ik bij de helft van dit topic: willikoooook![]()
Kansloze apparaten van de laatste jaren #2
Ja... Met ijskoude handen rukte ze mijn nog kloppende hart uit mijn borstkas, om het weer finaal te vermorzelen...quote:
Guilty.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Met ijskoude handen rukte ze mijn nog kloppende hart uit mijn bedtijd, om het weer finaal te vermorzelen...![]()
jouw autocorrect is stukquote:Op maandag 7 februari 2011 02:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Met ijskoude handen rukte ze mijn nog kloppende hart uit mijn borstkas, om het weer finaal te vermorzelen...![]()
Ik vind deze coolquote:Op maandag 7 februari 2011 02:15 schreef Muck het volgende:
quote:
Die is gewoon fantastischquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind deze cool![]()
[ afbeelding ]
Verbrokenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:36 schreef RockNijntje het volgende:
Saai hier, nog een reden om te gaan, dus nu ben ik snel weg voordat de saaiheid verbroken wordt![]()
ja echtquote:Op maandag 7 februari 2011 06:53 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Had jij een deal met miniDuck ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 06:59 schreef wel.o.k het volgende:
Maandag
![]()
ik werd om 4:00 wakker, gewoon klaar wakker
o noes, betraptquote:Op maandag 7 februari 2011 07:42 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
Had jij een deal met miniDuck ofzo?
zandstorm trotseerderquote:
was gezelligquote:Op maandag 7 februari 2011 07:49 schreef Symphonic het volgende:
Je kon wel zien wie de echte dirhards waren
helemaal mee eensquote:Op maandag 7 februari 2011 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was gezelligmoeten we vaker doen eigenlijk
Ik dit keer welquote:Op maandag 7 februari 2011 07:41 schreef Panda72 het volgende:
Jaaaaaaaaaah goedemorgen lieve fokkertjes. Alweer een nieuwe werkweek. Zo blij dat het weekend weer over is
. Echt er bestaat niets leukers dan werken
. daarom ben ik elke week weer zooooooooo blij als het weekend achter de rug is
.
En gelijk hebben ze. Al die werknemers die maar blijven hangen bij dat apparaatquote:Op maandag 7 februari 2011 06:53 schreef OA het volgende:
Waarom denk ik: ik heb zoietsquote:Op maandag 7 februari 2011 02:15 schreef Muck het volgende:
oeh oeh nu word ik erg nieuwsgierig.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij gaat een goed nieuws gesprek voeren?
Whehehehehehe, echt, morgen begin ik weer, ik kan niet wachtenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij gaat een goed nieuws gesprek voeren?
Gewoon in brand steken.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand die jankhond van hierboven muilkorven? Heb je een dag vrij, word je nog vroeg wakker door zo'n klotebeest.
Is maar goed dat ik een voorraad gratis koffie heb, dus kom dan maar bij mij koffie drinkenquote:Op maandag 7 februari 2011 06:53 schreef OA het volgende:
Toen sliep ik nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 06:59 schreef wel.o.k het volgende:
Maandag
![]()
ik werd om 4:00 wakker, gewoon klaar wakker
Wat een wreedheid op de vroege ochtend. Je mag dieren geen pijn doen. Kijk als het nou een kutkind was dat is dan weer een heel ander verhaal.quote:
Dat vinden ST en ik nou ookquote:Op maandag 7 februari 2011 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was gezelligmoeten we vaker doen eigenlijk
De buren, niet die hond.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat een wreedheid op de vroege ochtend. Je mag dieren geen pijn doen. Kijk als het nou een kutkind was dat is dan weer een heel ander verhaal..
En Damart doe gewoon oordopjes of watjes in jouw oren probleem opgelost.
te laatquote:
Huh wat?quote:
Tijd.quote:
Owh oke dan is het goedquote:
quote:
Maar je kunt onafhankelijk van tijd toch een mening hebben?quote:
Ach, het heeft ook iets met uitlaten te maken.quote:
Meisjequote:
Ik volg je niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je kunt onafhankelijk van tijd toch een mening hebben?
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het heeft ook iets met uitlaten te maken.
Ik zei goedemorgen en niemand zei wat.. boeeeehoeeequote:
Nee, ik ga me toch niet aanpassen aan de overlastveroorzaker? De overlastveroorzaker past zich maar aan aan de rest.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat een wreedheid op de vroege ochtend. Je mag dieren geen pijn doen. Kijk als het nou een kutkind was dat is dan weer een heel ander verhaal..
En Damart doe gewoon oordopjes of watjes in jouw oren probleem opgelost.
Ik jou ook nietquote:
Ik wil ook wel verder slapen, maar dat lukt dus nietquote:Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik jou ook nietDus zullen we het hier maar bij laten?
![]()
Ik twijfel of ik nog even zal gaan tukken, 4,5 uur is een beetje weinig...
Oh neequote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei goedemorgen en niemand zei wat.. boeeeehoeee
Al, ik ben sinds vier uur wakkerquote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
_O- Wat ben je al weer heerlijk op dreef
He, heb je een beetje goed geslapen?
Ik zeg dat meestal nooit, bedenk maar een impliciete goedemorgen als je postquote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei goedemorgen en niemand zei wat.. boeeeehoeee
Nee hoor, en vaak kun je banken nog midden in de nacht bellen voor dat soort dingenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al, ik ben sinds vier uur wakker
Ik ben maar gaan uitzoeken welke leenmogelijkheden er zijn, ik denk dat de bank het wel raar vindt dat ze een mailtje hebben om 4 uur 's ochtends
gastheerquote:Op maandag 7 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand die jankhond van hierboven muilkorven? Heb je een dag vrij, word je nog vroeg wakker door zo'n klotebeest.
Lovelyquote:
Marijkjequote:Op maandag 7 februari 2011 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik een voorraad gratis koffie heb, dus kom dan maar bij mij koffie drinken
[..]
Toen sliep ik nog nietIk kon niet slapen
En goedemorgen lieve mensen
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeDeed je een Whiskers
![]()
![]()
Maar hai lieverdjeLekker geslapen?
Ja, jij brengt mensen vrijwel meteen in een opperste staat van verwarringquote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg dat meestal nooit, bedenk maar een impliciete goedemorgen als je post
Goedemorgenquote:
Hai lieve Wokquote:Op maandag 7 februari 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gastheer
[..]
Lovelyknuffel
[..]
Marijkjeandere knuffel
![]()
ik kon dus ook niet slapen
Ah, je had teruggelezen?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
stiekem wel
Ik heb heerlijk geslapenik lag er vroeg in, maar niet vroeg genoeg geloof ik, ben nog moe
4,5 uur slaap is genoeg hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 08:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve Wok![]()
![]()
Het was precies andersom bij ons he?Ik lag eerst wakker en jij daarna
Ik hoef pas om 13:00 te beginnenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, je had teruggelezen?(zo niet, doen, is erg vermakelijk
![]()
)
HeerlijkEn dan doe je met de kindjes toch nog een dutje vanmiddag
Of ben je vrij vandaag?
Volgens mij is er aardig wat ingehaald van zaterdagquote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 304 Whiskers2009
02. 265 Trevland
03. 214 Stuart
04. 189 MPG
05. 188 Marijkezwolle
06. 180 suikertaartje
07. 155 DaMart
08. 134 Koen66
09. 131 OA
10. 111 Toekito
11. 109 Dr_Flash
12. 100 RockNijntje
13. 087 Pheno
14. 080 Barretje80
15. 076 Symphonic
16. 075 D.Rose
17. 073 Kentekenplaat
18. 067 wel.o.k
19. 062 pgrferrari
20. 062 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!
Ik twijfelquote:Op maandag 7 februari 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
4,5 uur slaap is genoeg hoor(tot nu toe dan)
aflossing FTW![]()
Zijn we al mee bezigquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 13:00 te beginnenen oppaskindjes doen geen dutjes, sowieso de grote niet, de kleine alleen als hij echt moe is
Dus wordt vanavond op tijd naar bed weer
Welke delen moet ik terug lezen? Vind het zo'n gedoe
Hai wok![]()
Ik heb ook ruimtequote:Op maandag 7 februari 2011 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik twijfelEn ik had toch liever samen geslapen vannacht
![]()
[..]
Zijn we al mee bezigOmdat ik ruimte genoeg heb of bij mij of bij KG (we zijn bezig met een leuk prijsje)
En eigenlijk volgende maand gewoon alweer iets
Onder STquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 6 februari 2011
05. 364 Stuart
09. 344 Whiskers2009
15. 267 Trevland
32. 192 MPG
33. 188 Marijkezwolle
37. 181 suikertaartje
42. 167 DaMart
53. 142 Koen66
57. 133 OA
59. 131 Toekito
63. 127 Dr_Flash
63. 127 Symphonic
87. 102 RockNijntje
90. 099 Pheno
[KSC #2767] Met knuffels voor lieve Es! en dan vanaf 235quote:Op maandag 7 februari 2011 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga even voor je kijken ja
Ja, die heb ik dus ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook ruimte![]()
alleen wel kindjes
Ik heb een nieuwe auto nodig. Nu kan ik die wel contant gaan betalen, maar he, ik leen liever even, de rente is laag. Misschien meteen een lening erbij om de wc te verbouwen. Een Japans toilet er inquote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, en vaak kun je banken nog midden in de nacht bellen voor dat soort dingen
Maar waar moet jij voor lenen dan?
Ehm, lenen voor een auto?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe auto nodig. Nu kan ik die wel contant gaan betalen, maar he, ik leen liever even, de rente is laag. Misschien meteen een lening erbij om de wc te verbouwen. Een Japans toilet er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij bent zo vet schattig Martquote:Op maandag 7 februari 2011 08:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik werd overigens op mijn normale plek in bed aan dezelfde kant van het matras wakker als gisteren op het andere matras. Alleen lag ik nu dan in het midden en niet op de rand van het bed.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, lenen voor een auto?Ik gok niet dat de rente van een lening lager is dan die van de spaarrekening, of wel?
En hoe duur is een gat in de grond dan wel niet?
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, lenen voor een auto?Ik gok niet dat de rente van een lening lager is dan die van de spaarrekening, of wel?
En hoe duur is een gat in de grond dan wel niet?
Ik ga geen achterlijk hoge bedragen in 1x betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders kan ik niet op reis
Japanse toiletten ftw
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen achterlijk hoge bedragen in 1x betalenAnders kan ik niet op reis
Japanse toiletten ftw
Veel knopjes en technische snufjes. Als nerd wordt het schijten dan gewoonweg veel toffer.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar ehm , wat is er zo speciaal aan een Japans toilet dan?
Jezus, als Whiskas een plaatje van een hond neemt, zou ik denken dat zij hierboven zitquote:Op maandag 7 februari 2011 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[KSC #2767] Met knuffels voor lieve Es! en dan vanaf 235
WOAH!!! Ik kom zo bij jou poepen danquote:Op maandag 7 februari 2011 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel knopjes en technische snufjes. Als nerd wordt het schijten dan gewoonweg veel toffer.
ik hoor het wel....quote:Op maandag 7 februari 2011 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zijn we al mee bezigOmdat ik ruimte genoeg heb of bij mij of bij KG (we zijn bezig met een leuk prijsje)
En eigenlijk volgende maand gewoon alweer iets
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent zo vet schattig Mart![]()
Ja erg toch? Alsof ze 14 en alleen op de wereld isquote:Op maandag 7 februari 2011 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jezus, als Whiskas een plaatje van een hond neemt, zou ik denken dat zij hierboven zit.
Ja, want jij MOET erbij zijnquote:
Nee echtquote:
Maar serieus, als je denkt dat Japan een achterlijk land is: verwarmde wc-bril, geen toiletpapier nodig, ding reinigt ook zichzelf, en als kers op de taart, het speelt een muziekje af om gęnante geluiden te maskerenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!! Ik kom zo bij jou poepen dan
Misschien moeten we haar koppelen aan een man... RZ past bijvoorbeeld wel bij haarquote:Op maandag 7 februari 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja erg toch? Alsof ze 14 en alleen op de wereld isHopen dat ze zich aan haar belofte houdt
Ik heb iets gemist? kattevoer? Hond?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja erg toch? Alsof ze 14 en alleen op de wereld isHopen dat ze zich aan haar belofte houdt
Vliegen sla ik dood hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 08:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee echtJij bent een van de weinige mannen die oprecht lief is
![]()
Jij zou nooit een vlieg kwaad kunnen doen gewoon
Daaaaaaaar ging mijn koffiequote:Op maandag 7 februari 2011 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar koppelen aan een man... RZ past bijvoorbeeld wel bij haar.
Ik niet meer, ik heb dat spul tegen vliegende insecten. Muggen: instant death. Vliegen: die gaan over de grond tollen. Best tof.quote:
Pas op:quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 06:53 schreef OA het volgende:
Ik heb zo'n elektrisch geladen tennisracket... moet ik eigenlijk een tweede van kopen, kan ik met iemand tennissen met zo'n dikke bromvliegquote:Op maandag 7 februari 2011 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb dat spul tegen vliegende insecten. Muggen: instant death. Vliegen: die gaan over de grond tollen. Best tof.
Dat dacht ik helemaal nietquote:Op maandag 7 februari 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar serieus, als je denkt dat Japan een achterlijk land is: verwarmde wc-bril, geen toiletpapier nodig, ding reinigt ook zichzelf, en als kers op de taart, het speelt een muziekje af om gęnante geluiden te maskerenOh en het zuigt die beerlucht al weg.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die gaat nog wel een kloon aanmaken en terug komenop aanraden van kentekenplaat
![]()
Kom je aan Japan, dan kom je aan mijquote:Op maandag 7 februari 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dacht ik helemaal nietIk moest gewoon meteen aan een gat in de grond denken
Sorry als ik je beledigd heb
![]()
En nu kom ik helemaal bij je poepen als je zo'n wc hebt
Ik maak wel sushi om het goed te maken ja?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom je aan Japan, dan kom je aan mij
Ik heb nog een halve bus over, en alleen visite drinkt hier koffie, dus ik kan nog wel even vooruit.quote:
Dat heb ik met bierquote:Op maandag 7 februari 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
Voor december moeten we nog maar een meet bij mij houden trouwens, want anders moet ik koffie weggooien.
Nou ik heb het overwogen, maar ik dacht dat waardeer je vast nietquote:Op maandag 7 februari 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
My god ik lig hier dubbel... had iemand me niet even wakker kunnen bellen ofzow
Ik mis altijd die leuke relletjes
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? kattevoer? Hond?
Ik ook. Correctie dus: Voor juni moet iemand die twee biertjes die over zijn even komen opdrinkenquote:
Lees maar ietsjes terug, staat een linkje en de instructie om bij 235 te beginnenquote:
quote:
En dan vooral de posts van Whiskers lezenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[KSC #2767] Met knuffels voor lieve Es! en dan vanaf 235
Ik moet weer op de datum kijken. In december dacht ik nog van, oei, zonde. Warsteiner, voor de liefhebber.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Correctie dus: Voor juni moet iemand die twee biertjes die over zijn even komen opdrinken.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want jij MOET erbij zijn![]()
En dan ook logeren![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar koppelen aan een man... RZ past bijvoorbeeld wel bij haar.
mag ik het doekje even als je klaar bentquote:
Ah, gemist, zo te zien aan Damarts postquote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lees maar ietsjes terug, staat een linkje en de instructie om bij 235 te beginnen
Ja echt en ik heb ook nog verder terug gelezen maar mijn god zeg, ze is nog erger dan ikquote:Op maandag 7 februari 2011 08:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik heb het overwogen, maar ik dacht dat waardeer je vast niet
Maar wat een muts niet?Ik kan heel veel hebben, maar dit sloeg echt ALLES
![]()
ik ruil altijd bij mijn schoonvaderquote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet weer op de datum kijken. In december dacht ik nog van, oei, zonde. Warsteiner, voor de liefhebber.
Meisje jij bent niet ergquote:Op maandag 7 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt en ik heb ook nog verder terug gelezen maar mijn god zeg, ze is nog erger dan ik
jij hebt hoog uit een buiquote:Op maandag 7 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt en ik heb ook nog verder terug gelezen maar mijn god zeg, ze is nog erger dan ik
Oh ja, jou dronken voeren de volgende meetquote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ruil altijd bij mijn schoonvader![]()
ik drink ook zoveel bier
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje jij bent niet ergZij wel daarentegen
![]()
zie je? het is waarquote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt hoog uit een bui, zij is echt zo
Jij bent niet erg, jij bent gewoon tof met af en toe een wat mindere bui, zoals iedereen wel eens heeftquote:Op maandag 7 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jou dronken voeren de volgende meet
Ik heb vaker wel zulke buien hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt hoog uit een bui, zij is echt zo
dank je.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vaker wel zulke buien hooralleen ik ga jullie daar echt niet elke keer mee opzadelen
dan blijf ik weg of hoop ik dat ik vrolijk word van jullie posts
Jup, ik kan ook heel onhandig en vervelend zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent niet erg, jij bent gewoon tof met af en toe een wat mindere bui, zoals iedereen wel eens heeft.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op dan......
wie weet wat ik dan allemaal ga doen
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vaker wel zulke buien hooralleen ik ga jullie daar echt niet elke keer mee opzadelen
dan blijf ik weg of hoop ik dat ik vrolijk word van jullie posts
Die buien heb ik ook hoor... zaterdag nog een onhandige gehaktactiequote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, ik kan ook heel onhandig en vervelend zijn![]()
Die vond ik wel schattig eigenlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die buien heb ik ook hoor... zaterdag nog een onhandige gehaktactie.
NOU, ECHT WELquote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode wijn....quote:[..]
![]()
Wat drink je het liefst?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
daarom was mijn maag van streekquote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die buien heb ik ook hoor... zaterdag nog een onhandige gehaktactie.
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NOU, ECHT WELLaat ik het dan zo zeggen, ik kan mezelf ook wel eens voor de kop slaan als ik m'n mond opentrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
rode wijn....![]()
Okidoki
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vond ik wel schattig eigenlijk![]()
![]()
De volgende keer alles opnemen en dag in dag uit weer afspelen!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
En gisterenmiddag was ik ook wat minder vrolijk omdat ik jullie allemaal miste... het was zo stil in huis ineens![]()
.
Ah gosquote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
En gisterenmiddag was ik ook wat minder vrolijk omdat ik jullie allemaal miste... het was zo stil in huis ineens![]()
.
Klinkt bekend van je dubbelgangsterquote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon vaker meetenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volgende keer alles opnemen en dag in dag uit weer afspelen!
oh coolquote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je.
* wel.o.k maakt scherm schoon
wist je dat een IBM laptop een speciaal vocht afvoersysteem heeft onder het toetsenbord
whut? wie?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
je bent gewoon een tof wijf, en je knuffelt ook lekker
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Of je belt mij een volgende keer
oh noesssssquote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
.
Ontploftaartquote:Op maandag 7 februari 2011 09:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klinkt bekend van je dubbelgangster
o ja, geliefdequote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was van verdriet omdat we samen doodgingen.
heb nog steeds geen foto's gezien daarvanquote:
Op zich wel een goed teken, want dan was het gezelligquote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah gosDaar heb ik ook altijd last van hoor
![]()
quote:
Whiskers, ze zegt het zelf.quote:
Ik ben meet-n00b.quote:
"Schat, ik heb dringend behoefte aan wat vaker leuke mensen om me heen, dus ik ga nu maandelijks leuke dingen doen met mijn vrienden uit de KSC!"quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klinkt bekend van je dubbelgangster
Goedemorgen dames
Goedemorgen heren
En dan ga ik lieve dingen tegen je zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh coolmaarja he IBM
[..]
whut? wie?
[..]
![]()
jij komt ook steeds meer los
En jij knuffelt ook fijn![]()
[..]
nee joh, dan hoor je alleen maar snik geluiden en geboehoe enzo
daar zit je toch niet op te wachten
[..]
oh noesssss*knuffel*
Ja, ho effe.... Wij zijn st en mz aan het sandwichen... In jouw 4 persoons bedquote:
das ook het enigste goeie aan dat ding....quote:
ik heb altijd een beetje tijd nodigquote:[..]
![]()
jij komt ook steeds meer los
En jij knuffelt ook fijn![]()
Dat je vriendjes hebt gemaakt en vaker wilt buitenspelenquote:
O jaquote:Op maandag 7 februari 2011 09:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ho effe.... Wij zijn st en mz aan het sandwichen... In jouw 4 persoons bed![]()
...
uh wait... en waar ben ik dan? he he ?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ho effe.... Wij zijn st en mz aan het sandwichen... In jouw 4 persoons bed![]()
...
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat je nieuwe vrienden heb gevonden![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat je vriendjes hebt gemaakt en vaker wilt buitenspelen![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Schat, ik heb dringend behoefte aan wat vaker leuke mensen om me heen, dus ik ga nu maandelijks leuke dingen doen met mijn vrienden uit de KSC!"
Bij mij in bed, want jouw kussentjesquote:Op maandag 7 februari 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh wait... en waar ben ik dan? he he ?
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
schat ik kom vannacht niet thuis, ik heb nieuwe vrienden
Ik denk dat ik zo maar eens ga ontbijten... en dan om 10 uur eerst sporten en daarna douchen. Heb ik dat sporten ook maar weer gehad en hoef ik daar niet tegenop te zien de rest van de dagquote:Op maandag 7 februari 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmhhhh.. Ga ik opstaan of blijf ik nog ff liggen?
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja het is echt eng, hoeveel Muck en ik gemeen hebben
Hai snoetje
Dapper hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar eens ga ontbijten... en dan om 10 uur eerst sporten en daarna douchen. Heb ik dat sporten ook maar weer gehad en hoef ik daar niet tegenop te zien de rest van de dag.
Nou je bent goed op weg... volgende keer neem ik een fles rode wijn meequote:Op maandag 7 februari 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das ook het enigste goeie aan dat ding....
[..]
ik heb altijd een beetje tijd nodig
mensen en zo![]()
dat hoor ik vaker
hmm de jouwe zijn ook lekker zacht... bij mij heb je er 2 nodig, jij kan er nog 1 gebruiken voor iemand anders...quote:Op maandag 7 februari 2011 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij in bed, want jouw kussentjes
Doe je het tochquote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wou het niet zeggen.
Hej lieverd, alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |