ik ruil altijd bij mijn schoonvaderquote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet weer op de datum kijken. In december dacht ik nog van, oei, zonde. Warsteiner, voor de liefhebber.
Meisje jij bent niet ergquote:Op maandag 7 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt en ik heb ook nog verder terug gelezen maar mijn god zeg, ze is nog erger dan ik
jij hebt hoog uit een buiquote:Op maandag 7 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt en ik heb ook nog verder terug gelezen maar mijn god zeg, ze is nog erger dan ik
Oh ja, jou dronken voeren de volgende meetquote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ruil altijd bij mijn schoonvader![]()
ik drink ook zoveel bier
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje jij bent niet ergZij wel daarentegen
![]()
zie je? het is waarquote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt hoog uit een bui, zij is echt zo
Jij bent niet erg, jij bent gewoon tof met af en toe een wat mindere bui, zoals iedereen wel eens heeftquote:Op maandag 7 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jou dronken voeren de volgende meet
Ik heb vaker wel zulke buien hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt hoog uit een bui, zij is echt zo
dank je.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vaker wel zulke buien hooralleen ik ga jullie daar echt niet elke keer mee opzadelen
dan blijf ik weg of hoop ik dat ik vrolijk word van jullie posts
Jup, ik kan ook heel onhandig en vervelend zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent niet erg, jij bent gewoon tof met af en toe een wat mindere bui, zoals iedereen wel eens heeft.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op dan......
wie weet wat ik dan allemaal ga doen
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vaker wel zulke buien hooralleen ik ga jullie daar echt niet elke keer mee opzadelen
dan blijf ik weg of hoop ik dat ik vrolijk word van jullie posts
Die buien heb ik ook hoor... zaterdag nog een onhandige gehaktactiequote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, ik kan ook heel onhandig en vervelend zijn![]()
Die vond ik wel schattig eigenlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die buien heb ik ook hoor... zaterdag nog een onhandige gehaktactie.
NOU, ECHT WELquote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode wijn....quote:[..]
![]()
Wat drink je het liefst?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
daarom was mijn maag van streekquote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die buien heb ik ook hoor... zaterdag nog een onhandige gehaktactie.
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NOU, ECHT WELLaat ik het dan zo zeggen, ik kan mezelf ook wel eens voor de kop slaan als ik m'n mond opentrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
rode wijn....![]()
Okidoki
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vond ik wel schattig eigenlijk![]()
![]()
De volgende keer alles opnemen en dag in dag uit weer afspelen!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
En gisterenmiddag was ik ook wat minder vrolijk omdat ik jullie allemaal miste... het was zo stil in huis ineens![]()
.
Ah gosquote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
En gisterenmiddag was ik ook wat minder vrolijk omdat ik jullie allemaal miste... het was zo stil in huis ineens![]()
.
Klinkt bekend van je dubbelgangsterquote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon vaker meetenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volgende keer alles opnemen en dag in dag uit weer afspelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |