Tijd.quote:
Owh oke dan is het goedquote:
quote:
Maar je kunt onafhankelijk van tijd toch een mening hebben?quote:
Ach, het heeft ook iets met uitlaten te maken.quote:
Meisjequote:
Ik volg je niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je kunt onafhankelijk van tijd toch een mening hebben?
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het heeft ook iets met uitlaten te maken.
Ik zei goedemorgen en niemand zei wat.. boeeeehoeeequote:
Nee, ik ga me toch niet aanpassen aan de overlastveroorzaker? De overlastveroorzaker past zich maar aan aan de rest.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat een wreedheid op de vroege ochtend. Je mag dieren geen pijn doen. Kijk als het nou een kutkind was dat is dan weer een heel ander verhaal..
En Damart doe gewoon oordopjes of watjes in jouw oren probleem opgelost.
Ik jou ook nietquote:
Ik wil ook wel verder slapen, maar dat lukt dus nietquote:Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik jou ook nietDus zullen we het hier maar bij laten?
![]()
Ik twijfel of ik nog even zal gaan tukken, 4,5 uur is een beetje weinig...
Oh neequote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei goedemorgen en niemand zei wat.. boeeeehoeee
Al, ik ben sinds vier uur wakkerquote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
_O- Wat ben je al weer heerlijk op dreef
He, heb je een beetje goed geslapen?
Ik zeg dat meestal nooit, bedenk maar een impliciete goedemorgen als je postquote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei goedemorgen en niemand zei wat.. boeeeehoeee
Nee hoor, en vaak kun je banken nog midden in de nacht bellen voor dat soort dingenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al, ik ben sinds vier uur wakker
Ik ben maar gaan uitzoeken welke leenmogelijkheden er zijn, ik denk dat de bank het wel raar vindt dat ze een mailtje hebben om 4 uur 's ochtends
gastheerquote:Op maandag 7 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand die jankhond van hierboven muilkorven? Heb je een dag vrij, word je nog vroeg wakker door zo'n klotebeest.
Lovelyquote:
Marijkjequote:Op maandag 7 februari 2011 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik een voorraad gratis koffie heb, dus kom dan maar bij mij koffie drinken
[..]
Toen sliep ik nog nietIk kon niet slapen
En goedemorgen lieve mensen
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeDeed je een Whiskers
![]()
![]()
Maar hai lieverdjeLekker geslapen?
Ja, jij brengt mensen vrijwel meteen in een opperste staat van verwarringquote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg dat meestal nooit, bedenk maar een impliciete goedemorgen als je post
Goedemorgenquote:
Hai lieve Wokquote:Op maandag 7 februari 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gastheer
[..]
Lovelyknuffel
[..]
Marijkjeandere knuffel
![]()
ik kon dus ook niet slapen
Ah, je had teruggelezen?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
stiekem wel
Ik heb heerlijk geslapenik lag er vroeg in, maar niet vroeg genoeg geloof ik, ben nog moe
4,5 uur slaap is genoeg hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 08:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve Wok![]()
![]()
Het was precies andersom bij ons he?Ik lag eerst wakker en jij daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |