Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonder dolle, ik kan echt heel goed schieten
Ik rij er wel een keer speciaal voor naar Rotterdamquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij werkt nog wel op een school
Ik zou zeggen, probeer het eens, als het niets is schieten Muck en ik het wel af
Oh ja, nu moeten we zeker vet lang wachtenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik rij er wel een keer speciaal voor naar Rotterdam
Neuhquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, nu moeten we zeker vet lang wachten
Houd ik je aanquote:
Hoe gaafquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk heb een eigen handboog
Nee, want ik heb hem bedreigdquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, nu moeten we zeker vet lang wachten
Je mag wel een keertje meequote:Op maandag 7 februari 2011 01:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe gaaf
Boogschieten heb ik nog nooit gedaan, maar in mijn ouderlijk huis ligt het een en ander aan vuurwapens
[..]
Nee, want ik heb hem bedreigd
Je bedoelt dat je bij sommigen niet hoeft te betalenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is namelijk niet zo, ik ben alleen niet zo goed in uitleggen ;'(
Ik ben hier uit vrije wilquote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kom echt serieus verplicht vrijwillig
Dat zou ik serieus heel tof vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje meeMijn pappie heeft een boek geschreven over handboogschieten en kan het ook heel goed uitleggen
![]()
Met een vuurwapen?
die ijskoude loop in mijn nekquote:Op maandag 7 februari 2011 01:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus heel tof vinden
Ik zou ooit gaan boogschieten, maar toen waaide het heel erg
En ja, ik had rond mijn tiende mijn eerste eigen buks al
Jaquote:
Kan hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 01:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus heel tof vinden
Ik zou ooit gaan boogschieten, maar toen waaide het heel erg
En ja, ik had rond mijn tiende mijn eerste eigen buks al
Na slaapwandelen en -seks is er nu ook slaapquoten?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bij sommigen niet hoeft te betalen?
Ik bescherm je wel hoorquote:
Nog erger dan hoeren dusquote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bij sommigen niet hoeft te betalen?
Ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Na slaapwandelen en -seks is er nu ook slaapquoten?
OMGquote:Op maandag 7 februari 2011 01:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Na slaapwandelen en -seks is er nu ook slaapquoten?
Weet je hoe lekker?quote:
Welneequote:
Ik heb serieus sinds gister weer zo'n zin om te rokenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe nog 1 keer de rookmelder afgaan en dan ga ik slapen
Okequote:
Dat moet je aan Sjezus vragen hequote:Sjezus, ben jij nog steeds op
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke![]()
[..]
Dat moet je aan Sjezus vragen he
* MPG refereert aan de eenmalige uitbreiding vn de OP...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe nog 1 keer de rookmelder afgaan en dan ga ik slapen
Ik ken wel grilled cheesusquote:Op maandag 7 februari 2011 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke![]()
[..]
Dat moet je aan Sjezus vragen he
Nee dat weet ik nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker?Oh nee, jij bent 14 he?
Afblijven...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb serieus sinds gister weer zo'n zin om te roken![]()
Ik maakte een grapje he snoetquote:Op maandag 7 februari 2011 01:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nog nietIk 14 zijn ja
ooh ik zei 'nog'
een skootmobiel in de fik steken en dan onschuldige liedjes posten in de OP (en dan ook nog in HTMLquote:Op maandag 7 februari 2011 01:43 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG refereert aan de eenmalige uitbreiding vn de OP...
Ik doe het ook niet, maar man man manquote:
Oeh dat vind ik belangrijker dan huiswerkquote:
[papa aan] Rn het is al bijna 2 uur[/papa aan]quote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh dat vind ik belangrijker dan huiswerk
*kijkt*
Wat heb jij uitgespooktquote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet, maar man man man
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh dat vind ik belangrijker dan huiswerk
*kijkt*
Papamodus van Symph: ze is 14, puber, dan wil je dat nietquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[papa aan] Rn het is al bijna 2 uur[/papa aan]
En je Dm is stuk...
Ja ik ook, en sindsdien doe ik het weerquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt...
Kan me de laatste keer dat ik rondliep met de behoefte om te gaan roken nog wel herinneren...
Maar dan ga ik het niet slapend doenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje he snoet
En natuurlijk NOG niet, ooit komt er een dag....
Ik heb meegerookt, ware profiteur die ik benquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt...
Kan me de laatste keer dat ik rondliep met de behoefte om te gaan roken nog wel herinneren...
Papa's wijzen kinderen op bedtijdquote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Papamodus van Symph: ze is 14, puber, dan wil je dat niet
Ik kon het weerstaan... Maar het kostte wel moeite...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik ook, en sindsdien doe ik het weer
Papa slaaaaaptquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[papa aan] Rn het is al bijna 2 uur[/papa aan]
En je Dm is stuk...
O M G :dquote:
Ja, alleen weet ik dat wanneer ze ook maar een beetje op mij lijkt ze niet luistertquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Papa's wijzen kinderen op bedtijd
En die Dm stond alleen maar eenin
(endieweetjewel
)
Ik moest daar zo hard om lachen, dat mijn moeder hulptroepen wilde bellenquote:
Whehehehehequote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest daar zo hard om lachen, dat mijn moeder hulptroepen wilde bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |