Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij en bierquote:
Hell.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:01 schreef Muck het volgende:
hell, ik ben een te dikke, kleine kookdwerg, die een onbekende ziekte heeft en al maanden moet teren op de zak van haar vent, middagdutjes doet en soms vanuit het niets bloedschagrijnig is
quote:
quote:En Duitse TT![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hell.
Ik ben een te dikke, grote, bestelreus, waar iedereen van houdt en die toch op zijn 37ste nog zo groen als een klaverblaadje is, oh maar ik teer wel op mijn eigen zak. En straks heb ik ook nog een eigen huis![]()
![]()
OH EN DAN WILLEN JULLIE VROUWEN ALLEMAAL INEENS WEL HE??!!??!!
Ha Ha. Net of ik daar niet doorheen prik![]()
Er viel toch juist niets te prikken?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hell.
Ik ben een te dikke, grote, bestelreus, waar iedereen van houdt en die toch op zijn 37ste nog zo groen als een klaverblaadje is, oh maar ik teer wel op mijn eigen zak. En straks heb ik ook nog een eigen huis![]()
![]()
OH EN DAN WILLEN JULLIE VROUWEN ALLEMAAL INEENS WEL HE??!!??!!
Ha Ha. Net of ik daar niet doorheen prik![]()
quote:
I can refuse ANYTHINGquote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I'm making you an offer you can't refuse: ik kook voor je in ruil voor op je zak teren, deal?
Ehm, Fles, je krijgt mij er dan bij he?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I can refuse ANYTHING
Oh Męn het vrijgezellenbestaan heeft zijn tofhedenJe kan een huis kopen in 10 minuten
![]()
En als je later nog tegen iemand aan blundert, leuk![]()
En als het ruzie wordtWant dat wordt het
![]()
Wie zet wie op straat?![]()
afhankelijkheid is jammer.
Alsof Fles zijn pizza- en hamburgermenu op gaat gevenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I'm making you an offer you can't refuse: ik kook voor je in ruil voor op je zak teren, deal?
Pick me! Pick me!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, Fles, je krijgt mij er dan bij he?Zeg je dan werkelijk nee?
Oh, mijn hart
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 01:13 schreef MPG het volgende:
Blegh... weer veel te laat...
Ik ga maar eens maffen, over 6 uur gaat de wekker weer.
En er zijn hier inmiddels mensen die die hel kennen...
Ik blijf nog even wakkerquote:
Te laat.quote:
* MPG staart naar zijn lege handen...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Te laat.
Na de afwijzing van fles heb ik besloten Marijke op te nemen in mijn gezin.
En we zijn overeengekomen dat TJ afwast, ik stapels handdoeken vouw en Marijke dan kookt
Ik hou van jouquote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Te laat.
Na de afwijzing van fles heb ik besloten Marijke op te nemen in mijn gezin.
En we zijn overeengekomen dat TJ afwast, ik stapels handdoeken vouw en Marijke dan kookt
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
NouIk ga ook maar slapen
![]()
Jullie moeten mij toch niet![]()
MOrgen maak ik er een eind aan![]()
![]()
![]()
Voor een trein ja?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
NouIk ga ook maar slapen
![]()
![]()
![]()
Het was geen grapjequote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
NouIk ga ook maar slapen
![]()
![]()
![]()
SILENCEquote:Op maandag 7 februari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In het verhaal gaat de verteller niet dood, dus dikke vette pech voor jou
Jij was allang aan het slapen en jij gaat er morgennogeens rustig naar kijkenquote:
Jij bent naar dramaqueen-class geweest he?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SILENCE
gaat erom dat anderen mij wel geloven [ afbeelding ]
Gotver steletje KUTWIJVEquote:Op maandag 7 februari 2011 01:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent naar dramaqueen-class geweest he?![]()
Woow je lijkt wel op die ene Fok!ker...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
NouIk ga ook maar slapen
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja HOEREN zijn we, ALLEMAALquote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotver steletje KUTWIJVE![]()
Jullie ondermijnen mijn geloofwaardigheid
Ik woon tegenwoordig in Rotterdam he?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij jou voor de deur
ALS ze rijden
owwww godzijdank, je bent niet levensmoequote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij jou voor de deur
ALS ze rijden
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij jou voor de deur
ALS ze rijden
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
krijg ik nog een kans om dat te nuanceren?
Snel, pak je kans, grieptem!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
krijg ik nog een kans om dat te nuanceren?
Jij blijft van mijn volle zak af dikke-tieten-madamquote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ehm Fles, doe maar nietAnders kan ik niet op je volle zak teren
Lekker slapen Flesjequote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga![]()
Ik zie jullie wel aan de overkant![]()
Somewhere over the rainbow
Dat is dan mevrouw dikke-tieten-madam voor jou!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij blijft van mijn volle zak af dikke-tieten-madam
het is namelijk niet zo, ik ben alleen niet zo goed in uitleggen ;'(quote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, pak je kans, grieptem!
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is namelijk niet zo, ik ben alleen niet zo goed in uitleggen ;'(
Zonder dolle, ik kan echt heel goed schietenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij werkt nog wel op een school
Ik zou zeggen, probeer het eens, als het niets is schieten Muck en ik het wel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |