Tuurlijk kun je gewoon meeposten, gekkie! Hier is meer dan zat plek voor iedereen. Dus ook voor jou.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nu kan ik morgen en overmorgen en nooit niet terugkomen.. Maar wie jankt nu zijn ogen uit zijn kop?? Fles of ik???
Omdat het topic niet alleen maar over jou hoeft te gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tis te triest voor woorden dat ik dit post.. Maar: waarom gaat het over Fles??
Sorry Fles![]()
zoek een psychiater. en snel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nu kan ik morgen en overmorgen en nooit niet terugkomen.. Maar wie jankt nu zijn ogen uit zijn kop?? Fles of ik???
Ja hoor kitteh, tot morgenochtendquote:
Nou ja, ik vond het een nogal hoog dramaqueen gehalte hebben en benoem dat graagquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel ja joh er is niks aan de hand![]()
Whisk moet er nog ff aan wenen
Nee, kan niet meer.. jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je gewoon meeposten, gekkie! Hier is meer dan zat plek voor iedereen. Dus ook voor jou.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee wacht
ik bedoel natuurlijk
FICKSCHNITZEL![]()
Doeslief tegen dawijffiequote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat het topic niet alleen maar over jou hoeft te gaan.
[..]
zoek een psychiater. en snel.
Nou, hastalapasta, tot de volgende villa danquote:
Sjongejonge, er is meer dan genoeg ruimte voor jou en je verhaal. Dat jij dat niet voldoende vindt, vind ik een beetje jammer....quote:
Ik heb ook weleens gehuild om iets op FOK!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dramaqueen???
je gelooft maar wat je wil... Ik jankt hier echt, belachelijk of niet...
En ik kan hier niet meer terugkomen daardoor...
Ik zeg niets over je janken, maar ik vind dat je als een puber reageert als 36-jarigequote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dramaqueen???
En daar ben je niet de enige in hierquote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gehuild om iets op FOK!
maar ik ben er na zes jaar ook nog steeds hoor...
Neuhquote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En daar ben je niet de enige in hier![]()
...
Ja,maar vast niet omdat het niet alleen om jou ging in een SCquote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En daar ben je niet de enige in hier![]()
...
Voor je verdriet heb ik alle begrip, maar deze SC draait niet enkel en alleen om jou of om mij, maar om iedereen die er postquote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik heb mezelf nu echt belachelijk gemaakt.. Hoewel het verdriet echt is..
Bedankt tot zover allemaal![]()
ik ben 35, en wellicht wat jong voor mijn leeftijd...SO??quote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg niets over je janken, maar ik vind dat je als een puber reageert als 36-jarigeIk zou zeggen, ga nu lekker slapen en lees je reacties morgen nog eens terug
Truequote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor je verdriet heb ik alle begrip, maar deze SC draait niet enkel en alleen om jou of om mij, maar om iedereen die er post
Nou komop zeg, boehoe niet alle aandacht gaat naar jouquote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ik ben 35, en wellicht wat jong voor mijn leeftijd...SO??
Ik fake niks hoor
Bedankt he Muck??quote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef Muck het volgende:
Kijk eens whiskas, een heel forum om je frustratie kwijt te kunnen
Kap dan met je gezanik dat het niet meer om jou gaat en post gewoon meequote:
Ja sorry hoor, maar je reacties zijn echt zwáár overdreven.quote:
[Whisk #1] De nieuwe reeksquote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef Muck het volgende:
Kijk eens whiskas, een heel forum om je frustratie kwijt te kunnen
Dat vind ik zelfs nog een licht understatementquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je reacties zijn echt zwáár overdreven.
Jij moet eens even heel goed luisteren jongedame. Wij doen aan alle kanten ons best om jou binnen de groep te houden, Niet omdat wij daar ZELF baat bij hebben, maar omdat wij denken dat dat goed voor JOU is. Je bent nog steeds onverminderd van harte welkom om hier te blijven, maar dat gedramaqueen, zoals Marijke al zei, is EN totaal niet nodig (immers, iedere gek hier heeft zijn gebrek, ZELFS Marijke) EN irritant en ongeloofwaardig.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dramaqueen???
Ne, Marijkem DAT zeg ik niet. Maar Ik stortte in (al beschamend genoeg) en niemand had aandacht voor mij... Beetje dom van me misschien, maar ik had de KSC anders ingeschatquote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou komop zeg, boehoe niet alle aandacht gaat naar jouEn daarom moeten we nu allemaal sorry gaan zeggen ofzo en ons weer op je storten?
Niemand heeft aandacht voor je?!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ne, Marijkem DAT zeg ik niet. Maar Ik stortte in (al beschamend genoeg) en niemand had aandacht voor mij... Beetje dom van me misschien, maar ik had de KSC anders ingeschat
Ja, ik ga... Jammer maar helaasquote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet eens even heel goed luisteren jongedame. Wij doen aan alle kanten ons best om jou binnen de groep te houden, Niet omdat wij daar ZELF baat bij hebben, maar omdat wij denken dat dat goed voor JOU is. Je bent nog steeds onverminderd van harte welkom om hier te blijven, maar dat gedramaqueen, zoals Marijke al zei, is EN totaal niet nodig (immers, iedere gek hier heeft zijn gebrek, ZELFS Marijke) EN irritant en ongeloofwaardig.
DAT je met jezelf in de knoop zit is wel duidelijk nu, dat weet iedereen, daarom doet iedereen ook relaxt met je, maar je gaat niet een soort zwaartekrachtsmiddelpunt van zelfmedelijden hier worden, want daar is niemand bij gebaat. In de eerste plaats jij ZELF niet, en iemand anders ook niet.
Dus je doet gewoon leuk mee, hebt een beetje vertrouwen in jezelfen werkt hier langzaamaan aan dat vertrouwen in jezelf. Okee? Dat is echt het bestw wat wij voor je kunnen doen, maar je moet dat wel zelf willen.
We zitten hier niet te wachten op iemand die alleen maar zielig gevonden wil worden. Maar dat is op HEEL fok het geval.
Duidelijk? Fijn [ afbeelding ]
Echt Whis, doe normaalquote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ne, Marijkem DAT zeg ik niet. Maar Ik stortte in (al beschamend genoeg) en niemand had aandacht voor mij... Beetje dom van me misschien, maar ik had de KSC anders ingeschat
Gewoon mijn post lezen, tot 10 tellen, en leuk mee blijven doen, niets aan de handquote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh okee.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik ga... Jammer maar helaas
Kan ik nu niet...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon mijn post lezen, tot 10 tellen, en leuk mee blijven doen, niets aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nou! Jammer de bammer!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie PM.quote:
Toedelsquote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het bier is bij Symph, tieten kan ik gelukkig niet weggeven, hooguit uitlenenquote:
Ik begon en stopte hier met lezenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n muts van het vivaforum nu!
Wát ben je aan het doen/kijken?quote:
Nee Fles, bier en tietenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook wel eens dagen dat ik me totaal nutteloos en vriendloos voel, maar dat heb ik hier volgens mij nog geen een keer laten merken (wat ik graag zo wil houden)Dat hebben we allemaal weleens toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hell, ik ben een te dikke, kleine kookdwerg, die een onbekende ziekte heeft en al maanden moet teren op de zak van haar vent, middagdutjes doet en soms vanuit het niets bloedschagrijnig is
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |