Huh? Niks aan de hand, gewoon broek ophalenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, wat beschamend.. Sorry mensen
Omdat het niet leuk is te breken om internet, maar nogmaals dankquote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom? We hebben allemaal zulke moment
Niks om je voor te schamen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, wat beschamend.. Sorry mensen
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom? We hebben allemaal zulke moment
Huh? Wat is r allemaal aan de hand daar dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het niet leuk is te breken om internet, maar nogmaals dank![]()
En ik zoek al hulp, mar het gaat niet snel genoeg geloof ik..
Werkte dat maarquote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Niks aan de hand, gewoon broek ophalen
Gaat niet zo jofel... Soms wel en dan denk ik dat het wel meevalt en er niks ad hand is.. En dan ineens gaat het misquote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Wat is r allemaal aan de hand daar dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel
Is duidelijk dat je er niks van weet
EN dat je er bijdehand over doet
Ik kan alleen YouTube kijken, mobiel stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
The Unforgiven Iquote:Op maandag 7 februari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nu weer iets anders.. Muziek ofzo![]()
en WAT is dan concreet het probleem? Niemand houdt van je? Je biologische tijdbom zit in blessuretijd? Gewoon iets anders? Wil je erover praten? We staan hier niet zo gauw van iets te kijken hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat niet zo jofel... Soms wel en dan denk ik dat het wel meevalt en er niks ad hand is.. En dan ineens gaat het mis
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nu weer iets anders.. Muziek ofzo![]()
Precies, we hebben allemaal zo ons verhaalquote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en WAT is dan concreet het probleem? Niemand houdt van je? Je biologische tijdbom zit in blessuretijd? Gewoon iets anders? Wil je erover praten? We staan hier niet zo gauw van iets te kijken hoorWees welkom, hoe bizar je probleem ook is
Precies, ik ben ook vet raar en kansloos en zoquote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, we hebben allemaal zo ons verhaal
Ik voel me een mislukt mens is de samenvatting..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en WAT is dan concreet het probleem? Niemand houdt van je? Je biologische tijdbom zit in blessuretijd? Gewoon iets anders? Wil je erover praten? We staan hier niet zo gauw van iets te kijken hoorWees welkom, hoe bizar je probleem ook is
Maar toch houden we van jequote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ik ben ook vet raar en kansloos en zo
En wie is dat enge ventje, en waarom zou hij dit weten te vinden én vervolgens ook nog te linken aan de persoon achter de naam Whiskers2009?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik voel me een mislukt mens is de samenvatting..
En ik zou dit allemaal niet moeten posten, want een eng ventje weet het vast te vinden
Bedoel je een *bepaald* eng ventje of zomaar een eng ventje zoals er zoveel enge ventjes zijn?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik voel me een mislukt mens is de samenvatting..
Dankquote:
Jij bent gewoon Fles and nobody beats thatquote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Een bepaald eng ventjequote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel je een *bepaald* eng ventje of zomaar een eng ventje zoals er zoveel enge ventjes zijn?
Oh ja en daarom ben ik nog steeds maagdquote:
Nee hoor, jij bent jij en dat is primaquote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Seks en liefde zijn 2 heel verschillende dingen jongemanquote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja en daarom ben ik nog steeds maagdNou dat schiet lekker op ja
Als ik TJ eruit gooi (of hij mij) dan kom je maarquote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja en daarom ben ik nog steeds maagdNou dat schiet lekker op ja
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent gewoon Fles and nobody beats thatDat is natuurlijk gewoon wel zo hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk als je het objectief beschouwt is het een godswonder dat ik de vrouwen niet van me af moet SLAAN gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Eensquote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent jij en dat is prima![]()
Ik vind je niet kansloos, misschien wel een beetje raar maar dan op een leuke manier
ja, "dan kom ik maar " WTF denk je nou zelf, ben ik een postorderbedrijf of zo? Puhleasequote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik TJ eruit gooi (of hij mij) dan kom je maar
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent gewoon Fles and nobody beats thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GMTAquote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent jij en dat is prima![]()
Ik vind je niet kansloos, misschien wel een beetje raar maar dan op een leuke manier
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Oh ja wacht. Nou ja liefde dan. Seks euhh...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seks en liefde zijn 2 heel verschillende dingen jongeman
Omdat Flesquote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tis te triest vor woorden dat ik dit post.. Maar: waarom gaat het over Fles??
Sorry Fles![]()
Ik denk niet dat er veel mannen zijn die financieel onafhankelijk EN relationeel volledig kneedbaar zijn. Maar goed, iemand moet het maar zien hequote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent gewoon Fles and nobody beats that
Nu je het zo benoemd, trouwen?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mannen zijn die financieel onafhankelijk EN relationeel volledig kneedbaar zijn. Maar goed, iemand moet het maar zien he
Gewoon, het gaat al zo vaak over jouquote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tis te triest voor woorden dat ik dit post.. Maar: waarom gaat het over Fles??
Sorry Fles![]()
Ok, nu kan ik morgen en overmorgen en nooit niet terugkomen.. Maar wie jankt nu zijn ogen uit zijn kop?? Fles of ik???quote:
je bent gewoon zoals je bent, en je bent gewoon een toffe peerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mannen zijn die financieel onafhankelijk EN relationeel volledig kneedbaar zijn. Maar goed, iemand moet het maar zien he
GOLDDiGGERquote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu je het zo benoemd, trouwen?
Ik niet hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nu kan ik morgen en overmorgen en nooit niet terugkomen.. Maar wie jankt nu zijn ogen uit zijn kop?? Fles of ik???
Sorry, maar ehm, vind je dit niet een beetje overdreven?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nu kan ik morgen en overmorgen en nooit niet terugkomen.. Maar wie jankt nu zijn ogen uit zijn kop?? Fles of ik???
Ja wel ja joh er is niks aan de handquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar ehm, vind je dit niet een beetje overdreven?Sinds wanneer kunnen we het niet meer over andere dingen hebben. Er is imho meer dan genoeg ruimte voor iedereen toch?
Dag fok!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar ehm, vind je dit niet een beetje overdreven?Sinds wanneer kunnen we het niet meer over andere dingen hebben. Er is imho meer dan genoeg ruimte voor iedereen toch?
Ja en?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |