Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ken het niet. Maar misschien als ik de tekst zie dat ik het wel ERG goed vind, zou zomaar kunnen.quote:
Echt wel!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
lief en Muck gaan niet samen
Truste ST
Jij bent ook liefquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt wel!Want ik ben Muck en ik hoorde dat ik lief was
En zo is hetquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want andersquote:
Dat mag hij zelf vertellenquote:
Dat gaat het ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
het ging over goeie muziek........
er zijn gewoon 3 Mucksquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, niet echt hoor, ik ben ik en zo is het nou eenmaalquote:
":*quote:
Heb ik niet meerquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat het ook!
MUCK! Laat dat nummer horen aan deze onwetende. En dan niet die van Youtube, maar die van je laptopper!
Anders dan moet ze over de kniequote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Want anders?
[..]
Dat mag hij zelf vertellen...
[..]
Dat gaat het ook!
MUCK! Laat dat nummer horen aan deze onwetende. En dan niet die van Youtube, maar die van je laptopper!
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
er zijn gewoon 3 Mucks
Je hebt gelijkMaar deze versie hier slaat me soms
misschien de firmware 2.9 of 3.3 erop zetten ipv 2.5
Nijnerquote:
Ik weet niet eens wat die f*cking DM is, hoe en wat ik moet doen en m'n laptop liep van schrik ook ramvastquote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
Kreeg de DM niet te lezen Es dus weet niet wat de bedoeling is/was![]()
Niks mis met de versie die jij hebt.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
er zijn gewoon 3 Mucks
Je hebt gelijkMaar deze versie hier slaat me soms
misschien de firmware 2.9 of 3.3 erop zetten ipv 2.5
Ik deed niks,krabbelde alleen aan mijn hoofd.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders dan moet ze over de knie![]()
[..]![]()
Misschien eens proberen
Maar je kunt ook gewoon lief doen en zo voorkomen dat ze gaat slaan
Ja, goffer. Ik zal em een keer voor je online zetten, als je me helpt herinneren en als je m nog wilquote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik niet meer
Na de crash van de externe schijf ben ik al mijn muziek kwijt geraakt
volgens mij zit er een soort duivelsvirus in deze firmware!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met de versie die jij hebt.
Als ze je slaat, is dat terecht.
Uitvoerig getest en goed bevonden![]()
...
Graagquote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, goffer. Ik zal em een keer voor je online zetten, als je me helpt herinneren en als je m nog wil...
JIj bent jijquote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, niet echt hoor, ik ben ik en zo is het nou eenmaal![]()
[..]
":*
Voor jou altijd natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat die f*cking DM is, hoe en wat ik moet doen en m'n laptop liep van schrik ook ramvast.
Bedankt dat je 'n nieuwe hebt gedingest.
Ja jaquote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik deed niks,krabbelde alleen aan mijn hoofd.
Ja, of de kamerprijs al bekend is voor de huge KSC meet in jouw hotelquote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef Muck het volgende:
KaaGee, ik heb een belangrijke vraag voor je
Goeie vraagquote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ja
[..]
Ja, of de kamerprijs al bekend is voor de huge KSC meet in jouw hotel
He meisje, hoe is het nu dan?quote:
Tweekeer de helft!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ja
[..]
Ja, of de kamerprijs al bekend is voor de huge KSC meet in jouw hotel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jaaaa?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef Muck het volgende:
KaaGee, ik heb een belangrijke vraag voor je
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tweekeer de helft!2*0,5 = 0,25??? Das brabants of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
nee echt, heb 1 of andere klote shampoo gebruikt en heb nu echt veel jeuk aan mijn hoofd. Het verbeterd al wel sinds dag of wat. Maar als ik krabbel krijg ik een dreun.quote:
Wil je daar een eerlijk antwoord op hebben?quote:
En dat helpt, want het is bijna wegquote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee echt, heb 1 of andere klote shampoo gebruikt en heb nu echt veel jeuk aan mijn hoofd. Het verbeterd al wel sinds dag of wat. Maar als ik krabbel krijg ik een dreun.
Niet best... Zenuwen.. Komt goed..quote:Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He meisje, hoe is het nu dan?
ja!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wil je daar een eerlijk antwoord op hebben?
Ik mocht ook nooit krabbelen aan jeuk van Muckquote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee echt, heb 1 of andere klote shampoo gebruikt en heb nu echt veel jeuk aan mijn hoofd. Het verbeterd al wel sinds dag of wat. Maar als ik krabbel krijg ik een dreun.
Uiteraard!quote:
Nee, das FOK!nostalgie....quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
2*0,5 = 0,25??? Das brabants of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |