Ik weet dat wel maar op zich zou je je kunnen afvragen wat jij er verder aan kunt doenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben 't omdat ik het zo graag wil terwijl ... Jeweetwel.
Ik wil ook wel afgeleid worden.
MPG en Symph??quote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Van wie is het nummer "Switch all the DVD's in the closet" ook alweer?
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
je hebt de helft goed, en Nee, ik was het nietquote:Op zondag 6 februari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MPG en Symph??
* Whiskers2009Lult ook maar wat
Cheers with Coffee?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Trusten KGquote:
Neenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had Martin Luther King nodig? Of omdat DaMart = Martin?
SLaap lekkerquote:
dat klonk goed trouwensquote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen![]()
maar ik was dus Verteller in het Weerwolvenspel, en niemand luisterde toen ik zei "KOPPEDICHT MAFFE"![]()
Dus toen begon ik met mijn zoetgevooisde keeltje (ik kan heel goed zingen namelijk) te zingen
Sleep
Sleep tonight
en zoEN daar werd ineens WEL naar geluisterd
Wiequote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen![]()
maar ik was dus Verteller in het Weerwolvenspel, en niemand luisterde toen ik zei "KOPPEDICHT MAFFE"![]()
Dus toen begon ik met mijn zoetgevooisde keeltje (ik kan heel goed zingen namelijk) te zingen
Sleep
Sleep tonight
Grab Your Chanche While Mart Is Showing Trains To LoveLady's Children?quote:
Oooohwquote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen![]()
Sleep
Sleep tonight
Ik kan er ook helemaal niks aan doen maar het zou erg vervelend zijn als ik daar ben en weer terug moet omdat hij aan zijn laatste uren bezig is...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat wel maar op zich zou je je kunnen afvragen wat jij er verder aan kunt doen
Helaas zijn de dingen zoals ze zijn en kun je daar nagenoeg geen invloed op uitoefenen![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Grab Your Chanche While Mart Is Showing Trains To LoveLady's Children?
Denk je dat Man Bijt Hond niet genoeg is of zo?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OooohwWhaha oke
![]()
We moeten je opgeven voor Idols als je zo'n zoetgevooisde keel hebt
Denk je, dat het zo snel gaat johquote:Op zondag 6 februari 2011 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal niks aan doen maar het zou erg vervelend zijn als ik daar ben en weer terug moet omdat hij aan zijn laatste uren bezig is...
Ik hoop dat we in ieder geval in de loop van de week iets meer duidelijkheid krijgen over de vooruitzichten.
Overigens. Cheers with Coffee:quote:
Daar komen alleen oude gekke mensen bijquote:Op zondag 6 februari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat Man Bijt Hond niet genoeg is of zo?
Er zit een knopje op mijn telefoon waar 'Sym' op staatquote:
Ik heb geen idee hoe snel of langzaam het gaat gaan, maar als ik bedenkt wat er is aangericht tussen december 2009 en nu...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je, dat het zo snel gaat johAnyway, ik hoor het wel van je
![]()
Sterkte!
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zit een knopje op mijn telefoon waar 'Sym' op staat![]()
Als ik er op druk kan ik speciale symbolen invoerenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar staat mijn nummer vast niet onder, er zijn er hier maar heel weinig die mijn nummer hebben
Ik heb volgens mij alleen een oud thuisnummer... En je oude adresquote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar staat mijn nummer vast niet onder, er zijn er hier maar heel weinig die mijn nummer hebben
zie je PMquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef es70 het volgende:
Er marcheert al de hele dag een drumband door mijn bovenkamer, ik ga 's proberen of ik die weg kan slapen
.
dat is wel heel oudquote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen een oud thuisnummer... En je oude adres....
Truste Es, en beterschap!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef es70 het volgende:
Er marcheert al de hele dag een drumband door mijn bovenkamer, ik ga 's proberen of ik die weg kan slapen
.
Mijn enveloppie zegt niks over PMquote:
Geen idee, ik heb hier hetzelfde...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand van jullie technici zeggen waarom ik een lege pagina krijg las ik op DM druk???
Dat dusquote:Op maandag 7 februari 2011 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier hetzelfde...
Maargoed, DM heeft nooit fatsoenlijk gewerkt voor mij, en als ik met mij smartphone op het forum kom, werkt het toch niet...
Bij mij ook niet.. Tot ik er achter kwam dat eindeloos F5-en hielp....quote:Op maandag 7 februari 2011 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier hetzelfde...
Maargoed, DM heeft nooit fatsoenlijk gewerkt voor mij, en als ik met mij smartphone op het forum kom, werkt het toch niet...
Bongquote:
Ik heb geen F5quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet.. Tot ik er achter kwam dat eindeloos F5-en hielp....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |