quote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En ook al kom ik al meer dan een jaar niet meer in Limburg, ik kan het nog woord voor woord meezingen
valt wel mee met die slechte invloedenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]!
Je bent gek![]()
...
Dat je dat niet verdrongen hebt.. Die slechte invloeden van mij
...
Ik ben 't omdat ik het zo graag wil terwijl ... Jeweetwelquote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin dat je dat zou zijn. Ik wil het namelijk ook![]()
![]()
En ik denk serieus dat het alleen maar goed voor je zou zijn, een beetje afleiding
Je had Martin Luther King nodig? Of omdat DaMart = Martin?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dit is wel een bijzonder mooi nummer. En toevallig had ik het gisteren nodig
Wheheheheh
Welke?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Joetoe nog gedraaid vandaag
DjMartquote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Van wie is het nummer "Switch all the DVD's in the closet" ook alweer?
Ik geloof van The Lovely lady's and the boogie bandquote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet dat wel maar op zich zou je je kunnen afvragen wat jij er verder aan kunt doenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben 't omdat ik het zo graag wil terwijl ... Jeweetwel.
Ik wil ook wel afgeleid worden.
MPG en Symph??quote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
je hebt de helft goed, en Nee, ik was het nietquote:Op zondag 6 februari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MPG en Symph??
* Whiskers2009Lult ook maar wat
Cheers with Coffee?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Trusten KGquote:
Neenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had Martin Luther King nodig? Of omdat DaMart = Martin?
SLaap lekkerquote:
dat klonk goed trouwensquote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen![]()
maar ik was dus Verteller in het Weerwolvenspel, en niemand luisterde toen ik zei "KOPPEDICHT MAFFE"![]()
Dus toen begon ik met mijn zoetgevooisde keeltje (ik kan heel goed zingen namelijk) te zingen
Sleep
Sleep tonight
en zoEN daar werd ineens WEL naar geluisterd
Wiequote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen![]()
maar ik was dus Verteller in het Weerwolvenspel, en niemand luisterde toen ik zei "KOPPEDICHT MAFFE"![]()
Dus toen begon ik met mijn zoetgevooisde keeltje (ik kan heel goed zingen namelijk) te zingen
Sleep
Sleep tonight
Grab Your Chanche While Mart Is Showing Trains To LoveLady's Children?quote:
Oooohwquote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen![]()
Sleep
Sleep tonight
Ik kan er ook helemaal niks aan doen maar het zou erg vervelend zijn als ik daar ben en weer terug moet omdat hij aan zijn laatste uren bezig is...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat wel maar op zich zou je je kunnen afvragen wat jij er verder aan kunt doen
Helaas zijn de dingen zoals ze zijn en kun je daar nagenoeg geen invloed op uitoefenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |