Daar komen alleen oude gekke mensen bijquote:Op zondag 6 februari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat Man Bijt Hond niet genoeg is of zo?
Er zit een knopje op mijn telefoon waar 'Sym' op staatquote:
Ik heb geen idee hoe snel of langzaam het gaat gaan, maar als ik bedenkt wat er is aangericht tussen december 2009 en nu...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je, dat het zo snel gaat johAnyway, ik hoor het wel van je
![]()
Sterkte!
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zit een knopje op mijn telefoon waar 'Sym' op staat![]()
Als ik er op druk kan ik speciale symbolen invoerenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar staat mijn nummer vast niet onder, er zijn er hier maar heel weinig die mijn nummer hebben
Ik heb volgens mij alleen een oud thuisnummer... En je oude adresquote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar staat mijn nummer vast niet onder, er zijn er hier maar heel weinig die mijn nummer hebben
zie je PMquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef es70 het volgende:
Er marcheert al de hele dag een drumband door mijn bovenkamer, ik ga 's proberen of ik die weg kan slapen
.
dat is wel heel oudquote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen een oud thuisnummer... En je oude adres....
Truste Es, en beterschap!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef es70 het volgende:
Er marcheert al de hele dag een drumband door mijn bovenkamer, ik ga 's proberen of ik die weg kan slapen
.
Mijn enveloppie zegt niks over PMquote:
Geen idee, ik heb hier hetzelfde...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand van jullie technici zeggen waarom ik een lege pagina krijg las ik op DM druk???
Dat dusquote:Op maandag 7 februari 2011 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier hetzelfde...
Maargoed, DM heeft nooit fatsoenlijk gewerkt voor mij, en als ik met mij smartphone op het forum kom, werkt het toch niet...
Bij mij ook niet.. Tot ik er achter kwam dat eindeloos F5-en hielp....quote:Op maandag 7 februari 2011 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier hetzelfde...
Maargoed, DM heeft nooit fatsoenlijk gewerkt voor mij, en als ik met mij smartphone op het forum kom, werkt het toch niet...
Bongquote:
Ik heb geen F5quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet.. Tot ik er achter kwam dat eindeloos F5-en hielp....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |