Ben jij ooit bij Man bijt hond geweest?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet heel snel op je woorden gaan passen jongedame
Welterustenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mis ff alles.. Voel me snert.. Niet jullie schuld..
Ja, ongeveer een maandje terug geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij ooit bij Man bijt hond geweest?
Dank je lieverd..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten Stu
[..]
Wat is er los?Knuff
Cooooolquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ongeveer een maandje terug geloof ik
Maar hoezo?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je lieverd..![]()
Gewoon gevoel dat ik altijd alls voor mezlef verpest enzo...![]()
Ooitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij ooit bij Man bijt hond geweest?
Ik voel me gewoon zo rot, alleen en mislukt... Sorry Marijke en sorry KSC...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hoezo?Wat is er concreet aan de hand dat je dat denkt?
Waarom ik slaag krijgen?quote:
omdat jij bijdehand doen over TV progsel waar jij niks van wetenquote:
Niet doenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon zo rot, alleen en mislukt... Sorry Marijke en sorry KSC...
Probeer me in te houden hoor en weet dat het niet echt jofel klinkt
Oh oh oh nieeeehietquote:Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat jij bijdehand doen over TV progsel waar jij niks van weten
Sorry, ik kan er niks aan doen nu..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doenIedereen is anders, maar iedereen is goed zoals hij/zij is. Iedereen heeft foutjes (gelukkig) en iedereen doet wel eens dingen die niet handig zijn, maar dat maakt je niet waardeloos of mislukt
Dat maakt je een mens
Wees niet zo streng voor jezelf!
Ik ken dat wel, maar probeer het toch los te latenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niks aan doen nu..
Maar dank je
Waarom? We hebben allemaal zulke momentquote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, wat beschamend.. Sorry mensen
Welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Huh? Niks aan de hand, gewoon broek ophalenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat het niet leuk is te breken om internet, maar nogmaals dankquote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom? We hebben allemaal zulke moment
Niks om je voor te schamen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom? We hebben allemaal zulke moment
Huh? Wat is r allemaal aan de hand daar dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het niet leuk is te breken om internet, maar nogmaals dank![]()
En ik zoek al hulp, mar het gaat niet snel genoeg geloof ik..
Werkte dat maarquote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Niks aan de hand, gewoon broek ophalen
Gaat niet zo jofel... Soms wel en dan denk ik dat het wel meevalt en er niks ad hand is.. En dan ineens gaat het misquote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Wat is r allemaal aan de hand daar dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel
Is duidelijk dat je er niks van weet
EN dat je er bijdehand over doet
Ik kan alleen YouTube kijken, mobiel stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |