Ok, nu kan ik morgen en overmorgen en nooit niet terugkomen.. Maar wie jankt nu zijn ogen uit zijn kop?? Fles of ik???quote:
je bent gewoon zoals je bent, en je bent gewoon een toffe peerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mannen zijn die financieel onafhankelijk EN relationeel volledig kneedbaar zijn. Maar goed, iemand moet het maar zien he
GOLDDiGGERquote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu je het zo benoemd, trouwen?
Ik niet hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nu kan ik morgen en overmorgen en nooit niet terugkomen.. Maar wie jankt nu zijn ogen uit zijn kop?? Fles of ik???
Sorry, maar ehm, vind je dit niet een beetje overdreven?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nu kan ik morgen en overmorgen en nooit niet terugkomen.. Maar wie jankt nu zijn ogen uit zijn kop?? Fles of ik???
Ja wel ja joh er is niks aan de handquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar ehm, vind je dit niet een beetje overdreven?Sinds wanneer kunnen we het niet meer over andere dingen hebben. Er is imho meer dan genoeg ruimte voor iedereen toch?
Dag fok!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar ehm, vind je dit niet een beetje overdreven?Sinds wanneer kunnen we het niet meer over andere dingen hebben. Er is imho meer dan genoeg ruimte voor iedereen toch?
Ja en?quote:
Oh nee wachtquote:
Tuurlijk kun je gewoon meeposten, gekkie! Hier is meer dan zat plek voor iedereen. Dus ook voor jou.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het topic niet alleen maar over jou hoeft te gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tis te triest voor woorden dat ik dit post.. Maar: waarom gaat het over Fles??
Sorry Fles![]()
zoek een psychiater. en snel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja hoor kitteh, tot morgenochtendquote:
Nou ja, ik vond het een nogal hoog dramaqueen gehalte hebben en benoem dat graagquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel ja joh er is niks aan de hand![]()
Whisk moet er nog ff aan wenen
Nee, kan niet meer.. jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je gewoon meeposten, gekkie! Hier is meer dan zat plek voor iedereen. Dus ook voor jou.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee wacht
ik bedoel natuurlijk
FICKSCHNITZEL![]()
Doeslief tegen dawijffiequote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat het topic niet alleen maar over jou hoeft te gaan.
[..]
zoek een psychiater. en snel.
Nou, hastalapasta, tot de volgende villa danquote:
Sjongejonge, er is meer dan genoeg ruimte voor jou en je verhaal. Dat jij dat niet voldoende vindt, vind ik een beetje jammer....quote:
Ik heb ook weleens gehuild om iets op FOK!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dramaqueen???
je gelooft maar wat je wil... Ik jankt hier echt, belachelijk of niet...
En ik kan hier niet meer terugkomen daardoor...
Ik zeg niets over je janken, maar ik vind dat je als een puber reageert als 36-jarigequote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dramaqueen???
je gelooft maar wat je wil... Ik jankt hier echt, belachelijk of niet...
En ik kan hier niet meer terugkomen daardoor...
En daar ben je niet de enige in hierquote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gehuild om iets op FOK!
maar ik ben er na zes jaar ook nog steeds hoor...
Neuhquote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En daar ben je niet de enige in hier![]()
...
Ja,maar vast niet omdat het niet alleen om jou ging in een SCquote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En daar ben je niet de enige in hier![]()
...
Voor je verdriet heb ik alle begrip, maar deze SC draait niet enkel en alleen om jou of om mij, maar om iedereen die er postquote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik heb mezelf nu echt belachelijk gemaakt.. Hoewel het verdriet echt is..
Bedankt tot zover allemaal![]()
ik ben 35, en wellicht wat jong voor mijn leeftijd...SO??quote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg niets over je janken, maar ik vind dat je als een puber reageert als 36-jarigeIk zou zeggen, ga nu lekker slapen en lees je reacties morgen nog eens terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |