Ja ik ook, en sindsdien doe ik het weerquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt...
Kan me de laatste keer dat ik rondliep met de behoefte om te gaan roken nog wel herinneren...
Maar dan ga ik het niet slapend doenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje he snoet
En natuurlijk NOG niet, ooit komt er een dag....
Ik heb meegerookt, ware profiteur die ik benquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt...
Kan me de laatste keer dat ik rondliep met de behoefte om te gaan roken nog wel herinneren...
Papa's wijzen kinderen op bedtijdquote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Papamodus van Symph: ze is 14, puber, dan wil je dat niet
Ik kon het weerstaan... Maar het kostte wel moeite...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik ook, en sindsdien doe ik het weer
Papa slaaaaaptquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[papa aan] Rn het is al bijna 2 uur[/papa aan]
En je Dm is stuk...
O M G :dquote:
Ja, alleen weet ik dat wanneer ze ook maar een beetje op mij lijkt ze niet luistertquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Papa's wijzen kinderen op bedtijd
En die Dm stond alleen maar eenin
(endieweetjewel
)
Ik moest daar zo hard om lachen, dat mijn moeder hulptroepen wilde bellenquote:
Whehehehehequote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest daar zo hard om lachen, dat mijn moeder hulptroepen wilde bellen
Nee joh!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik heb een vet slechte invloed op jou
![]()
Jij profiteur...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb meegerookt, ware profiteur die ik ben![]()
Oh, wanneer was dat dan?En jij hebt toch nooit gerookt?
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen weet ik dat wanneer ze ook maar een beetje op mij lijkt ze niet luistert![]()
Mijn arme ouders vroegerquote:
Endieweetiknietquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Papa's wijzen kinderen op bedtijd
En die Dm stond alleen maar eenin
(endieweetjewel
)
Ook kijkenquote:
Ze zit nog niet iedere vrijdag in de kroeg drankjes te bietsen, toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen weet ik dat wanneer ze ook maar een beetje op mij lijkt ze niet luistert![]()
BIETSEN?! BIETSEN!?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit nog niet iedere vrijdag in de kroeg drankjes te bietsen, toch?
...
dit had ie gisteren moeten zeggen, dan had je pas een motief gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BIETSEN?! BIETSEN!?Keihard moest ik daar voor flirten en m'n charmes in de strijd gooien ja!
Aaah omg wat ergquote:
Woah, ik had em vermoord jongequote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit had ie gisteren moeten zeggen, dan had je pas een motief gehad
Jouw charmesquote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BIETSEN?! BIETSEN!?Keihard moest ik daar voor flirten en m'n charmes in de strijd gooien ja!
te laatquote:Op maandag 7 februari 2011 01:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw charmes![]()
...
Geen wonder dat het zo goed ging...
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw charmes![]()
...
Geen wonder dat het zo goed ging...
Dat dusquote:
Ik kijk wel link uitquote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit had ie gisteren moeten zeggen, dan had je pas een motief gehad
Moet je nog veel dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:03 schreef RockNijntje het volgende:
bahhh geen zin meer in huiswerkmorgenvroeg maar verder, heb toch het eerste vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |