Nee joh!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik heb een vet slechte invloed op jou
![]()
Jij profiteur...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb meegerookt, ware profiteur die ik ben![]()
Oh, wanneer was dat dan?En jij hebt toch nooit gerookt?
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen weet ik dat wanneer ze ook maar een beetje op mij lijkt ze niet luistert![]()
Mijn arme ouders vroegerquote:
Endieweetiknietquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Papa's wijzen kinderen op bedtijd
En die Dm stond alleen maar eenin
(endieweetjewel
)
Ook kijkenquote:
Ze zit nog niet iedere vrijdag in de kroeg drankjes te bietsen, toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen weet ik dat wanneer ze ook maar een beetje op mij lijkt ze niet luistert![]()
BIETSEN?! BIETSEN!?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit nog niet iedere vrijdag in de kroeg drankjes te bietsen, toch?
...
dit had ie gisteren moeten zeggen, dan had je pas een motief gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BIETSEN?! BIETSEN!?Keihard moest ik daar voor flirten en m'n charmes in de strijd gooien ja!
Aaah omg wat ergquote:
Woah, ik had em vermoord jongequote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit had ie gisteren moeten zeggen, dan had je pas een motief gehad
Jouw charmesquote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BIETSEN?! BIETSEN!?Keihard moest ik daar voor flirten en m'n charmes in de strijd gooien ja!
te laatquote:Op maandag 7 februari 2011 01:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw charmes![]()
...
Geen wonder dat het zo goed ging...
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw charmes![]()
...
Geen wonder dat het zo goed ging...
Dat dusquote:
Ik kijk wel link uitquote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit had ie gisteren moeten zeggen, dan had je pas een motief gehad
Moet je nog veel dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:03 schreef RockNijntje het volgende:
bahhh geen zin meer in huiswerkmorgenvroeg maar verder, heb toch het eerste vrij
Een korte opdracht van Nederlands en misschien nog natuurkunde, maar dat laatste weet ik pas als er iemand terug smstquote:
Terugsmssen? Op dit tijdstip? Jullie moeten slapen... Net as ikquote:Op maandag 7 februari 2011 02:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een korte opdracht van Nederlands en misschien nog natuurkunde, maar dat laatste weet ik pas als er iemand terug smst
Gedraag je! Zo heb ik je niet opgevoedquote:
Ik zou NL doen en natuurkunde gewoon laten voor wat het isquote:Op maandag 7 februari 2011 02:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een korte opdracht van Nederlands en misschien nog natuurkunde, maar dat laatste weet ik pas als er iemand terug smst
Mijn hart... Wat doe je?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou NL doen en natuurkunde gewoon laten voor wat het is
Ehm, breken?quote:
Hartenbreeksters ftwquote:
Zij staat meestal rond 6 uur op (of eerder) dus da's voor mij genoeg tijd om er nog aan m'n huiswerk te beginnenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Terugsmssen? Op dit tijdstip? Jullie moeten slapen... Net as ik...
Dat is dus mijn 2e optiequote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou NL doen en natuurkunde gewoon laten voor wat het is
*krrrrrrrraaaaaaaaak*quote:
Tvp-topicquote:Op maandag 7 februari 2011 02:15 schreef Muck het volgende:
Waarom denk ik bij de helft van dit topic: willikoooook![]()
Kansloze apparaten van de laatste jaren #2
Ja... Met ijskoude handen rukte ze mijn nog kloppende hart uit mijn borstkas, om het weer finaal te vermorzelen...quote:
Guilty.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Met ijskoude handen rukte ze mijn nog kloppende hart uit mijn bedtijd, om het weer finaal te vermorzelen...![]()
jouw autocorrect is stukquote:Op maandag 7 februari 2011 02:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Met ijskoude handen rukte ze mijn nog kloppende hart uit mijn borstkas, om het weer finaal te vermorzelen...![]()
Ik vind deze coolquote:Op maandag 7 februari 2011 02:15 schreef Muck het volgende:
Waarom denk ik bij de helft van dit topic: willikoooook![]()
Kansloze apparaten van de laatste jaren #2
quote:
Die is gewoon fantastischquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind deze cool![]()
[ afbeelding ]
Verbrokenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:36 schreef RockNijntje het volgende:
Saai hier, nog een reden om te gaan, dus nu ben ik snel weg voordat de saaiheid verbroken wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |