Een korte opdracht van Nederlands en misschien nog natuurkunde, maar dat laatste weet ik pas als er iemand terug smstquote:
Terugsmssen? Op dit tijdstip? Jullie moeten slapen... Net as ikquote:Op maandag 7 februari 2011 02:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een korte opdracht van Nederlands en misschien nog natuurkunde, maar dat laatste weet ik pas als er iemand terug smst
Gedraag je! Zo heb ik je niet opgevoedquote:
Ik zou NL doen en natuurkunde gewoon laten voor wat het isquote:Op maandag 7 februari 2011 02:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een korte opdracht van Nederlands en misschien nog natuurkunde, maar dat laatste weet ik pas als er iemand terug smst
Mijn hart... Wat doe je?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou NL doen en natuurkunde gewoon laten voor wat het is
Ehm, breken?quote:
Hartenbreeksters ftwquote:
Zij staat meestal rond 6 uur op (of eerder) dus da's voor mij genoeg tijd om er nog aan m'n huiswerk te beginnenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Terugsmssen? Op dit tijdstip? Jullie moeten slapen... Net as ik...
Dat is dus mijn 2e optiequote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou NL doen en natuurkunde gewoon laten voor wat het is
*krrrrrrrraaaaaaaaak*quote:
Tvp-topicquote:Op maandag 7 februari 2011 02:15 schreef Muck het volgende:
Waarom denk ik bij de helft van dit topic: willikoooook![]()
Kansloze apparaten van de laatste jaren #2
Ja... Met ijskoude handen rukte ze mijn nog kloppende hart uit mijn borstkas, om het weer finaal te vermorzelen...quote:
Guilty.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Met ijskoude handen rukte ze mijn nog kloppende hart uit mijn bedtijd, om het weer finaal te vermorzelen...![]()
jouw autocorrect is stukquote:Op maandag 7 februari 2011 02:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Met ijskoude handen rukte ze mijn nog kloppende hart uit mijn borstkas, om het weer finaal te vermorzelen...![]()
Ik vind deze coolquote:Op maandag 7 februari 2011 02:15 schreef Muck het volgende:
Waarom denk ik bij de helft van dit topic: willikoooook![]()
Kansloze apparaten van de laatste jaren #2
quote:
Die is gewoon fantastischquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind deze cool![]()
[ afbeelding ]
Verbrokenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:36 schreef RockNijntje het volgende:
Saai hier, nog een reden om te gaan, dus nu ben ik snel weg voordat de saaiheid verbroken wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |