Dat laatste klopt als een bus. Voor mij is het glas altijd halfvol. Verder vind ook ik dat klootzakjes hard moeten worden aangepakt. Mijn grootste bezwaar is dat het debat rond deze materie de bocht uit is gevlogen. Het is gekaapt door islamofoben. Niet dat ik een groot fan ben van de islam, maar je lost helemaal niets op door deze religie onder vuur te nemen. Sterker, ik denk dat de problemen daar alleen maar door worden vergtoot, aangezien mensen die onder vuur liggen de neiging hebben zich vast te klampen een bekende waarden.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je beeld klopt aardig met het mijne. Maar in de ervaring van de gemiddelde deelnemer is het getinte klootzakje dat slachtoffers in roedels met messen aanvalt en dingen doet als zwangere vrouwen in de maag stompen, bejaarden in elkaar trappen, iets dat de blanke tokkies niet zullen doen. Het is crimineel gedrag wat ze nooit eerder meegemaakt hebben en zich pas echt de kop op is gaan steken met de laatste generatie getinte klootzakjes. Of dat waar is, is een tweede. In de samenleving waar veel mensen 'vroeger' zijn in opgegroeid, zelfs wij nog, hoefde je het niet in je hoofd te halen praktijken als messentrekken, 20-tegen-1, bejaarden overvallen in je hoofd te halen. Zelfs de kampers hadden grenzen.
Wat zeker mee speelt is de in veel ogen ongelijke behandeling van de getinte medemens, het "geknuffel". Dat speelt alleen maar de frustraties in de hand. Een roedel messentrekkers moet je niet knuffelen met een buurthuis maar de heropvoeding ingooien want de ouders hebben duidelijk ergens gefaald.
Maar ik geloof dat we het daar ook over eens zijn. Ik denk dat het grootste verschil tussen ons is dat ik snel uit het negatieve kijk en jij liever vanuit het positieve.
Dat het debat op een zijspoor wordt gebracht vind ik ook frustrerend. Er komt geen oplossing op deze manier.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste klopt als een bus. Voor mij is het glas altijd halfvol. Verder vind ook ik dat klootzakjes hard moeten worden aangepakt. Mijn grootste bezwaar is dat het debat rond deze materie de bocht uit is gevlogen. Het is gekaapt door islamofoben. Niet dat ik een groot fan ben van de islam, maar je lost helemaal niets op door deze religie onder vuur te nemen. Sterker, ik denk dat de problemen daar alleen maar door worden vergtoot, aangezien mensen die onder vuur liggen de neiging hebben zich vast te klampen een bekende waarden.
Natuurlijk is het geweld dat afkomstig is van die klootzakjes in veel gevallen buitenproportioneel. Maar ik heb het gevoel dat veel mensen het verleden vaak idealiseren. Zij bijvoorbeeld ook het zeer interessante artikel dat Monidique hierboven heeft gepost.
Ben je nu echt zo simpel? Ik zeg toch nergens dat de overheid moet oprotten?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De overheid rot maar op, ja dat is heel genuanceerd.
Das dan flink balen, volgende verkiezingen zijn pas in 2015. En als PvdA'r moet je ook helemaal niet op verkiezingen uit zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, laten we hopen dat er snel weer Tweede Kamerverkiezingen komen
Tja jij bent voor de partij die graag 'vreemd' voedsel wil verbiedenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Holograph het volgende:
Iraanse TV legt kookprogramma's aan banden.
Dat is nu precies wat de PvdA zich als hoogste doel heeft gesteld.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das dan flink balen, volgende verkiezingen zijn pas in 2015. En als PvdA'r moet je ook helemaal niet op verkiezingen uit zijnTenzij je verliezen als hoogste doel hebt gesteld.
Wereldmachten in het MO. Kerel, wat heb jij gesnoven?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik las laatst dat een heel groot deel van de Afghaanse bevolking geen flauw idee heeft waarom al soldaten hun land bezetten... 92 procent van de 1.000 mannen die ondervraagd werden de Helmand and Kandahar provincies hebben dus geen idee wat er op 11 september 2001 is gebeurd.
Ik meen ook ergens te hebben gelezen dat ze denken dat we daar zijn om de Islam te bestrijden.
------
Serieus die Islamofobie is zwaar uit de hand gelopen en is schadelijk! Niet alleen voor de handel, maar voor alle interacties die we hebben met mensen uit het midden oosten. Dit vooral vervelend omdat de nieuwe opkomende landen, dus niet de oude (zoals China) die langzamerhand al onder de wereld machten gerekend kunnen worden, vooral in Noord Africa en West Azië liggen a.k.a de Arabische wereld.
Diep triest dat we gekke politici, lompe boeren en autoritaire Israëliërs ons onze toekomstige welvaart laten afpakken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ligt het aan mij over heeft Merkel gewoon dikke tieten
Ja, zeer interessant artikel. Apart om te zien hoe de populariteit van Reagan zich heeft ontwikkeld over de jaren en dat zijn Reaganomics veel kritiek oogstte, terwijl dit nu wordt opgehemeld als zijnde het meest briljante beleid ooit bedacht.quote:
Ik heb liever een zeer conservatief CDA.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
Merkel is top, een stuk progressiever dan het CDA hier.
Jaren vijftigquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb liever een zeer conservatief CDA.
Een beetje jaren 50 CDA. Met Donner aan het hoofd.
Mwoah, Donner is ook een bruggenbouwerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dat begrijp ik. Ik niet, daarom vind ik Merkel top. Ze is iemand die bruggen weet te bouwen wanneer het nodig is. I.t.t. conservatief CDA.
Neuh, jaren 50. Lekker overzichtelijk. Toen geluk nog heel gewoon was.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaren vijftig![]()
Lekker iedereen in zn eigen zuil. Geef mij maar de opstandige sixties
Ik houd niet van terugkijken. Ik richt mijn blik altijd op de toekomst en doe niet aan terug verlangen naar ver vervlogen tijden.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neuh, jaren 50. Lekker overzichtelijk. Toen geluk nog heel gewoon was.
http://www.google.nl/imag(...)l=1&biw=1280&bih=782quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd niet van terugkijken. Ik richt mijn blik altijd op de toekomst en doe niet aan terug verlangen naar ver vervlogen tijden.
Wat mij betreft doet Du_ke het prima. Hij hoef wmb niet vervangen te worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
Nog steeds dat gezeur over een nieuwe mod?
Qua kapsel ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat mij betreft doet Du_ke het prima. Hij hoef wmb niet vervangen te worden.
Ik vind dat Du_ke redelijk op Gerdi Verbeet lijkt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)l=1&biw=1280&bih=782
Lekker met een kaassausje.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik haat spruitjes en ik haat de jaren vijftig.
Ik begin geboren in de jaren tachtig dus natuurlijk was dat een toptijd. Maar het is niet alsof ik terugverlang naar de tijd.quote:
spruitjesquote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik haat spruitjes en ik haat de jaren vijftig.
Zie ik overigens nou een topic waarin multiculturalisme erger wordt genoemd dan WO2?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begin geboren in de jaren tachtig dus natuurlijk was dat een toptijd. Maar het is niet alsof ik terugverlang naar de tijd.
Die van David Cameron?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik overigens nou een topic waarin multiculturalisme erger wordt genoemd dan WO2?
Ja dat zie je goedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik overigens nou een topic waarin multiculturalisme erger wordt genoemd dan WO2?
Klopt. Ben het trouwens eens met jouw reactie in dat topic. Natuurlijk heeft de import van buitenlanders veranderingen teweeggebracht. Maar een vergelijking met WOII is gewoon idioot.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, niet meer sinds ik een Bestuurskunde boek naar hem had gestuurd.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Mutant, heb jij nog wel eens contact met Zwaardvisch/Nautilis?
quote:
Wat een treurigheid. Ik ben ook geen fan van de multiculturele samenleving maar om nou elke allochtone deelnemer daaraan (sowieso zijn wij allemaal onderdeel van de multiculti samenleving), te bestempelen als oorlogsmisdadiger gaat toch wel erg ver.quote:
Ik vind het ook vrij apart dat in dat geval een WO2 vergelijking moet kunnen, en andersom niet. Wees dan consequent zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Ben het trouwens eens met jouw reactie in dat topic. Natuurlijk heeft de import van buitenlanders veranderingen teweeggebracht. Maar een vergelijking met WOII is gewoon idioot.
O jammer.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, niet meer sinds ik een Bestuurskunde boek naar hem had gestuurd.
Het begon ook mooi op een gegeven moment met scorpie die wou stoppen met importeren van mensen maar het daarbij niet had over eerste generatie allochtonenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Wat een treurigheid. Ik ben ook geen fan van de multiculturele samenleving maar om nou elke allochtone deelnemer daaraan (sowieso zijn wij allemaal onderdeel van de multiculti samenleving), te bestempelen als oorlogsmisdadiger gaat toch wel erg ver.
Ik zou het serieus wel willen, maar ik ben bang dat ze me niet willenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Php, weet je nu of je mod kan worden?![]()
Naast Du_Ke, jullie vullen elkaar goed aan.
Midden-conservatief. En ideologisch gezien sociaal-conservatief.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet trouwens niet wat mensen nog met links en rechts op hebben.
Ik zou niet eens weten of ik meer links of rechts te typeren ben.
Blijf hopenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou het serieus wel willen, maar ik ben bang dat ze me niet willen
Sorry jongen maar het zit er inderdaad niet inquote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou het serieus wel willen, maar ik ben bang dat ze me niet willen
Ja dit zit er best dichtbijquote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Midden-conservatief. En ideologisch gezien sociaal-conservatief.
Zie jij hem niet stiekum als een bedreiging?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry jongen maar het zit er inderdaad niet in
Waarom zou ik naar ONZ moeten gaan als ik het op POL goed doe?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef betyar het volgende:
Ik heb een voorstel:
Geef php twee maanden de tijd als mod,verneukt hij POL dan dient php een permanente ban te krijgen. Lukt het hem wel dan maak hem na twee maanden mod van ONZ of REV.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie jij hem niet stiekum als een bedreiging?
Waarom? Ik heb wel eens gekkere mensen mod zien worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry jongen maar het zit er inderdaad niet in
We nemen je gewoon in bescherming tegen een echt permanente ban.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar ONZ moeten gaan als ik het op POL goed doe?
Op POL? Daar zijn in het verleden twee echte missers geweest en daar is van geleerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb wel eens gekkere mensen mod zien worden.
Lach maar, ik denk toch wel dat het speelt....En aangezien jullie elkaars tegenpolen zijn, kunnen jullie elkaar mooi aanvullen.quote:
Wie dan op POLquote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op POL? Daar zijn in het verleden twee echte missers geweest en daar is van geleerd.
Is er niet wat meer nodig voor het zijn van een mod dan elkaars tegenpolen zijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lach maar, ik denk toch wel dat het speelt....En aangezien jullie elkaars tegenpolen zijn, kunnen jullie elkaar mooi aanvullen.
Ik zou het wel leuk vinden
Tja jouw oordeel hierover heb ik niet al te hoog zitten, sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lach maar, ik denk toch wel dat het speelt....En aangezien jullie elkaars tegenpolen zijn, kunnen jullie elkaar mooi aanvullen.
Ik zou het wel leuk vinden
Ver voor jouw tijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie dan op POL
Nee, ik dacht meer aan BOWA op KLB en zo zijn er nog wel wat.
Lijkt me wel praktischquote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is er niet wat meer nodig voor het zijn van een mod dan elkaars tegenpolen zijn?
Ik kan heus wel over mijn eigen schaduw heen springen als de situatie daarom vraagtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is er niet wat meer nodig voor het zijn van een mod dan elkaars tegenpolen zijn?
Van mij mag iedereen doen en laten wat ze willen zolang ze zich maar aan de wetten van het desbetreffende land houden. Het desbetreffende land heeft in mijn ogen de plicht om mensen die daar komen te helpen en te stimuleren een toekomst op te bouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Wat een treurigheid. Ik ben ook geen fan van de multiculturele samenleving maar om nou elke allochtone deelnemer daaraan (sowieso zijn wij allemaal onderdeel van de multiculti samenleving), te bestempelen als oorlogsmisdadiger gaat toch wel erg ver.
Kunnen we ze er niet gewoon helemaal uit schrappenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef Picchia het volgende:
Ik heb even een heleboel avatars in die vreselijke wiki ingewisseld. Ik hoop dat het gelukt is.
Hij wist niet eens dat de PVV de Koran wou verbiedenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat voor php pleit is zijn ambitie en interesse in de politiek. Voor een 18 jarige weet hij verdraaid veel. Eerlijk is eerlijk.
Jawel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat voor php pleit is zijn ambitie en interesse in de politiek. Voor een 18 jarige weet hij verdraaid veel. Eerlijk is eerlijk.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kunnen we ze er niet gewoon helemaal uit schrappen
Ken jij alle standpunten van GL uit je hoofd?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij wist niet eens dat de PVV de Koran wou verbieden
In hoeverre is dat relevant? Het ging hier om een van de kernpunten van de PVV te weten de strijd tegen de Islam.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ken jij alle standpunten van GL uit je hoofd?
Er is een verschil tussen standpunten met betrekking tot fiscalisering van het EWF voor huizen boven een miljoen en iets essentieels als het verbieden van een boek.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ken jij alle standpunten van GL uit je hoofd?
Dat wist ik wel, ik doelde erop dat Wilders een kleine nuance maakte ''scheur alle haatzaaiende passages uit de Koran en je houdt een boekje over zo dik als de DonaldDuck". En verder heb ik aangegeven dat ik niet alles onderschrijf wat in het pvv verkiezingsprogramma staat, waaronder dit dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij wist niet eens dat de PVV de Koran wou verbieden
Goed, hij is beter op de hoogte dan ik was op mijn achttiende. En ik deed potdomme een opleiding journalistiekquote:
Ach, vergis jij je nooit?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
In hoeverre is dat relevant? Het ging hier om een van de kernpunten van de PVV te weten de strijd tegen de Islam.
Ik wist ook lang niet zoveel over politiek toen ik 18 was.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, hij is beter op de hoogte dan ik was op mijn achttiende. En ik deed potdomme een opleiding journalistiek
Ik wist helemaal niet dat de PvdA onder de PVV was gezakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens Synovate heeft de PvdA de PVV ingehaald
Ik mis rationeel kunnen nadenken en de ratio achter iets kunnen vinden. Verder vind ik het puur strooien met feiten niet getuigen van politieke feeling.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, hij is beter op de hoogte dan ik was op mijn achttiende. En ik deed potdomme een opleiding journalistiek
Heb je dat niet meegekregen. Daar zijn hele topics aan gewijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat de PvdA onder de PVV was gezakt.
Waar zouden die stemmen vandaan komen? De zetel van GL gaat naar de SP, verder verliezen alleen de VVD en PVV.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens Synovate heeft de PvdA de PVV ingehaald
Er valt niks te lezen. Het is een peiling.quote:
Je weet dat rechts nog steeds een meerderheid heeft?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er valt niks te lezen. Het is een peiling.
Waar ontkent hij dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat rechts nog steeds een meerderheid heeft?
Daar verandert een peiling sowieso niets aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat rechts nog steeds een meerderheid heeft?
Dankje Koosquote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van de GL naar de PvdA is gevlucht en een deel naar de SP. En volgens mij zijn een aantal PVV'ers naar het CDA gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar zouden die stemmen vandaan komen? De zetel van GL gaat naar de SP, verder verliezen alleen de VVD en PVV.
Ik bedoelde de aankomende verkiezingen, ze hebben nog 77 zetels. Maar goed, het wordt tricky zo te zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar verandert een peiling sowieso niets aan.
Dan had je daar gister over na moeten denkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, voor de laatste keer. Ik weet donders goed wat de kernpunten van de pvv zijn mbt Islam. Schuif mij niet in de schoenen dat ik dat niet wist.
De peilingen die ik tot dusver onder ogen heb gekregen, lijken daar wel op te wijzenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef eriksd het volgende:
PS wordt een overwinning voor VVD en PvdA. Althans, voor laatste schat ik het verlies beperkt in. CDA krijgt klappen.
PvdA, het is redden wat er te redden valt daar, als ze 12 gaan halen dan hebben ze het al knap gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef eriksd het volgende:
PS wordt een overwinning voor VVD en PvdA. Althans, voor laatste schat ik het verlies beperkt in. CDA krijgt klappen.
In welke wereld leef jij? Jij bent de holle retoriek van Voice-Over en FTS echt gaan geloven?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
PvdA, het is redden wat er te redden valt daar, als ze 12 gaan halen dan hebben ze het al knap gedaan.
PvdA scoorde in 2007 al heel slecht die hoeven dus niet veel te doen om redelijk uit te komen. CDA gaat flinke klappen krijgen inderdaad. En de SP krijgt het lastigquote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef eriksd het volgende:
Nee, als ik hun moet geloven dan is het afgelopen met de PvdA, dat zal geloof ik wel meevallen. Maar ik denk wel dat de PvdA flink wat verlies, daarom gok ik ook op 12 eerste kamer zetels, dat zijn 24 2e kamer zetels. En PVV en VVD is verdraait lastig in te schatten, net zoals CDA.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij? Jij bent de holle retoriek van Voice-Over en FTS echt gaan geloven?
Zoals du_ke al zei; de PvdA deed het in 2007 ook niet al te best, in dat opzicht zal het wel meevallen met het verlies.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, als ik hun moet geloven dan is het afgelopen met de PvdA, dat zal geloof ik wel meevallen. Maar ik denk wel dat de PvdA flink wat verlies, daarom gok ik ook op 12 eerste kamer zetels, dat zijn 24 2e kamer zetels. En PVV en VVD is verdraait lastig in te schatten, net zoals CDA.
Klopt dat verheerlijken van de multiculturele samenlevingquote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef betyar het volgende:
De PVV zou waarschijnlijk deze reclame verbieden:
Wie kent hem nog.......
2 eerste kamer zetels zijn toch 4 2e kamer zetels.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals du_ke al zei; de PvdA deed het in 2007 ook niet al te best, in dat opzicht zal het wel meevallen met het verlies.
Wil de PVV commerciële zenders verbieden om schapenvlees te tonen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
Wel geweldig dat uitgerekend de regering van Iran nu een wet invoert die de PVV hier ook zo graag zou zien. Vreemd eten verbieden op de TV
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
Wel geweldig dat uitgerekend de regering van Iran nu een wet invoert die de PVV hier ook zo graag zou zien. Vreemd eten verbieden op de TV
quote:Tom, if irony were made of strawberries, we'd all be drinking a lot of smoothies right now.
Over het suikerfeest mag eigenlijk niks verteld worden zonder dat daarbij verteld wordt dat de Moslims eigenlijk monsters zijn en ze roepen vaak van alles en nog wat over het verbieden van halal producten.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil de PVV commerciële zenders verbieden om schapenvlees te tonen?
Waar staat dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over het suikerfeest mag eigenlijk niks verteld worden zonder dat daarbij verteld wordt dat de Moslims eigenlijk monsters zijn en ze roepen vaak van alles en nog wat over het verbieden van halal producten.
Ze wilde alleen dat er geen sprookjesbeeld over het suikerfeest zou komen. Het suikerfeest een 'snoepjesfeest' noemen en het daar bij laten vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over het suikerfeest mag eigenlijk niks verteld worden zonder dat daarbij verteld wordt dat de Moslims eigenlijk monsters zijn en ze roepen vaak van alles en nog wat over het verbieden van halal producten.
Zoals Bottom.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
Waarom koop je niet een boek in het Engels en ga je series volgen?
"Vroeger" werden de tekenfilms niet gesynchroniseerd en keken we engelse programma's, tegenwoordig word elke scheet gesynchroniseerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
Films wil nog wel een keer, maar als ik een Engels boek ga lezen (reeds geprobeerd) dan leg ik'm al na 15 min weg, puur omdat mij dat verveelt. En van praten leer je het veel sneller heb ik het idee.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
We kunnen afspraken om 1 week lang hier verplicht Engels te pratenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef eriksd het volgende:
Als je geen woordenschat hebt kom je ook niet erg ver met praten. Zeker niet in een week
Jouw taal is Nederlands, en daar kan je nog genoeg in verbeteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat ik van't zomer is een weekje naar Engeland ga, gewoon omdat ik mijn taal eens wil verbeteren. Een ticket valt volgens mij ook wel mee qua prijs.
Daarom schoolquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Jouw taal is Nederlands, en daar kan je nog genoeg in verbeteren.
Waar komt dat vandaan?quote:
Gewoon omdat jij dat niet kan hebben als ik dat zegquote:
Het deert mij eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon omdat jij dat niet kan hebben als ik dat zeg
Topic?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het deert mij eerlijk gezegd nietOverigens werd hier vanmiddag een interessant verhaal over Reagan gepost. Het beeld van jouw held wordt compleet aan flarden geschoten.
Lekker radio 2 in de schuur en werken aan de eiken ombouw.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Monolith het volgende:
Dat wordt vast weer een gezellige werkdag morgen.
Zo bestaan er over alle presidenten wel mythe's. Ik vind dat gelul over Reagan dat hij enkel voor de rijken opkwam ongeveer net zo lachwekkend als dat mensen denken dat Obama een Moslim is.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
http://www.salon.com/news(...)ch_reagan/index.html
Oke, je hebt het stuk dus niet gelezen. Goed bezig.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo bestaan er over alle presidenten wel mythe's. Ik vind dat gelul over Reagan dat hij enkel voor de rijken opkwam ongeveer net zo lachwekkend als dat mensen denken dat Obama een Moslim is.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Levende martelaren
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze OP is te vinden op de Fok!wiki
Nieuw project met een volstrekt onrealistische deadline.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker radio 2 in de schuur en werken aan de eiken ombouw.![]()
Lekker een beetje hobbyen, en de deadline is eind van de week aangezien mijn operatie een week is opgeschoven.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nieuw project met een volstrekt onrealistische deadline.
Php gaat niet voor niks naar een weekje Engeland om de taal te leren. Laat staan dat hij heel dat stuk gaat proberen te lezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, je hebt het stuk dus niet gelezen. Goed bezig.
Ik ga niet meer dan 50 uur per week werken en zoals ik het begroot heb redden we de deadline alleen met minimaal 80 uur per week.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker een beetje hobbyen, en de deadline is eind van de week aangezien mijn operatie een week is opgeschoven.
Oke, goed punt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Php gaat niet voor niks naar een weekje Engeland om de taal te leren. Laat staan dat hij heel dat stuk gaat proberen te lezen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga niet meer dan 50 uur per week werken en zoals ik het begroot heb redden we de deadline alleen met minimaal 80 uur per week.
Ik heb er even globaal overheen gekeken en kon daaruit opmaken dat het wel over zoiets weer zou gaan. En je weet dat mijn Engels slechter is dan het Nederlands van de gemiddelde Marokkaanquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, je hebt het stuk dus niet gelezen. Goed bezig.
Kun je morgen weer hard gaan werken zodat je baas van't zomer weer lekker op vakantie kan gaan met zijn yacht en zijn decadente vrouw.quote:
Het is een (deels web)applicatie voor het faciliteren van de gehele communicatie voor een klant die klinische trials uitvoert. Eerste studie begint geloof ik al binnen een week of 4-5.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
En is het een belangrijk project? Of kun je schipperen.
Oke, dat verklaart een hoop. Er wordt namelijk met geen woord gerept over het verrijken van de toplaag. Het gaat over de mythevorming van de persoon Reagan. Rechts Amerika denkt tegenwoordig met heimwee terug aan het tijdperk Reagan. Dat terwijl de beste man veel fouten heeft gemaakt, zwaar impopulair was en als klap op de vuurpijl ook nog eens bijna een impeachment aan zn broek kreeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb er even globaal overheen gekeken en kon daaruit opmaken dat het wel over zoiets weer zou gaan. En je weet dat mijn Engels slechter is dan het Nederlands van de gemiddelde Marokkaan
Ikquote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie dan op POL
Nee, ik dacht meer aan BOWA op KLB en zo zijn er nog wel wat.
Een testcentrum, waar de dakloze een spuitje en of pilletje innemen en daar een paar euro voor vangen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een (deels web)applicatie voor het faciliteren van de gehele communicatie voor een klant die klinische trials uitvoert. Eerste studie begint geloof ik al binnen een week of 4-5.
Neu, echt wel serieuze trials met (tien)duizenden deelnemers die door huisartsen worden uitgenodigd voor deelname.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Een testcentrum, waar de dakloze een spuitje en of pilletje innemen en daar een paar euro voor vangen?
Waar is sportsokken?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Vaste klanten
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze OP is te vinden op de Fok!wiki
Dus niet zo'n bedrijf dat een advertentie zet in de telegraaf.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, echt wel serieuze trials met (tien)duizenden deelnemers die door huisartsen worden uitgenodigd voor deelname.
ik hoor t al. blablablabla voor een klant die met moeite word en SPSS kan bedienen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een (deels web)applicatie voor het faciliteren van de gehele communicatie voor een klant die klinische trials uitvoert. Eerste studie begint geloof ik al binnen een week of 4-5.
Nee, daarom verzorgen wij ook de (persoonlijke) communicatie op papier / via email / web.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus niet zo'n bedrijf dat een advertentie zet in de telegraaf.
Nu heb je het over een andere klant.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik hoor t al. blablablabla voor een klant die met moeite word en SPSS kan bedienen.
Neem bijvoorbeeld de eerste halve pagina googlequote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze wilde alleen dat er geen sprookjesbeeld over het suikerfeest zou komen. Het suikerfeest een 'snoepjesfeest' noemen en het daar bij laten vind ik niet kunnen.
Dat verklaart dan ook meteen waarom jij dat nu niet meer bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
IkAls ik nog aan de knoppen had gezeten, had ik gepoogd elke post van je te deleten.
Ik moet me ook inhouden hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
IkAls ik nog aan de knoppen had gezeten, had ik gepoogd elke post van je te deleten.
Bleetje flauwe manier van populariteit verwerven. Maar goed, ik had ook niet veel anders van jou verwacht.quote:
Reagan had het in het begin moeilijk ja, maar later kwam ie wel op gang. Maar ik denk dat jij te makkelijk voorbij gaat aan de goede kanten van'm, zo heeft hij er voor gezorgd dat er minder kernwapens zijn. Het oplossen van het communisme.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dat verklaart een hoop. Er wordt namelijk met geen woord gerept over het verrijken van de toplaag. Het gaat over de mythevorming van de persoon Reagan. Rechts Amerika denkt tegenwoordig met heimwee terug aan het tijdperk Reagan. Dat terwijl de beste man veel fouten heeft gemaakt, zwaar impopulair was en als klap op de vuurpijl ook nog eens bijna een impeachment aan zn broek kreeg.
Grappig.quote:
Hallo!quote:
Zeker wel.quote:
Het zijn niet mijn conclusies. Ik heb die info uit het artikel gehaald. De man die daarin wordt geinterviewd heeft een boek geschreven over Reagan. Ik vermoed dat hij wel een tikkeltje meer verstand heeft van de materie dan jijquote:Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reagan had het in het begin moeilijk ja, maar later kwam ie wel op gang. Maar ik denk dat jij te makkelijk voorbij gaat aan de goede kanten van'm, zo heeft hij er voor gezorgd dat er minder kernwapens zijn. Het oplossen van het communisme.
Ik wilde posten dat je het niet kon winnenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Dat multiculti-topic gaat werkelijk nergens meer over
Verassend hoor als users als Sachertorte en Zienswijze er in zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Dat multiculti-topic gaat werkelijk nergens meer over
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reagan had het in het begin moeilijk ja, maar later kwam ie wel op gang. Maar ik denk dat jij te makkelijk voorbij gaat aan de goede kanten van'm, zo heeft hij er voor gezorgd dat er minder kernwapens zijn. Het oplossen van het communisme.
quote:Op militair vlak onderscheidde Reagan zich door enorme budgetten toe te kennen aan Defensie, wat leidde tot een wapenwedloop met de Sovjet-Unie. Dit droeg in belangrijke mate bij tot de val van het Communistische blok.
Maar het blijft een troll.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef Cerbie het volgende:
Sachertorte is veel leuker dan die andere trollen
Korreltje zout erbij en lachen maarquote:
Ongetwijfeld, alleen vind ik het te simplistisch om reagan te blamen omdat hij debet is aan het huidige westerse neo-liberalisme. Wat imo te vaak gebeurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn conclusies. Ik heb die info uit het artikel gehaald. De man die daarin wordt geinterviewd heeft een boek geschreven over Reagan. Ik vermoed dat hij wel een tikkeltje meer verstand heeft van de materie dan jij
Rock heeft het licht gezien en verschoont tegenwoordig incontinentieluiers van bejaarden.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Bent u nu nog werkzaam in het informatietechnologisch advieswerk?
Ik ben nog steeds werkzaam in dat vakgebied.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Bent u nu nog werkzaam in het informatietechnologisch advieswerk?
Ik ben heden al enige tijd verschoond van dergelijke zelfbevlekking.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds werkzaam in dat vakgebied.
Ben u nog immer actief in het advieswezen?
30 seconde per bil! Met swifferdoekjes kan ik t in 25!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rock heeft het licht gezien en verschoont tegenwoordig incontinentieluiers van bejaarden.
Gastquote:
Vlak jezelf ook niet uit.quote:
Ja maar Zienswijze, kom op man. Hij is toch niet serieus?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wilde posten dat je het niet kon winnen
Maar klikte meteen weer weg na Cohen/Hitler
Waar besteedt u uw werkzame tijd aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben heden al enige tijd verschoond van dergelijke zelfbevlekking.
Dat doet ook niemand. Prijs de dag dat jij Engels kunt lezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, alleen vind ik het te simplistisch om reagan te blamen omdat hij debet is aan het huidige westerse neo-liberalisme. Wat imo te vaak gebeurt.
Rentenieren, alhoewel ik niet van plan ben dat lang voort te zetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar besteedt u uw werkzame tijd aan?
Daar zou ik niet te zeker van zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja maar Zienswijze, kom op man. Hij is toch niet serieus?
T is een quote he. Dat hij t aantal kernwapens doet af aan de enorme hoeveelheid die overbleef.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
GastReagan was tegen kernwapens. En die hele wapenwedloop was al veel eerder ingezet. Ken je feiten.
Hij verpest er nogal wat discussies mee en weet zijn eigen grenzen niet zo goed in de gaten te houdenquote:
Hij beweert dat Cohen doelbewust joden het land uitjaagt. Oftewel; hij verjaagt zijn eigen familie.quote:
Je hebt de reacties van bluesdude wel eens gelezen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij verpest er nogal wat discussies mee en weet zijn eigen grenzen niet zo goed in de gaten te houden
Je post zomaar wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T is een quote he. Niet mijn bewering.
Oh ja, vergeet ik bijna Star Wars!Reagan en zijn ruimteschild
ja en die hebben weinig met de manier van posten van sacher te maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt de reacties van bluesdude wel eens gelezen?
Ik baal hier van. Elke discussie eindigt met cohen/hitler wilders/hitler. links/communistisch rechts/nazistisch. Of wat daar ongeveer op lijkt. Vreemd dat het gezag dit toelaat, maarja, die zijn de laatste 2 weken de grip op de hele situatie al verloren.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij beweert dat Cohen doelbewust joden het land uitjaagt. Oftewel; hij verjaagt zijn eigen familie.
Blijkbaar mag men Cohen een nieuwe hitler noemen tegenwoordig, als je dat bij Wilders doet ben je de lul.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij verpest er nogal wat discussies mee en weet zijn eigen grenzen niet zo goed in de gaten te houden
Onder die omschrijving vallen wel meer namen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
De reacties van Sache lezen altijd nog een stuk makkelijker dan die van blues.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja en die hebben weinig met de manier van posten van sacher te maken.
Dat dergelijke praktijken wortel schieten is inderdaad bijzonder betreurenswaardig te noemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar mag men Cohen een nieuwe hitler noemen tegenwoordig, als je dat bij Wilders doet ben je de lul.
Allicht maar zoveel springen er niet op die manier uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onder die omschrijving vallen wel meer namen.
Tja er loopt nogal wat achterlijk volk rond hier.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar mag men Cohen een nieuwe hitler noemen tegenwoordig, als je dat bij Wilders doet ben je de lul.
Die boer.......(heb je die al gezien)quote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef Cerbie het volgende:
Dat accent in die New Kids film
Brabants
Dat kleurtje heb je niet voor niets gekregen toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja er loopt nogal wat achterlijk volk rond hier.
Beste stukquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die boer.......(heb je die al gezien)
Ja, maar goed, Zienswijze is tenslotte een allochtoon, mischien moet hij eens een inburgeringscursus gaan volgen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja er loopt nogal wat achterlijk volk rond hier.
Je kan t geneuzel over kernwapens toch niet op t conto schrijven van Reagan? De eerste verdragen werden al in 72 getekend. De opeenvolgende SALT en START verdragen zijn niks anders dan natuurlijk op elkaar volgende verdragen.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Beste stuk
En bom op Schijndel natuurlijk.
quote:Deze jas heb ik van Goebbels, joden waren goeie handel.
Volgens mij was Reagan degene die juist meer kernwapens in Europa stationeerde of zijn bepaalde mensen niet bekend met de kruisraketten kwestie?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan t geneuzel over kernwapens toch niet op t conto schrijven van Reagan? De eerste verdragen werden al in 72 getekend. De opeenvolgende SALT en START verdragen zijn niks anders dan natuurlijk op elkaar volgende verdragen.
Politieke Barometer in detail - week 5 2011quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
Hoi, kan iemand even de cijfers van die Synovate peiling hier neerzetten? Ik zit in de trein met alleen m'n mobiel en die draait geen flash.
Ja dat topic is niet meer te redden maar ik zal verder proberen die kleuters wat meer in de gaten te houden. Heb er ook wat aantekeningen over gemaakt op hun CVquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat kleurtje heb je niet voor niets gekregen toch?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Politieke Barometer in detail - week 5 2011
VVD
36
PvdA
26
PVV
25
CDA
16
SP
16
D66
12
GroenLinks
10
ChristenUnie
5
SGP
2
Partij voor de Dieren
2
Andere partijen
0
PvdA stijgt door instemming GroenLinks met trainingsmissie
Het lijkt vooral GroenLinks te zijn dat de klappen opvangt van de trainingsmissie naar Afghanistan. Het instemmen met het besluit om naar Kunduz te gaan kost hen twee zetels. In de Politieke Barometer van deze week zakt de partij naar 10 zetels.
De PvdA, een groot tegenstander van deze missie, profiteert hier het meest van. Deze week stijgen zij twee zetels en komen uit op 26. De winst komt vooral bij GroenLinks vandaan.
De gedoogcoalitie van VVD, CDA en PVV behaalt deze week 77 zetels.
Hitler wilde mensen ook snel deporteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef Reya het volgende:
Remlof, zou er op Hitler-vergelijkingen (vergelijkingen die niet tot doel hebben het debat te laten ontsporen of te ridiculiseren uitgezonderd, uiteraard) niet automatisch een sanctie van bijvoorbeeld een weekban kunnen staan? Of past dat niet binnen het huidige beleid op het forum?
Laat mij je versterkenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat topic is niet meer te redden maar ik zal verder proberen die kleuters wat meer in de gaten te houden. Heb er ook wat aantekeningen over gemaakt op hun CV
Mijne ook?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat topic is niet meer te redden maar ik zal verder proberen die kleuters wat meer in de gaten te houden. Heb er ook wat aantekeningen over gemaakt op hun CV
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Hitler wilde mensen ook snel deporteren.
Neuh jij viel mee hoewel je ook aan het uitlokken was.quote:
Gelijke behandeling he.quote:
Een retorische vraagquote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij was Reagan degene die juist meer kernwapens in Europa stationeerde of zijn bepaalde mensen niet bekend met de kruisraketten kwestie?
Aan het uitlokken? Kom, die idiote reacties smeekten om een antwoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh jij viel mee hoewel je ook aan het uitlokken was.
Je doet vrijwel niks anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aan het uitlokken? Kom, die idiote reacties smeekten om een antwoord.
Remlof, PvdA zit weer in de liftquote:
Hoho, ik beroep mij op mijn trofee.quote:
Hoe? Het is flash he,quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ctr-C, Ctrl-V en wat onzin weggooien
Had het over een aantal persoonlijke uitvallen van je. maar daar heb ik dan ook niks aan gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aan het uitlokken? Kom, die idiote reacties smeekten om een antwoord.
Ik ga volgend jaar met de hoofdprijs naar huisquote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik beroep mij op mijn trofee.
U heeft gelijk. Toch triest dat iets wat toch voor veel mensen bepalend was voor de jaren 80 zo vergeten is. Reagan was een domme sukkel die al flink seniel was ver voor zijn ambtstermijn om was.quote:
Achterkamertjespolitiek, als een echte PvdA'er het betaamt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik beroep mij op mijn trofee.
Ik zal me gedragenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Had het over een aantal persoonlijke uitvallen van je. maar daar heb ik dan ook niks aan gedaan.
Grotendeels waar, al heb ik wel een handjevol rechte stemmen vergaard.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Achterkamertjespolitiek, als een echte PvdA'er het betaamt.
*zucht*quote:
T.o.v. de vorige peiling ja. Ik zie ze liever ruim boven de 30, maar dat zal pas weer gebeuren als de PVV verdwenen is vrees ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof, PvdA zit weer in de lift
Klopt, ik twijfelde tussen lyrebird en jou, uiteindelijk heb ik jou gekozen omdat lyrebird gewoon te weinig post om het goed te kunnen beoordelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grotendeels waar, al heb ik wel een handjevol rechte stemmen vergaard.
Dat is dus inherent aan nooit.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
T.o.v. de vorige peiling ja. Ik zie ze liever ruim boven de 30, maar dat zal pas weer gebeuren als de PVV verdwenen is vrees ik.
Dat hoop ik ook. Want dan duurt het nog wel even.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
T.o.v. de vorige peiling ja. Ik zie ze liever ruim boven de 30, maar dat zal pas weer gebeuren als de PVV verdwenen is vrees ik.
Ik begrijp dat je moeite hebt om tot 10 te tellen en de boel in een groter plaatje te zien. Ik geef je nog niet op. Je hebt nog een aantal jaar om je verder te ontwikkelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*zucht*
Michail Gorbatsjov en Ronald Reagan hebben samen een overeenstemming bereikt voor het verminderen van kernwapens, voor de Reagan politiek was er een wapenwedloop. De wapenwedloop is juist beëindigt door Reagan. Nog even en ik ben hier aan het uitleggen dat de Berlijnse muur ook al reeds is gevallen.
Lees; Nooit. Of over 40 jaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Want dan duurt het nog wel even.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je moeite hebt om tot 10 te tellen en de boel in een groter plaatje te zien. Ik geef je nog niet op. Je hebt nog een aantal jaar om je verder te ontwikkelen.
Saab kwam met een gunstig aanbod.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, hoe heten die goedkopere straaljagers als evt opvolger voor de JSF? Ben de naam even kwijt.
Tsja, ik ook. Maar het stemt mij hoopvol dat de partij weer uit het dal lijkt te klauteren. En de PVV is weer een tikkeltje gekrompen. Elke zetels is er een.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weinig ophad met de pvdaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik ook. Maar het stemt mij hoopvol dat de partij weer uit het dal lijkt te klauteren. En de PVV is weer een tikkeltje gekrompen. Elke zetels is er een.
Ik ben geen diehard PvdA-stemmer, dat klopt. Maar het is en blijft een linkse partij en ik zie GL en D66 nou eenmaal niet snel enorm groeien. De PvdA kan dat wel. Zij is de enige partij die zetels van rechts kan stelen. Oke, de SP ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weinig ophad met de pvda
Ben je niet meer een D66 tiep?
Na 8 weken oprij gezakt te zijn stijgen ze nu, en dat noem jij uit het dal klimmen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik ook. Maar het stemt mij hoopvol dat de partij weer uit het dal lijkt te klauteren. En de PVV is weer een tikkeltje gekrompen. Elke zetels is er een.
Klopt ja, hoe heten die dingen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Saab kwam met een gunstig aanbod.
Maar dan stem je links om het linkszijn, of om rechts dwars te zitten? Dat lijkt me ook geen fijne insteek.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben geen diehard PvdA-stemmer, dat klopt. Maar het is en blijft een linkse partij en ik zie GL en D66 nou eenmaal niet snel enorm groeien. De PvdA kan dat wel. Zij is de enige partij die zetels van rechts kan stelen. Oke, de SP ook.
Weet niet hoor, maar de PvdA is al sind november weer langzaam aan het stijgen. Vlak na de kabinetsformatie stond de partij op 19 zetels.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Na 8 weken oprij gezakt te zijn stijgen ze nu, en dat noem jij uit het dal klimmen?
En eigenlijk is het idee van nieuwe F16's bestellen ook nog niet zo gek.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De Gripen NG inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gripenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt ja, hoe heten die dingen?
Mijn denkbeelden vertonen veel raakvlakken met die van de PvdA, dus echt een weggegooide stem is het niet. Maar de PS-verkiezingen zijn ook anders dan die van de TK. De Gelderse GL speekt mij bijvoorbeeld helemaal niet aan. Het programma is mij te groen. Qua standpunten hang ik tussen de Gelderse PvdA en de Gelderse D66. Een stem op de PvdA lijkt mij verstandig uit tactische overwegingen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar dan stem je links om het linkszijn, of om rechts dwars te zitten? Dat lijkt me ook geen fijne insteek.
Nou inderdaad, dat heeft dit prachtige kabinet opgeleverd.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar dan stem je links om het linkszijn, of om rechts dwars te zitten? Dat lijkt me ook geen fijne insteek.
Goed, ik heb mijn stem tussen D66/VVD ook af laten hangen van wat strategie. VVD om toch meer tegenwicht tegen pvda te geven, en zoals gebleken was elke stem hard nodig.
Ik had ook liever gewoon paars zonder groengekkies gezien. Of D66/VVD/CDAquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat heeft dit prachtige kabinet opgeleverd.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Hitler wilde mensen ook snel deporteren.
Paars of desnoods Paars+ was prima geweest..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had ook liever gewoon paars zonder groengekkies gezien. Of D66/VVD/CDA
Was het niet Nixon die als eerste een verdrag sloot met de Sovjets over verkleining van het arsenaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@PHP, laatste poging: Reagan heeft met Gorbatsjov 1 verdrag ondertekend. Net als zijn voorgangers en opvolger Bush Sr. hebben gedaan. Hier is toch echt sprake van een trend, waardoor je Reagan moeilijk kan betichten van baanbrekendwerk. Daaraan gekoppeld de belachelijke investeringen in het defensie apparaat gedurende het bewind van Reagan en je kan niet anders concluderen dat je beweringen op zachte veengrond gebaseerd zijn.
Ik zie toch net ietsie liever dit dan Paars+. Dat was een linkse ijzeren maagd voor de VVD geweest.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paars of desnoods Paars+ was prima geweest..
Maar wat we nu hebben?? *RIL*
Alleen als ze niet halal zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
Ah nu zullen de piketpaaltjes langskomen.
Dan verschillen we weer eens van meningquote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zie toch net ietsie liever dit dan Paars+. Dat was een linkse ijzeren maagd voor de VVD geweest.
Het eerste SALT verdrag werd reeds in 1972 getekend.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het niet Nixon die als eerste een verdrag sloot met de Sovjets over verkleining van het arsenaal?
Anders zou het saai worden tochquote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan verschillen we weer eens van mening
Nixon dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het eerste SALT verdrag werd reeds in 1972 getekend.
En niet Reagan....quote:
Iets maar niet veel meer dan op www.omgevingsloket.nl staatquote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
Duke, weet jij iets over omgevingsvergunningen?
Reagan was dan ook een lapzwans. Dat de Sovjet-Unie in elkaar is geflikkerd was meer te danken aan Gorbatsjov dan aan Reagan.quote:
Okéquote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iets maar niet veel meer dan op www.omgevingsloket.nl staat
Thirteen Daysquote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
ik wil wel eens een film zien over de cuba crisis, dat moet ongetwijfeld mooi zijn.
De Sovjet-Unie is door een veelvoud aan oorzaken in elkaar gestort. Onder andere een ingestorte productie (landbouw en industrie), failliet land en een enorm vergrijsd en incompetent politbureau.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reagan was dan ook een lapzwans. Dat de Sovjet-Unie in elkaar is geflikkerd was meer te danken aan Gorbatsjov dan aan Reagan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |