Jaren vijftigquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb liever een zeer conservatief CDA.
Een beetje jaren 50 CDA. Met Donner aan het hoofd.
Mwoah, Donner is ook een bruggenbouwerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dat begrijp ik. Ik niet, daarom vind ik Merkel top. Ze is iemand die bruggen weet te bouwen wanneer het nodig is. I.t.t. conservatief CDA.
Neuh, jaren 50. Lekker overzichtelijk. Toen geluk nog heel gewoon was.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaren vijftig![]()
Lekker iedereen in zn eigen zuil. Geef mij maar de opstandige sixties
Ik houd niet van terugkijken. Ik richt mijn blik altijd op de toekomst en doe niet aan terug verlangen naar ver vervlogen tijden.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neuh, jaren 50. Lekker overzichtelijk. Toen geluk nog heel gewoon was.
http://www.google.nl/imag(...)l=1&biw=1280&bih=782quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd niet van terugkijken. Ik richt mijn blik altijd op de toekomst en doe niet aan terug verlangen naar ver vervlogen tijden.
Wat mij betreft doet Du_ke het prima. Hij hoef wmb niet vervangen te worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
Nog steeds dat gezeur over een nieuwe mod?
Qua kapsel ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat mij betreft doet Du_ke het prima. Hij hoef wmb niet vervangen te worden.
Ik vind dat Du_ke redelijk op Gerdi Verbeet lijkt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)l=1&biw=1280&bih=782
Lekker met een kaassausje.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik haat spruitjes en ik haat de jaren vijftig.
Ik begin geboren in de jaren tachtig dus natuurlijk was dat een toptijd. Maar het is niet alsof ik terugverlang naar de tijd.quote:
spruitjesquote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik haat spruitjes en ik haat de jaren vijftig.
Zie ik overigens nou een topic waarin multiculturalisme erger wordt genoemd dan WO2?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begin geboren in de jaren tachtig dus natuurlijk was dat een toptijd. Maar het is niet alsof ik terugverlang naar de tijd.
Die van David Cameron?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik overigens nou een topic waarin multiculturalisme erger wordt genoemd dan WO2?
Ja dat zie je goedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik overigens nou een topic waarin multiculturalisme erger wordt genoemd dan WO2?
Klopt. Ben het trouwens eens met jouw reactie in dat topic. Natuurlijk heeft de import van buitenlanders veranderingen teweeggebracht. Maar een vergelijking met WOII is gewoon idioot.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, niet meer sinds ik een Bestuurskunde boek naar hem had gestuurd.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Mutant, heb jij nog wel eens contact met Zwaardvisch/Nautilis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |