Rotterdam zeker? Gecondoleerd.quote:
Zo ziet de toekomst van Nederland er ook uit als de PVV meer macht vergaart. Dan mogen we alleen nog maar Boerenkool met matzes vreten.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Holograph het volgende:
http://www.nu.nl/media/24(...)ogrammas-banden.html
Ik wilde er nog bij zetten dat het te hopen is dat de PvdA nooit een absolute meerderheid zal gaan halen. Anders gaat dit ook gebeuren met NL.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo ziet de toekomst van Nederland er ook uit als de PVV meer macht vergaart. Dan mogen we alleen nog maar Boerenkool met matzes vreten.
Ik hoop evenmin dat de PvdA ooit een absolute meerderheid krijgt. Maar zeg eens, waarom zou zoiets kunnen gebeuren als de PvdA de scepter zwaait. Ik kan mijn stellingname rond de PVV namelijk wel onderbouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bij zetten dat het te hopen is dat de PvdA nooit een absolute meerderheid zal gaan halen. Anders gaat dit ook gebeuren met NL.
Dat is ook niet zo moeilijk, want dan zullen dat de indirecte gevolgen zijn. Het feit dat de PO dankzij de PvdA een allochtonen quotum heeft zegt al genoeg over hoe ongewenst het is dat de PvdA in de regering komt.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop evenmin dat de PvdA ooit een absolute meerderheid krijgt. Maar zeg eens, waarom zou zoiets kunnen gebeuren als de PvdA de scepter zwaait. Ik kan mijn stellingname rond de PVV namelijk wel onderbouwen.
Dus omdat de PvdA meer allochtonen op de buis wilt (idiote maatregel btw) verdwijnen buitenlandse recepten van de buis?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, want dan zullen dat de indirecte gevolgen zijn. Het feit dat de PO dankzij de PvdA een allochtonen quotum heeft zegt al genoeg over hoe ongewenst het is dat de PvdA in de regering komt.
Nee, het is maar om aan te geven hoe ver de PvdA is doorgedraaid, en dat ze dus duidelijk in staat zijn dit soort dingen door te voerenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat de PvdA meer allochtonen op de buis wilt (idiote maatregel btw) verdwijnen buitenlandse recepten van de buis?
In tegenstelling tot jij ben ik het niet per definitie eens met alle standpunten van de partij van mijn keus.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, het is maar om aan te geven hoe ver de PvdA is doorgedraaid, en dat ze dus duidelijk in staat zijn dit soort dingen door te voeren.
De overheid rot maar op, ja dat is heel genuanceerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik genuanceerder ben gaan nadenken over privacy zaken, als ik nadenk over kentekenregistratie, vingerafdrukken, dna afgeven, alle gegevens centraliseren. Dan ben ik bij nader inzien helemaal niet zo blij met deze rare ontwikkeling.
Niet om het tegenovergestelde te beweren, maar ik denk dat jij, en de vele multiculturalisten hier met je, de impact van het multiculturele gebeuren op het dagelijks leven van de gemiddelde deelnemer van de samenleving grof onderschat.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Je beweert met droge ogen dat genocide minder sporen achterlaat dan de multiculturele samenleving. Wat een idioterie.
quote:
Door de TT.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit is een leuk topic, al weet ik niet waarom.
Weet je wat het is, en ik vrees dat jij die opvatting niet deelt, ik geloof niet in de multiculturele samenleving. We vormen met zn allen een samenleving, ongeacht kleur of afkomst, en daarbinnen bewegen zich klootzakjes die de boel verstieren. Dat houd je toch, ook wanneer je besluit alle immigranten buiten de deur te houden. Of denk je dat Nederland een paradijs op aarde wordt wanneer allochtonen verdwijnen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Cerbie het volgende:
Om het topic waar dit uit komt niet verder te vervuilen;
[..]
Niet om het tegenovergestelde te beweren, maar ik denk dat jij, en de vele multiculturalisten hier met je, de impact van het multiculturele gebeuren op het dagelijks leven van de gemiddelde deelnemer van de samenleving grof onderschat.
Ik denk dat jij het heel erg overschat. Of geloof je dat we miljoenen mensen hebben die dagelijks gefrustreerd zijn omdat we drie boerkadragers hebben?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Cerbie het volgende:
Om het topic waar dit uit komt niet verder te vervuilen;
[..]
Niet om het tegenovergestelde te beweren, maar ik denk dat jij, en de vele multiculturalisten hier met je, de impact van het multiculturele gebeuren op het dagelijks leven van de gemiddelde deelnemer van de samenleving grof onderschat.
Je beeld klopt aardig met het mijne. Maar in de ervaring van de gemiddelde deelnemer is het getinte klootzakje dat slachtoffers in roedels met messen aanvalt en dingen doet als zwangere vrouwen in de maag stompen, bejaarden in elkaar trappen, iets dat de blanke tokkies niet zullen doen. Het is crimineel gedrag wat ze nooit eerder meegemaakt hebben en zich pas echt de kop op is gaan steken met de laatste generatie getinte klootzakjes. Of dat waar is, is een tweede. In de samenleving waar veel mensen 'vroeger' zijn in opgegroeid, zelfs wij nog, hoefde je het niet in je hoofd te halen praktijken als messentrekken, 20-tegen-1, bejaarden overvallen in je hoofd te halen. Zelfs de kampers hadden grenzen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wat het is, en ik vrees dat jij die opvatting niet deelt, ik geloof niet in de multiculturele samenleving. We vormen met zn allen een samenleving, ongeacht kleur of afkomst, en daarbinnen bewegen zich klootzakjes die de boel verstieren. Dat houd je toch, ook wanneer je besluit alle immigranten buiten de deur te houden. Of denk je dat Nederland een paradijs op aarde wordt wanneer allochtonen verdwijnen?
Best kut ja, als ze allemaal tegelijk om half 8 's ochtends in de auto stappen om te gaan werken.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik woon in een vrijwel "zwarte wijk" waar geen enkele minderheid de overhand heeft. Ik spreek dan ook liever over een gemengde wijk, (waar dus ook autochtonen wonen). Ironisch genoeg zorgen in mijn week de autochtonen voor veel overlast.
Zeker als ze de dag ervoor twintig autospiegels hebben gesloopt, de hele wijk wakker hebben gehouden met hun geschreeuw en meermaals slaags raken met buurtgenoten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Best kut ja, als ze allemaal tegelijk om half 8 's ochtends in de auto stappen om te gaan werken.
Lijkt me duidelijk. Buurthuisje met rooibos opzetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker als ze de dag ervoor twintig autospiegels hebben gesloopt, de hele wijk wakker hebben gehouden met hun geschreeuw en meermaals slaags raken met buurtgenoten.
Nee joh, deporteren naar land van herkomst.... oh wacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Buurthuisje met rooibos opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |