Hij beweert dat Cohen doelbewust joden het land uitjaagt. Oftewel; hij verjaagt zijn eigen familie.quote:
Je hebt de reacties van bluesdude wel eens gelezen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij verpest er nogal wat discussies mee en weet zijn eigen grenzen niet zo goed in de gaten te houden
Je post zomaar wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T is een quote he. Niet mijn bewering.
Oh ja, vergeet ik bijna Star Wars!Reagan en zijn ruimteschild
ja en die hebben weinig met de manier van posten van sacher te maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt de reacties van bluesdude wel eens gelezen?
Ik baal hier van. Elke discussie eindigt met cohen/hitler wilders/hitler. links/communistisch rechts/nazistisch. Of wat daar ongeveer op lijkt. Vreemd dat het gezag dit toelaat, maarja, die zijn de laatste 2 weken de grip op de hele situatie al verloren.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij beweert dat Cohen doelbewust joden het land uitjaagt. Oftewel; hij verjaagt zijn eigen familie.
Blijkbaar mag men Cohen een nieuwe hitler noemen tegenwoordig, als je dat bij Wilders doet ben je de lul.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij verpest er nogal wat discussies mee en weet zijn eigen grenzen niet zo goed in de gaten te houden
Onder die omschrijving vallen wel meer namen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
De reacties van Sache lezen altijd nog een stuk makkelijker dan die van blues.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja en die hebben weinig met de manier van posten van sacher te maken.
Dat dergelijke praktijken wortel schieten is inderdaad bijzonder betreurenswaardig te noemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar mag men Cohen een nieuwe hitler noemen tegenwoordig, als je dat bij Wilders doet ben je de lul.
Allicht maar zoveel springen er niet op die manier uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onder die omschrijving vallen wel meer namen.
Tja er loopt nogal wat achterlijk volk rond hier.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar mag men Cohen een nieuwe hitler noemen tegenwoordig, als je dat bij Wilders doet ben je de lul.
Die boer.......(heb je die al gezien)quote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef Cerbie het volgende:
Dat accent in die New Kids film
Brabants
Dat kleurtje heb je niet voor niets gekregen toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja er loopt nogal wat achterlijk volk rond hier.
Beste stukquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die boer.......(heb je die al gezien)
Ja, maar goed, Zienswijze is tenslotte een allochtoon, mischien moet hij eens een inburgeringscursus gaan volgen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja er loopt nogal wat achterlijk volk rond hier.
Je kan t geneuzel over kernwapens toch niet op t conto schrijven van Reagan? De eerste verdragen werden al in 72 getekend. De opeenvolgende SALT en START verdragen zijn niks anders dan natuurlijk op elkaar volgende verdragen.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Beste stuk
En bom op Schijndel natuurlijk.
quote:Deze jas heb ik van Goebbels, joden waren goeie handel.
Volgens mij was Reagan degene die juist meer kernwapens in Europa stationeerde of zijn bepaalde mensen niet bekend met de kruisraketten kwestie?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan t geneuzel over kernwapens toch niet op t conto schrijven van Reagan? De eerste verdragen werden al in 72 getekend. De opeenvolgende SALT en START verdragen zijn niks anders dan natuurlijk op elkaar volgende verdragen.
Politieke Barometer in detail - week 5 2011quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
Hoi, kan iemand even de cijfers van die Synovate peiling hier neerzetten? Ik zit in de trein met alleen m'n mobiel en die draait geen flash.
Ja dat topic is niet meer te redden maar ik zal verder proberen die kleuters wat meer in de gaten te houden. Heb er ook wat aantekeningen over gemaakt op hun CVquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat kleurtje heb je niet voor niets gekregen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |