Je hebt de reacties van bluesdude wel eens gelezen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij verpest er nogal wat discussies mee en weet zijn eigen grenzen niet zo goed in de gaten te houden
Je post zomaar wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T is een quote he. Niet mijn bewering.
Oh ja, vergeet ik bijna Star Wars!Reagan en zijn ruimteschild
ja en die hebben weinig met de manier van posten van sacher te maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt de reacties van bluesdude wel eens gelezen?
Ik baal hier van. Elke discussie eindigt met cohen/hitler wilders/hitler. links/communistisch rechts/nazistisch. Of wat daar ongeveer op lijkt. Vreemd dat het gezag dit toelaat, maarja, die zijn de laatste 2 weken de grip op de hele situatie al verloren.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij beweert dat Cohen doelbewust joden het land uitjaagt. Oftewel; hij verjaagt zijn eigen familie.
Blijkbaar mag men Cohen een nieuwe hitler noemen tegenwoordig, als je dat bij Wilders doet ben je de lul.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij verpest er nogal wat discussies mee en weet zijn eigen grenzen niet zo goed in de gaten te houden
Onder die omschrijving vallen wel meer namen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
De reacties van Sache lezen altijd nog een stuk makkelijker dan die van blues.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja en die hebben weinig met de manier van posten van sacher te maken.
Dat dergelijke praktijken wortel schieten is inderdaad bijzonder betreurenswaardig te noemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar mag men Cohen een nieuwe hitler noemen tegenwoordig, als je dat bij Wilders doet ben je de lul.
Allicht maar zoveel springen er niet op die manier uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onder die omschrijving vallen wel meer namen.
Tja er loopt nogal wat achterlijk volk rond hier.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar mag men Cohen een nieuwe hitler noemen tegenwoordig, als je dat bij Wilders doet ben je de lul.
Die boer.......(heb je die al gezien)quote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef Cerbie het volgende:
Dat accent in die New Kids film
Brabants
Dat kleurtje heb je niet voor niets gekregen toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja er loopt nogal wat achterlijk volk rond hier.
Beste stukquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die boer.......(heb je die al gezien)
Ja, maar goed, Zienswijze is tenslotte een allochtoon, mischien moet hij eens een inburgeringscursus gaan volgen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja er loopt nogal wat achterlijk volk rond hier.
Je kan t geneuzel over kernwapens toch niet op t conto schrijven van Reagan? De eerste verdragen werden al in 72 getekend. De opeenvolgende SALT en START verdragen zijn niks anders dan natuurlijk op elkaar volgende verdragen.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Beste stuk
En bom op Schijndel natuurlijk.
quote:Deze jas heb ik van Goebbels, joden waren goeie handel.
Volgens mij was Reagan degene die juist meer kernwapens in Europa stationeerde of zijn bepaalde mensen niet bekend met de kruisraketten kwestie?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan t geneuzel over kernwapens toch niet op t conto schrijven van Reagan? De eerste verdragen werden al in 72 getekend. De opeenvolgende SALT en START verdragen zijn niks anders dan natuurlijk op elkaar volgende verdragen.
Politieke Barometer in detail - week 5 2011quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
Hoi, kan iemand even de cijfers van die Synovate peiling hier neerzetten? Ik zit in de trein met alleen m'n mobiel en die draait geen flash.
Ja dat topic is niet meer te redden maar ik zal verder proberen die kleuters wat meer in de gaten te houden. Heb er ook wat aantekeningen over gemaakt op hun CVquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat kleurtje heb je niet voor niets gekregen toch?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Politieke Barometer in detail - week 5 2011
VVD
36
PvdA
26
PVV
25
CDA
16
SP
16
D66
12
GroenLinks
10
ChristenUnie
5
SGP
2
Partij voor de Dieren
2
Andere partijen
0
PvdA stijgt door instemming GroenLinks met trainingsmissie
Het lijkt vooral GroenLinks te zijn dat de klappen opvangt van de trainingsmissie naar Afghanistan. Het instemmen met het besluit om naar Kunduz te gaan kost hen twee zetels. In de Politieke Barometer van deze week zakt de partij naar 10 zetels.
De PvdA, een groot tegenstander van deze missie, profiteert hier het meest van. Deze week stijgen zij twee zetels en komen uit op 26. De winst komt vooral bij GroenLinks vandaan.
De gedoogcoalitie van VVD, CDA en PVV behaalt deze week 77 zetels.
Hitler wilde mensen ook snel deporteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef Reya het volgende:
Remlof, zou er op Hitler-vergelijkingen (vergelijkingen die niet tot doel hebben het debat te laten ontsporen of te ridiculiseren uitgezonderd, uiteraard) niet automatisch een sanctie van bijvoorbeeld een weekban kunnen staan? Of past dat niet binnen het huidige beleid op het forum?
Laat mij je versterkenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat topic is niet meer te redden maar ik zal verder proberen die kleuters wat meer in de gaten te houden. Heb er ook wat aantekeningen over gemaakt op hun CV
Mijne ook?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat topic is niet meer te redden maar ik zal verder proberen die kleuters wat meer in de gaten te houden. Heb er ook wat aantekeningen over gemaakt op hun CV
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Hitler wilde mensen ook snel deporteren.
Neuh jij viel mee hoewel je ook aan het uitlokken was.quote:
Gelijke behandeling he.quote:
Een retorische vraagquote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij was Reagan degene die juist meer kernwapens in Europa stationeerde of zijn bepaalde mensen niet bekend met de kruisraketten kwestie?
Aan het uitlokken? Kom, die idiote reacties smeekten om een antwoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh jij viel mee hoewel je ook aan het uitlokken was.
Je doet vrijwel niks anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aan het uitlokken? Kom, die idiote reacties smeekten om een antwoord.
Remlof, PvdA zit weer in de liftquote:
Hoho, ik beroep mij op mijn trofee.quote:
Hoe? Het is flash he,quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ctr-C, Ctrl-V en wat onzin weggooien
Had het over een aantal persoonlijke uitvallen van je. maar daar heb ik dan ook niks aan gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aan het uitlokken? Kom, die idiote reacties smeekten om een antwoord.
Ik ga volgend jaar met de hoofdprijs naar huisquote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik beroep mij op mijn trofee.
U heeft gelijk. Toch triest dat iets wat toch voor veel mensen bepalend was voor de jaren 80 zo vergeten is. Reagan was een domme sukkel die al flink seniel was ver voor zijn ambtstermijn om was.quote:
Achterkamertjespolitiek, als een echte PvdA'er het betaamt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik beroep mij op mijn trofee.
Ik zal me gedragenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Had het over een aantal persoonlijke uitvallen van je. maar daar heb ik dan ook niks aan gedaan.
Grotendeels waar, al heb ik wel een handjevol rechte stemmen vergaard.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Achterkamertjespolitiek, als een echte PvdA'er het betaamt.
*zucht*quote:
T.o.v. de vorige peiling ja. Ik zie ze liever ruim boven de 30, maar dat zal pas weer gebeuren als de PVV verdwenen is vrees ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof, PvdA zit weer in de lift
Klopt, ik twijfelde tussen lyrebird en jou, uiteindelijk heb ik jou gekozen omdat lyrebird gewoon te weinig post om het goed te kunnen beoordelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grotendeels waar, al heb ik wel een handjevol rechte stemmen vergaard.
Dat is dus inherent aan nooit.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
T.o.v. de vorige peiling ja. Ik zie ze liever ruim boven de 30, maar dat zal pas weer gebeuren als de PVV verdwenen is vrees ik.
Dat hoop ik ook. Want dan duurt het nog wel even.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
T.o.v. de vorige peiling ja. Ik zie ze liever ruim boven de 30, maar dat zal pas weer gebeuren als de PVV verdwenen is vrees ik.
Ik begrijp dat je moeite hebt om tot 10 te tellen en de boel in een groter plaatje te zien. Ik geef je nog niet op. Je hebt nog een aantal jaar om je verder te ontwikkelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*zucht*
Michail Gorbatsjov en Ronald Reagan hebben samen een overeenstemming bereikt voor het verminderen van kernwapens, voor de Reagan politiek was er een wapenwedloop. De wapenwedloop is juist beëindigt door Reagan. Nog even en ik ben hier aan het uitleggen dat de Berlijnse muur ook al reeds is gevallen.
Lees; Nooit. Of over 40 jaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Want dan duurt het nog wel even.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je moeite hebt om tot 10 te tellen en de boel in een groter plaatje te zien. Ik geef je nog niet op. Je hebt nog een aantal jaar om je verder te ontwikkelen.
Saab kwam met een gunstig aanbod.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, hoe heten die goedkopere straaljagers als evt opvolger voor de JSF? Ben de naam even kwijt.
Tsja, ik ook. Maar het stemt mij hoopvol dat de partij weer uit het dal lijkt te klauteren. En de PVV is weer een tikkeltje gekrompen. Elke zetels is er een.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weinig ophad met de pvdaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik ook. Maar het stemt mij hoopvol dat de partij weer uit het dal lijkt te klauteren. En de PVV is weer een tikkeltje gekrompen. Elke zetels is er een.
Ik ben geen diehard PvdA-stemmer, dat klopt. Maar het is en blijft een linkse partij en ik zie GL en D66 nou eenmaal niet snel enorm groeien. De PvdA kan dat wel. Zij is de enige partij die zetels van rechts kan stelen. Oke, de SP ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weinig ophad met de pvda
Ben je niet meer een D66 tiep?
Na 8 weken oprij gezakt te zijn stijgen ze nu, en dat noem jij uit het dal klimmen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik ook. Maar het stemt mij hoopvol dat de partij weer uit het dal lijkt te klauteren. En de PVV is weer een tikkeltje gekrompen. Elke zetels is er een.
Klopt ja, hoe heten die dingen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Saab kwam met een gunstig aanbod.
Maar dan stem je links om het linkszijn, of om rechts dwars te zitten? Dat lijkt me ook geen fijne insteek.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben geen diehard PvdA-stemmer, dat klopt. Maar het is en blijft een linkse partij en ik zie GL en D66 nou eenmaal niet snel enorm groeien. De PvdA kan dat wel. Zij is de enige partij die zetels van rechts kan stelen. Oke, de SP ook.
Weet niet hoor, maar de PvdA is al sind november weer langzaam aan het stijgen. Vlak na de kabinetsformatie stond de partij op 19 zetels.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Na 8 weken oprij gezakt te zijn stijgen ze nu, en dat noem jij uit het dal klimmen?
En eigenlijk is het idee van nieuwe F16's bestellen ook nog niet zo gek.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De Gripen NG inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gripenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt ja, hoe heten die dingen?
Mijn denkbeelden vertonen veel raakvlakken met die van de PvdA, dus echt een weggegooide stem is het niet. Maar de PS-verkiezingen zijn ook anders dan die van de TK. De Gelderse GL speekt mij bijvoorbeeld helemaal niet aan. Het programma is mij te groen. Qua standpunten hang ik tussen de Gelderse PvdA en de Gelderse D66. Een stem op de PvdA lijkt mij verstandig uit tactische overwegingen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar dan stem je links om het linkszijn, of om rechts dwars te zitten? Dat lijkt me ook geen fijne insteek.
Nou inderdaad, dat heeft dit prachtige kabinet opgeleverd.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar dan stem je links om het linkszijn, of om rechts dwars te zitten? Dat lijkt me ook geen fijne insteek.
Goed, ik heb mijn stem tussen D66/VVD ook af laten hangen van wat strategie. VVD om toch meer tegenwicht tegen pvda te geven, en zoals gebleken was elke stem hard nodig.
Ik had ook liever gewoon paars zonder groengekkies gezien. Of D66/VVD/CDAquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat heeft dit prachtige kabinet opgeleverd.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Hitler wilde mensen ook snel deporteren.
Paars of desnoods Paars+ was prima geweest..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had ook liever gewoon paars zonder groengekkies gezien. Of D66/VVD/CDA
Was het niet Nixon die als eerste een verdrag sloot met de Sovjets over verkleining van het arsenaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@PHP, laatste poging: Reagan heeft met Gorbatsjov 1 verdrag ondertekend. Net als zijn voorgangers en opvolger Bush Sr. hebben gedaan. Hier is toch echt sprake van een trend, waardoor je Reagan moeilijk kan betichten van baanbrekendwerk. Daaraan gekoppeld de belachelijke investeringen in het defensie apparaat gedurende het bewind van Reagan en je kan niet anders concluderen dat je beweringen op zachte veengrond gebaseerd zijn.
Ik zie toch net ietsie liever dit dan Paars+. Dat was een linkse ijzeren maagd voor de VVD geweest.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paars of desnoods Paars+ was prima geweest..
Maar wat we nu hebben?? *RIL*
Alleen als ze niet halal zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
Ah nu zullen de piketpaaltjes langskomen.
Dan verschillen we weer eens van meningquote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zie toch net ietsie liever dit dan Paars+. Dat was een linkse ijzeren maagd voor de VVD geweest.
Het eerste SALT verdrag werd reeds in 1972 getekend.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het niet Nixon die als eerste een verdrag sloot met de Sovjets over verkleining van het arsenaal?
Anders zou het saai worden tochquote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan verschillen we weer eens van mening
Nixon dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het eerste SALT verdrag werd reeds in 1972 getekend.
En niet Reagan....quote:
Iets maar niet veel meer dan op www.omgevingsloket.nl staatquote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
Duke, weet jij iets over omgevingsvergunningen?
Reagan was dan ook een lapzwans. Dat de Sovjet-Unie in elkaar is geflikkerd was meer te danken aan Gorbatsjov dan aan Reagan.quote:
Okéquote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iets maar niet veel meer dan op www.omgevingsloket.nl staat
Thirteen Daysquote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
ik wil wel eens een film zien over de cuba crisis, dat moet ongetwijfeld mooi zijn.
De Sovjet-Unie is door een veelvoud aan oorzaken in elkaar gestort. Onder andere een ingestorte productie (landbouw en industrie), failliet land en een enorm vergrijsd en incompetent politbureau.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reagan was dan ook een lapzwans. Dat de Sovjet-Unie in elkaar is geflikkerd was meer te danken aan Gorbatsjov dan aan Reagan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |