Ik ga liever naar Pinkpop/Rock Werchter/Sziget/Roskilde/Paaspop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
http://www.facebook.com/event.php?eid=184781211552901
Hoe vet is dit btw.
IK niet, eriksd wel geloof ikquote:
Jouw jaren '80 muzieksmaak vind ik niet zo erg hoor (over het algemeen dan)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Tja, iedereen hier kent mijn bedenkelijke muzieksmaak wel. Maarja, om daar nou los op te gaan
Gooi je haar los op Wham!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Tja, iedereen hier kent mijn bedenkelijke muzieksmaak wel. Maarja, om daar nou los op te gaan
quote:
Heb je weer lopen pimpelen?quote:
Wham is leukquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wham is vreselijk, vooral Last Christmas is onuitstaanbaar.
Omdat het elk jaar 6 miljoen keer gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wham is vreselijk, vooral Last Christmas is onuitstaanbaar.
We noemen het altijd kamer omdat het een studentenflat is, maar het zijn inderdaad appartementjes. Vergeleken met een 'echt' appartement is het natuurlijk ook maar een kamertje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Een kamer is wat anders dan een appartement, of heb ik het nu mis. Een vriendin van ons studeerde in nijmegen en die had een kamer van ik schat 10m2 2bij5. Onder haar hoogslaper had ze een bank en tegenover de bank een bureautje met een tv. De keuken en wc deelden ze.
Ik heb je eeuwige roem gegeven, zie mn sig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We noemen het altijd kamer omdat het een studentenflat is, maar het zijn inderdaad appartementjes. Vergeleken met een 'echt' appartement is het natuurlijk ook maar een kamertje.
Wat een geneuzelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
dit nummer is tof en als je dat niet vindt heb je geen hart.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb je eeuwige roem gegeven, zie mn sig.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het elk jaar 6 miljoen keer gedraaid wordt.
Met het lied is verder niks mis
En Wham! heeft wel meer gemaakt
Wat is het? Een ritueel links slachthok?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens aan, welk meesje wil hier nu niet in wonen? Die heb ik vandaag gemaakt samen met mijn zoontje en hij heeft hem beschilderd.
Nu voel ik me weer 15 of zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Na deze plaat had ik het wel met house gehad
Hij is mooi, ik denk dat er wel een linkse abstracte mees in wil wonen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens aan, welk meesje wil hier nu niet in wonen? Die heb ik vandaag gemaakt samen met mijn zoontje en hij heeft hem beschilderd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
De meest volgende dag? Beetje zoals mensen ook graag enigste zeggen, de allerallerenige, de meest enige van allemaal!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Vooral de tekst stoort me enorm, wat is in godsnaam 'the very next day'?
Een gesubsidieerd stukje kunstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het? Een ritueel links slachthok?
Ow joyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef Cerbie het volgende:
Even linkdumpen
Generaliserende FA die mensen beticht van NSB gevoelens.
Meteen de volgende dag???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Vooral de tekst stoort me enorm, wat is in godsnaam 'the very next day'?
Mooi manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef Cerbie het volgende:
Even linkdumpen
Heb je grote tetten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef ethiraseth het volgende:
Ik woon al meer dan 5 jaar op 18m2./
Dat commentaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef Cerbie het volgende:
Even linkdumpen
Dat L_V een linkse fundi was wisten we al langer natuurlijk.quote:
Kansloosquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Cerbie het volgende:
Gaat lastig worden dat nog tot een rel om te vormen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef ethiraseth het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad, het rechtse blok van POL heeft wel meer nodig om zich gekrenkt te voelen. Althans, ik.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Ik plaats remlof meer in het rijtje klopkoek. Eng, gewoon omdat hij werkelijk meent wat hij post.
Ik weet nog wel dat ze met die trainingspakken en van die gouden kettingen van de rol op school kwamen stoer doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Na deze plaat had ik het wel met house gehad
Ik kan me herinneren dat er op de parkeerplaats op een camping bij Sneek tijdens de Sneekweek overal op auto's met watervaste stift 'poing' was geschrevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze met die trainingspakken en van die gouden kettingen van de rol op school kwamen stoer doen.
*RIL*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef ethiraseth het volgende:
ik heb het gabbertijdperk nog net meegemaakt.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Oh ben ik nou de enige die het feit dat uitgerekend PHP gaat lopen klagen geestig vind?
Ik vind het ook lollig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Oh ben ik nou de enige die het feit dat uitgerekend PHP gaat lopen klagen geestig vind?
Headbangers ball op MTV.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef ethiraseth het volgende:
niet dat ik zelf een gabber was natuurlijk. Maar het was wel vermakelijk om te zien. En verwarrend omdat ik die muziek echt niet snapte. Dus ging ik maar als een brave alto op TMF naar Wet & Wild en Alter8 kijken.
Dikke fik, mooi manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Cerbie het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.957134
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef ethiraseth het volgende:
niet dat ik zelf een gabber was natuurlijk. Maar het was wel vermakelijk om te zien. En verwarrend omdat ik die muziek echt niet snapte. Dus ging ik maar als een brave alto naar op TMF naar Wet & Wild en Alter8 MTV Beavis en Butthead kijken.
Export naar Israëlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
HAA
handel voor mijn meubels, ik ruik een kans.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
HAA
handel voor mijn meubels, ik ruik een kans.
Carlo en Irene hadden ze in de gabbertijd achter moeten laten.quote:
Telekids??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Carlo en Irene hadden ze in de gabbertijd achter moeten laten.
Ja maar Linda de Mol op SkyChannel mag best terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Carlo en Irene hadden ze in de gabbertijd achter moeten laten.
The cat of zo iets toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja maar Linda de Mol op SkyChannel mag best terug.
Dat is voor mij wel heel ver wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja maar Linda de Mol op SkyChannel mag best terug.
Met een zwarte kat idd geloof ikquote:
dat was wel mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef betyar het volgende:
En Inspector Gadget!!! 's morgens vroeg
Studentenkamers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef ethiraseth het volgende:
Dat is autogas.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Zeeland het volgende:
Ik denk dat ik LPG ga rijden.Kan iemand daar iets over vertellen?
Je kan de kanaaltunnel niet door met je auto. Verder sta je elke keer met een dikke glimlach bij de kassa van het tankstation.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Zeeland het volgende:
Gewoon Robot Chicken kijken, dan komen ze vanzelf allemaal voorbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zou echt goud geld betalen voor een zender die alleen maar jaren 80 cartoons uitzendt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zou echt goud geld betalen voor een zender die alleen maar jaren 80 cartoons uitzendt.
VEEL kilometers makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Zeeland het volgende:
6.000 per jaar is zeker niet veel.quote:
Leuke club dat ADO Den Haag.quote:
Ik ben tegen PSV.quote:
Serieus, je bent echt alleen voor PSV als je niet kan kiezen tussen Ajax en Feyenoord. Er zit totaal geen beleving in die club.quote:
Nee, ik heb een vrouw twee kinderen en ik woon buiten een dorp waar om het uur een auto rijdt. Internet is mijn enige veilige vluchthavenquote:
Jij bent er toch ook weer??quote:
eens, mijn vrouw is dan wel weer voor Feyenoordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Serieus, je bent echt alleen voor PSV als je niet kan kiezen tussen Ajax en Feyenoord. Er zit totaal geen beleving in die club.
Ik durf het niet te vragen, maar waar kiest je kind voor?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef betyar het volgende:
[..]
eens, mijn vrouw is dan wel weer voor Feyenoord, ze trekt mijn zoontje zelfs een Feyenoord pyjama aan die ik vervolgens weer vervang door een Ajax pyjama.
![]()
Mijn enige taak hier op aarde is het attenderen van mensen op internet dat zij geen leven hebben. Daar kan ik ook niets aan doen. Ik kan mijzelf wel extra rollen toekennen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:
Tot nu toe neigt hij naar Ajax ook tijdens de wedstrijden, vervolgens gaat mama zielig in een hoekje zitten, dan gaat hij naar mama toe, fluistert iets in haar oor en vervolgens lacht mama weer, ze spelen gewoon met me.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen, maar waar kiest je kind voor?
Ja het komt op gangquote:
Of een club uit Hongarije. Ujpesti ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef ethiraseth het volgende:
voor PSV natuurlijk. Of voor FC Zwolle of zo'n andere derderangs Eerste Divisie clubje.
FC Sopron dan he, daar komt ons pap vandaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Of een club uit Hongarije. Ujpesti ofzo.
Oude tijden herleven!quote:
Ik ben voor Ajax hoor, ook al doen ze het bar en bar slecht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Serieus, je bent echt alleen voor PSV als je niet kan kiezen tussen Ajax en Feyenoord. Er zit totaal geen beleving in die club.
Why.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Cerbie het volgende:
Post nog ff mee, dan krijgen we hem vol.
Ik ben voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax hoor, ook al doen ze het bar en bar slecht.
Ik moet nog 6 uur aan gemiste hoorcolleges kijken op internet. Past dat binnen de zondagsrust?quote:
Ja:)quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik moet nog 6 uur aan gemiste hoorcolleges kijken op internet. Past dat binnen de zondagsrust?
Omdat ik je intrigeer.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord.
BTW.. Ik weet ook niet waarom ik je quote.
Je wou subsidie op je zuipkeet?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gilde krijgt geen subsidie belachelijk, dat is tenminste cultuur.
subsidie moet ook een stimulering zijn om je schuurtje op te bouwen, zodra deze op eigen benen kan staan moet je maar accepteren dat de prijzen iets aangescherpt worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gilde krijgt geen subsidie belachelijk, dat is tenminste cultuur.
Ik heb geen problemen om een ambtenaar een hand te geven, maar ze zijn meestal niet in functie zodra ik klaar ben met mijn werkzaamheden.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Cerbie het volgende:
Beetje leuk brabbelen en weigeren die ambtenaar een hand te geven voor bonuspunten.
Ah traditioneel met carnaval jullie schoonmoeders het hof maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, we hebben ook tradities. En tradities kosten geld.
Heel soms met koning schieten.quote:
Sorry het gilde is christelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Cerbie het volgende:
Bind een hoofddoekje om en vraag opnieuw die subsidie aan, dan maak je meer kans.
We hebben nieuwe uniformen nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
subsidie moet ook een stimulering zijn om je schuurtje op te bouwen, zodra deze op eigen benen kan staan moet je maar accepteren dat de prijzen iets aangescherpt worden.
En die kut hier in het provinciehuis vroeg wel of we een gildegroet kwamen brengen toen ze wegging "want het brabantse gilde hoort erbij". We zijn toen niet gegaan en is er een leuke brief verzonden.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Cerbie het volgende:
Beetje leuk brabbelen en weigeren die ambtenaar een hand te geven voor bonuspunten.
Nee joh, met carnaval hoef ik mijn schoonmoeder niet te zien, alleen voor de snert en pannenkoeken.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah traditioneel met carnaval jullie schoonmoeders het hof maken?
inderdaad geen snoep tot pasenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als je traditioneel carnaval viert, moet je ook principieel 40 dagen vasten.
gilde traditie op zich staat los van carnaval traditie.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze het niet doen, kunnen ze ook niet over traditioneel carnaval spreken, lijkt me.
In dat opzicht maken katholieken zich er wel makkelijk vanaf tov moslims, de katholieken vieren eers bijna een week feest om daarna te kunnen zondigen (en zonden evt op kunnen biechten), terwijl moslims eerst een dag of 40 vasten en daarna mogen suikerfeesten.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef betyar het volgende:
[..]
gilde traditie op zich staat los van carnaval traditie.
In dat opzicht maken katholieken zich er wel makkelijk vanaf tov moslims, de katholieken vieren eers bijna een week feest om daarna te kunnen zondigen (en het evt opbiechten), terwijl moslims eerst een dag of 40 vasten en daarna mogen suikerfeesten.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef betyar het volgende:
[..]
gilde traditie op zich staat los van carnaval traditie.
Klopt! En ik moest lachenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat opzicht maken katholieken zich er wel makkelijk vanaf tov moslims, de katholieken vieren eers bijna een week feest om daarna te kunnen zondigen (en het evt opbiechten), terwijl moslims eerst een dag of 40 vasten en daarna mogen suikerfeesten.
Dat zou kut zijn.quote:
Dan kan ik je niet meer stalkenquote:
quote:
quote:
Wat?quote:
Je bericht in de FB snuggerequote:
Ja die link ik. Niks mis mee tochquote:
Dappere poging???quote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
hebben jullie ook van die gemengde gevoelens over de zaterdagavondrel ?
toch wel een dappere poging maar............. toch net niet gelukt
Zondequote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
Was een behoorlijke faal,quote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
Bitburgerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
* betyar pakt nog een halve liter bitburger
Ik zei alleen dat 'm al gezien had Cerbquote:
Er stond zo'n belerend duimpje omlaag bijquote:Op zondag 6 februari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat 'm al gezien had Cerb
Omdat het topic zo'n faal isquote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er stond zo'n belerend duimpje omlaag bij
in F&F posten, gegarandeerd een rel.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef betyar het volgende:
Ik ga mijn vissen denk ik 4 weken niet voeren en filmen, kijken of er nog Thiemes opstaan.
Ik denk dat je Thieme makkelijker kan versierenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef betyar het volgende:
Ik ga mijn vissen denk ik 4 weken niet voeren en filmen, kijken of er nog Thiemes opstaan.
Wat heb jij veel groupies trouwensquote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je Thieme makkelijker kan versieren
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
in F&F posten, gegarandeerd een rel.
Mooi effect? Hij mag God op zijn blote knietjes bedanken dat php zijn persoonsgegevens niet heeft geplaatst.quote:
Ik heb niks te verbergen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mooi effect? Hij mag God op zijn blote knietjes bedanken dat php zijn persoonsgegevens niet heeft geplaatst.
Om Thieme op de kast te krijgen kun je beter ambtenaar worden en je biefstukken declareren.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef betyar het volgende:
Ohja die ging mijn adresgegevens ook achterhalenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mooi effect? Hij mag God op zijn blote knietjes bedanken dat php zijn persoonsgegevens niet heeft geplaatst.
Wel de biefstukken van de kiloknallers.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om Thieme op de kast te krijgen kun je beter ambtenaar worden en je biefstukken declareren.
Wel tandjes poetsen he?quote:
Niks zo eng als boze F&F gebruikers aan je deur.quote:
Wel een konijnenhok met ingebouwde strop of mollenklem.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niks zo eng als boze F&F gebruikers aan je deur.
Maar als je ze een mooi handgemaakt konijnenhok aansmeert zijn ze snel weer zoet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel een konijnenhok met ingebouwde strop of mollenklem.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niks zo eng als boze F&F gebruikers aan je deur.
Maar als je ze een mooi handgemaakt konijnenhok aansmeert zijn ze snel weer zoet.
Dat ben je zelf ook nietquote:
Nijntje heeft het koudquote:Op zondag 6 februari 2011 01:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze de bessten hier zien lopen dan beginnen ze spontaan mij te pijpen, behalve als ik ze de "slacht"schuur laat zien en de diepvries opentrek.
Ik vind je hier een beetje adhd, heel erg gefocust op dingen die er niet echt toe doen en daardoor de grote lijn, het belangrijke, verliezende. Maar in het eggie kan je best een aardige gozer zijn hoorquote:
Dat is zielig!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier liggen wat nijntjes zonder jasje in de vriezer![]()
Het was kerstochtend, 1961..quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier liggen wat nijntjes zonder jasje in de vriezer![]()
Je bedoelt het vast niet kwaad maar brengt het zo beroerdquote:
Ik kan het ook veel beter met de mond verkopen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet kwaad maar brengt het zo beroerd
RILquote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan het ook veel beter met de mond verkopen.
viespeukquote:
Jaja, ach, ik laat mij ook veel te veel mee slepen in het moddergooien. En'k trek me teveel aan van wat andere vinden hier. Ik moet gewoon lekker mijzelf blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind je hier een beetje adhd, heel erg gefocust op dingen die er niet echt toe doen en daardoor de grote lijn, het belangrijke, verliezende. Maar in het eggie kan je best een aardige gozer zijn hoor
Ik heb een goede vriend gehad, deze jongen leerde een meisje kennen dat mij "omdat ik een beetje een boertje ben" niet zo aardig. Deze vriend heeft voor het meisje gekozen heel begrijpelijk. Maar om mij weg te zetten als een stuk stront kan ik niet tegen. Kwamen we ze tegen op een verjaardag bij een andere maat zit dat wijf zielig te doen omdat hun kindje niet volgens verwachtingen is. Toen was ik zo hard om in haar gezicht te zeggen dat je krijgt wat je verdient.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef Cerbie het volgende:
Zeggen dat je bij het syndroom van down voor abortus kiest gaf toch een nette 6 topics.
Ik zocht eigenlijk naar het woord verbaal.quote:
Trauma's in huize betyar.quote:
Doe dat dan ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja, ach, ik laat mij ook veel te veel mee slepen in het moddergooien. En'k trek me teveel aan van wat andere vinden hier. Ik moet gewoon lekker mijzelf blijven.
Naar. Niet volgens verwachtingen, toch niet zo iemand die het eigenlijk weg had willen laten halen vanwege een hazelip he?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een goede vriend gehad, deze jongen leerde een meisje kennen dat mij "omdat ik een beetje een boertje ben" niet zo aardig. Deze vriend heeft voor het meisje gekozen heel begrijpelijk. Maar om mij weg te zetten als een stuk stront kan ik niet tegen. Kwamen we ze tegen op een verjaardag bij een andere maat zit dat wijf zielig te doen omdat hun kindje niet volgens verwachtingen is. Toen was ik zo hard om in haar gezicht te zeggen dat je krijgt wat je verdient.
Nee hoor het enige beest wat hier een naam heeft is de hond. De kleine (3 jaar) wil zelf mee de kippen vangen, om op te eten zegt ie dan, in de dierentuin vraagt hij zelfs of we een beestje meenemen, "die kunnen we lekker opeten he pap".quote:
Ik kan me gewoon serieus kwaad maken als ik onheus ergens van beticht te worden. Ojah, ik troll zo nu en dan echt wel hoor, maar in echte discussies ben ik gewoon serieus en heb ik nog niet de minste intentie om dat te verneuken.quote:
Nee echt een kindje dat behoorlijk wat zuurstof tekort heeft gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Naar. Niet volgens verwachtingen, toch niet zo iemand die het eigenlijk weg had willen laten halen vanwege een hazelip he?
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor het enige beest wat hier een naam heeft is de hond. De kleine (3 jaar) wil zelf mee de kippen vangen, om op te eten zegt ie dan, in de dierentuin vraagt hij zelfs of we een beestje meenemen, "die kunnen we lekker opeten he pap".![]()
Ja, zoals jijquote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die het fijn vind dat de PVV zoveel aanhang heeft?
Mijn zoontje weet waar het vlees en de melk vandaan komt. Die zijn er genoeg die dat niet weten.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Mijn opa slachtte vroeger ook de kippen achter het huis, nooit een trauma aan overgehouden.
Ik ook. En dat deed je met dat topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon serieus kwaad maken als ik onheus ergens van beticht te worden.
Trollquote:Ojah, ik troll zo nu en dan echt wel hoor, maar in echte discussies ben ik gewoon serieus en heb ik nog niet de minste intentie om dat te verneuken.
Hou eens op zeg.. Negeer!!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. En dat deed je met dat topic.
[..]
Troll
Anyway, ik ben geen nsb'er, nazi, extreemrechtse.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. En dat deed je met dat topic.
[..]
Troll
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry. Won't. Feed. The. Troll.
Stuurde ons pap net.quote:Gaat een vampier de kroeg in en vraagt een pul bloed. Gaat een andere vampier naar binnen en ook hij vraagt een pul bloed.
Gaat de derde vampier naar binnen en vraagt een pul heet water. Verbaasd kijken de andere vampieren hem aan, waarop hij een bloederige tampon tevoorschijn haalt en vraagt: Wat is er, hebben jullie nog nooit van een theezakje gehoord?
Die ken ik alsquote:
quote:Zitten twee vampiers in de kroeg. De eerste vraagt een pul noors volbloed, de ander een kop heet water.
Wat doe jij nou?! zegt die ene, waarop de ander een gebruikt tampon tevoorschijn haalt en roept: TEA TIME!
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:32 schreef Cerbie het volgende:
Sindsdien kan ik niet meer normaal de uitspraak TEA TIME aanhoren
Ik vond je nog zo fascinerendquote:Op zondag 6 februari 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry. Won't. Feed. The. Troll.
De ME'er?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ken ook een mop, er zitten vier Marokkanen in een auto, wie rijdt er ?
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
Volgende : komt een Turk bij de kassa..
Nou en, moppen zijn ook niet logisch.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook die rijden dan in een busje.....
quote:Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.
Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.
Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.
De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen.
s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.
De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de
OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen
genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT
quote:
Volgens mij mogen jullie niks tegen mij zeggen van die bazige 35 plusser.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:44 schreef betyar het volgende:
[..]
PHP probeert Ron Brandsteder na te doen.
quote:Via de Arabische televisiezender Al Jazeera hebben Bush en Bin Laden een live te volgen gesprek.Nou, zegt Bin Laden, deze oorlog heeft geen zin meer, ik zie een voor jullie goede toekomst. O, zegt Bush, wat zie je dan? Ik zie nieuwe en mooie gebouwen in New York.Ja, zegt Bush ik zie het ook in Afghanistan, een nieuw huisje hier, en een daar. En over de straten hangen uithangborden. Wat staat er op, vraagt Bin Laden.
Zegt Bush:Hoe moet ik dat nou weten, ik spreek toch geen Hebreews!
Er is niemand in deze wereld die mij iets oplegt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij mogen jullie niks tegen mij zeggen van die bazige 35 plusser.
Jouw vrouw?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Er is niemand in deze wereld die mij iets oplegt.
Hou toch eens op met je gezeurquote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij mogen jullie niks tegen mij zeggen van die bazige 35 plusser.
Neem'n stuk taart ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gezeur
Je bent wel erg gesteld op remlof he?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gezeur
Remlof is toch wat meer voor haar leeftijd he?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je bent wel erg gesteld op remlof he?
22.5 graden hieroquote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Cerbie het volgende:
Teken van God dat ik naar m'n nest moet
De verwarming is uit. 18 graden.
Houtkachel?quote:
Ok, die was wel leukquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef betyar het volgende:
Verhagen is onderweg naar het stemlokaal, voor hem stapt een vrouw verkeerd van de fiets en valt ze. Verhagen helpt haar overeind en zegt: "Nou mevrouw, nu ik u overeind geholpen heb, stemt u toch zeker wel op het CDA he?"
"Nou, zegt het vrouwtje, ik ben wel gevallen, maar niet op m'n achterhoofd!"
Is dat die ene game waarbij je Sap loze beloftes doet en haar daarna naait om je doel te bereiken?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
Kennen jullie dit nieuwe spel? Het rat van Verhagen.
Verhagen is betrouwbaar en goudeerlijk, ik zou zelfs mijn volle portemonnee aan hem durven afstaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat die ene game waarbij je Sap loze beloftes doet en haar daarna naait om je doel te bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |