quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
in F&F posten, gegarandeerd een rel.
Mooi effect? Hij mag God op zijn blote knietjes bedanken dat php zijn persoonsgegevens niet heeft geplaatst.quote:
Ik heb niks te verbergen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mooi effect? Hij mag God op zijn blote knietjes bedanken dat php zijn persoonsgegevens niet heeft geplaatst.
Om Thieme op de kast te krijgen kun je beter ambtenaar worden en je biefstukken declareren.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef betyar het volgende:
Ik ga mijn vissen denk ik 4 weken niet voeren en filmen, kijken of er nog Thiemes opstaan.
Ohja die ging mijn adresgegevens ook achterhalenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mooi effect? Hij mag God op zijn blote knietjes bedanken dat php zijn persoonsgegevens niet heeft geplaatst.
Wel de biefstukken van de kiloknallers.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om Thieme op de kast te krijgen kun je beter ambtenaar worden en je biefstukken declareren.
Wel tandjes poetsen he?quote:
Niks zo eng als boze F&F gebruikers aan je deur.quote:
Wel een konijnenhok met ingebouwde strop of mollenklem.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niks zo eng als boze F&F gebruikers aan je deur.
Maar als je ze een mooi handgemaakt konijnenhok aansmeert zijn ze snel weer zoet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel een konijnenhok met ingebouwde strop of mollenklem.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niks zo eng als boze F&F gebruikers aan je deur.
Maar als je ze een mooi handgemaakt konijnenhok aansmeert zijn ze snel weer zoet.
Dat ben je zelf ook nietquote:
Nijntje heeft het koudquote:Op zondag 6 februari 2011 01:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze de bessten hier zien lopen dan beginnen ze spontaan mij te pijpen, behalve als ik ze de "slacht"schuur laat zien en de diepvries opentrek.
Ik vind je hier een beetje adhd, heel erg gefocust op dingen die er niet echt toe doen en daardoor de grote lijn, het belangrijke, verliezende. Maar in het eggie kan je best een aardige gozer zijn hoorquote:
Dat is zielig!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier liggen wat nijntjes zonder jasje in de vriezer![]()
Het was kerstochtend, 1961..quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier liggen wat nijntjes zonder jasje in de vriezer![]()
Je bedoelt het vast niet kwaad maar brengt het zo beroerdquote:
Ik kan het ook veel beter met de mond verkopen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet kwaad maar brengt het zo beroerd
RILquote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan het ook veel beter met de mond verkopen.
viespeukquote:
Jaja, ach, ik laat mij ook veel te veel mee slepen in het moddergooien. En'k trek me teveel aan van wat andere vinden hier. Ik moet gewoon lekker mijzelf blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind je hier een beetje adhd, heel erg gefocust op dingen die er niet echt toe doen en daardoor de grote lijn, het belangrijke, verliezende. Maar in het eggie kan je best een aardige gozer zijn hoor
Ik heb een goede vriend gehad, deze jongen leerde een meisje kennen dat mij "omdat ik een beetje een boertje ben" niet zo aardig. Deze vriend heeft voor het meisje gekozen heel begrijpelijk. Maar om mij weg te zetten als een stuk stront kan ik niet tegen. Kwamen we ze tegen op een verjaardag bij een andere maat zit dat wijf zielig te doen omdat hun kindje niet volgens verwachtingen is. Toen was ik zo hard om in haar gezicht te zeggen dat je krijgt wat je verdient.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef Cerbie het volgende:
Zeggen dat je bij het syndroom van down voor abortus kiest gaf toch een nette 6 topics.
Ik zocht eigenlijk naar het woord verbaal.quote:
Trauma's in huize betyar.quote:
Doe dat dan ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja, ach, ik laat mij ook veel te veel mee slepen in het moddergooien. En'k trek me teveel aan van wat andere vinden hier. Ik moet gewoon lekker mijzelf blijven.
Naar. Niet volgens verwachtingen, toch niet zo iemand die het eigenlijk weg had willen laten halen vanwege een hazelip he?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een goede vriend gehad, deze jongen leerde een meisje kennen dat mij "omdat ik een beetje een boertje ben" niet zo aardig. Deze vriend heeft voor het meisje gekozen heel begrijpelijk. Maar om mij weg te zetten als een stuk stront kan ik niet tegen. Kwamen we ze tegen op een verjaardag bij een andere maat zit dat wijf zielig te doen omdat hun kindje niet volgens verwachtingen is. Toen was ik zo hard om in haar gezicht te zeggen dat je krijgt wat je verdient.
Nee hoor het enige beest wat hier een naam heeft is de hond. De kleine (3 jaar) wil zelf mee de kippen vangen, om op te eten zegt ie dan, in de dierentuin vraagt hij zelfs of we een beestje meenemen, "die kunnen we lekker opeten he pap".quote:
Ik kan me gewoon serieus kwaad maken als ik onheus ergens van beticht te worden. Ojah, ik troll zo nu en dan echt wel hoor, maar in echte discussies ben ik gewoon serieus en heb ik nog niet de minste intentie om dat te verneuken.quote:
Nee echt een kindje dat behoorlijk wat zuurstof tekort heeft gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Naar. Niet volgens verwachtingen, toch niet zo iemand die het eigenlijk weg had willen laten halen vanwege een hazelip he?
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor het enige beest wat hier een naam heeft is de hond. De kleine (3 jaar) wil zelf mee de kippen vangen, om op te eten zegt ie dan, in de dierentuin vraagt hij zelfs of we een beestje meenemen, "die kunnen we lekker opeten he pap".![]()
Ja, zoals jijquote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die het fijn vind dat de PVV zoveel aanhang heeft?
Mijn zoontje weet waar het vlees en de melk vandaan komt. Die zijn er genoeg die dat niet weten.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Mijn opa slachtte vroeger ook de kippen achter het huis, nooit een trauma aan overgehouden.
Ik ook. En dat deed je met dat topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon serieus kwaad maken als ik onheus ergens van beticht te worden.
Trollquote:Ojah, ik troll zo nu en dan echt wel hoor, maar in echte discussies ben ik gewoon serieus en heb ik nog niet de minste intentie om dat te verneuken.
Hou eens op zeg.. Negeer!!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. En dat deed je met dat topic.
[..]
Troll
Anyway, ik ben geen nsb'er, nazi, extreemrechtse.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. En dat deed je met dat topic.
[..]
Troll
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry. Won't. Feed. The. Troll.
Stuurde ons pap net.quote:Gaat een vampier de kroeg in en vraagt een pul bloed. Gaat een andere vampier naar binnen en ook hij vraagt een pul bloed.
Gaat de derde vampier naar binnen en vraagt een pul heet water. Verbaasd kijken de andere vampieren hem aan, waarop hij een bloederige tampon tevoorschijn haalt en vraagt: Wat is er, hebben jullie nog nooit van een theezakje gehoord?
Die ken ik alsquote:
quote:Zitten twee vampiers in de kroeg. De eerste vraagt een pul noors volbloed, de ander een kop heet water.
Wat doe jij nou?! zegt die ene, waarop de ander een gebruikt tampon tevoorschijn haalt en roept: TEA TIME!
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:32 schreef Cerbie het volgende:
Sindsdien kan ik niet meer normaal de uitspraak TEA TIME aanhoren
Ik vond je nog zo fascinerendquote:Op zondag 6 februari 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry. Won't. Feed. The. Troll.
De ME'er?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ken ook een mop, er zitten vier Marokkanen in een auto, wie rijdt er ?
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
Volgende : komt een Turk bij de kassa..
Nou en, moppen zijn ook niet logisch.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook die rijden dan in een busje.....
quote:Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.
Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.
Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.
De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen.
s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.
De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de
OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen
genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT
quote:
Volgens mij mogen jullie niks tegen mij zeggen van die bazige 35 plusser.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:44 schreef betyar het volgende:
[..]
PHP probeert Ron Brandsteder na te doen.
quote:Via de Arabische televisiezender Al Jazeera hebben Bush en Bin Laden een live te volgen gesprek.Nou, zegt Bin Laden, deze oorlog heeft geen zin meer, ik zie een voor jullie goede toekomst. O, zegt Bush, wat zie je dan? Ik zie nieuwe en mooie gebouwen in New York.Ja, zegt Bush ik zie het ook in Afghanistan, een nieuw huisje hier, en een daar. En over de straten hangen uithangborden. Wat staat er op, vraagt Bin Laden.
Zegt Bush:Hoe moet ik dat nou weten, ik spreek toch geen Hebreews!
Er is niemand in deze wereld die mij iets oplegt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij mogen jullie niks tegen mij zeggen van die bazige 35 plusser.
Jouw vrouw?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Er is niemand in deze wereld die mij iets oplegt.
Hou toch eens op met je gezeurquote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij mogen jullie niks tegen mij zeggen van die bazige 35 plusser.
Neem'n stuk taart ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gezeur
Je bent wel erg gesteld op remlof he?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gezeur
Remlof is toch wat meer voor haar leeftijd he?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je bent wel erg gesteld op remlof he?
22.5 graden hieroquote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Cerbie het volgende:
Teken van God dat ik naar m'n nest moet
De verwarming is uit. 18 graden.
Houtkachel?quote:
Ok, die was wel leukquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef betyar het volgende:
Verhagen is onderweg naar het stemlokaal, voor hem stapt een vrouw verkeerd van de fiets en valt ze. Verhagen helpt haar overeind en zegt: "Nou mevrouw, nu ik u overeind geholpen heb, stemt u toch zeker wel op het CDA he?"
"Nou, zegt het vrouwtje, ik ben wel gevallen, maar niet op m'n achterhoofd!"
Is dat die ene game waarbij je Sap loze beloftes doet en haar daarna naait om je doel te bereiken?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
Kennen jullie dit nieuwe spel? Het rat van Verhagen.
Verhagen is betrouwbaar en goudeerlijk, ik zou zelfs mijn volle portemonnee aan hem durven afstaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat die ene game waarbij je Sap loze beloftes doet en haar daarna naait om je doel te bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |