Volgens mij mogen jullie niks tegen mij zeggen van die bazige 35 plusser.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:44 schreef betyar het volgende:
[..]
PHP probeert Ron Brandsteder na te doen.
quote:Via de Arabische televisiezender Al Jazeera hebben Bush en Bin Laden een live te volgen gesprek.Nou, zegt Bin Laden, deze oorlog heeft geen zin meer, ik zie een voor jullie goede toekomst. O, zegt Bush, wat zie je dan? Ik zie nieuwe en mooie gebouwen in New York.Ja, zegt Bush ik zie het ook in Afghanistan, een nieuw huisje hier, en een daar. En over de straten hangen uithangborden. Wat staat er op, vraagt Bin Laden.
Zegt Bush:Hoe moet ik dat nou weten, ik spreek toch geen Hebreews!
Er is niemand in deze wereld die mij iets oplegt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij mogen jullie niks tegen mij zeggen van die bazige 35 plusser.
Jouw vrouw?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Er is niemand in deze wereld die mij iets oplegt.
Hou toch eens op met je gezeurquote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij mogen jullie niks tegen mij zeggen van die bazige 35 plusser.
Neem'n stuk taart ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gezeur
Je bent wel erg gesteld op remlof he?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gezeur
Remlof is toch wat meer voor haar leeftijd he?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je bent wel erg gesteld op remlof he?
22.5 graden hieroquote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Cerbie het volgende:
Teken van God dat ik naar m'n nest moet
De verwarming is uit. 18 graden.
Houtkachel?quote:
Ok, die was wel leukquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef betyar het volgende:
Verhagen is onderweg naar het stemlokaal, voor hem stapt een vrouw verkeerd van de fiets en valt ze. Verhagen helpt haar overeind en zegt: "Nou mevrouw, nu ik u overeind geholpen heb, stemt u toch zeker wel op het CDA he?"
"Nou, zegt het vrouwtje, ik ben wel gevallen, maar niet op m'n achterhoofd!"
Is dat die ene game waarbij je Sap loze beloftes doet en haar daarna naait om je doel te bereiken?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
Kennen jullie dit nieuwe spel? Het rat van Verhagen.
Verhagen is betrouwbaar en goudeerlijk, ik zou zelfs mijn volle portemonnee aan hem durven afstaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat die ene game waarbij je Sap loze beloftes doet en haar daarna naait om je doel te bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |