Dat is zielig!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier liggen wat nijntjes zonder jasje in de vriezer![]()
Het was kerstochtend, 1961..quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier liggen wat nijntjes zonder jasje in de vriezer![]()
Je bedoelt het vast niet kwaad maar brengt het zo beroerdquote:
Ik kan het ook veel beter met de mond verkopen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet kwaad maar brengt het zo beroerd
RILquote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan het ook veel beter met de mond verkopen.
viespeukquote:
Jaja, ach, ik laat mij ook veel te veel mee slepen in het moddergooien. En'k trek me teveel aan van wat andere vinden hier. Ik moet gewoon lekker mijzelf blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind je hier een beetje adhd, heel erg gefocust op dingen die er niet echt toe doen en daardoor de grote lijn, het belangrijke, verliezende. Maar in het eggie kan je best een aardige gozer zijn hoor
Ik heb een goede vriend gehad, deze jongen leerde een meisje kennen dat mij "omdat ik een beetje een boertje ben" niet zo aardig. Deze vriend heeft voor het meisje gekozen heel begrijpelijk. Maar om mij weg te zetten als een stuk stront kan ik niet tegen. Kwamen we ze tegen op een verjaardag bij een andere maat zit dat wijf zielig te doen omdat hun kindje niet volgens verwachtingen is. Toen was ik zo hard om in haar gezicht te zeggen dat je krijgt wat je verdient.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef Cerbie het volgende:
Zeggen dat je bij het syndroom van down voor abortus kiest gaf toch een nette 6 topics.
Ik zocht eigenlijk naar het woord verbaal.quote:
Trauma's in huize betyar.quote:
Doe dat dan ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja, ach, ik laat mij ook veel te veel mee slepen in het moddergooien. En'k trek me teveel aan van wat andere vinden hier. Ik moet gewoon lekker mijzelf blijven.
Naar. Niet volgens verwachtingen, toch niet zo iemand die het eigenlijk weg had willen laten halen vanwege een hazelip he?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een goede vriend gehad, deze jongen leerde een meisje kennen dat mij "omdat ik een beetje een boertje ben" niet zo aardig. Deze vriend heeft voor het meisje gekozen heel begrijpelijk. Maar om mij weg te zetten als een stuk stront kan ik niet tegen. Kwamen we ze tegen op een verjaardag bij een andere maat zit dat wijf zielig te doen omdat hun kindje niet volgens verwachtingen is. Toen was ik zo hard om in haar gezicht te zeggen dat je krijgt wat je verdient.
Nee hoor het enige beest wat hier een naam heeft is de hond. De kleine (3 jaar) wil zelf mee de kippen vangen, om op te eten zegt ie dan, in de dierentuin vraagt hij zelfs of we een beestje meenemen, "die kunnen we lekker opeten he pap".quote:
Ik kan me gewoon serieus kwaad maken als ik onheus ergens van beticht te worden. Ojah, ik troll zo nu en dan echt wel hoor, maar in echte discussies ben ik gewoon serieus en heb ik nog niet de minste intentie om dat te verneuken.quote:
Nee echt een kindje dat behoorlijk wat zuurstof tekort heeft gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Naar. Niet volgens verwachtingen, toch niet zo iemand die het eigenlijk weg had willen laten halen vanwege een hazelip he?
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor het enige beest wat hier een naam heeft is de hond. De kleine (3 jaar) wil zelf mee de kippen vangen, om op te eten zegt ie dan, in de dierentuin vraagt hij zelfs of we een beestje meenemen, "die kunnen we lekker opeten he pap".![]()
Ja, zoals jijquote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die het fijn vind dat de PVV zoveel aanhang heeft?
Mijn zoontje weet waar het vlees en de melk vandaan komt. Die zijn er genoeg die dat niet weten.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Mijn opa slachtte vroeger ook de kippen achter het huis, nooit een trauma aan overgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |