quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
in F&F posten, gegarandeerd een rel.
Mooi effect? Hij mag God op zijn blote knietjes bedanken dat php zijn persoonsgegevens niet heeft geplaatst.quote:
Ik heb niks te verbergen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mooi effect? Hij mag God op zijn blote knietjes bedanken dat php zijn persoonsgegevens niet heeft geplaatst.
Om Thieme op de kast te krijgen kun je beter ambtenaar worden en je biefstukken declareren.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef betyar het volgende:
Ik ga mijn vissen denk ik 4 weken niet voeren en filmen, kijken of er nog Thiemes opstaan.
Ohja die ging mijn adresgegevens ook achterhalenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mooi effect? Hij mag God op zijn blote knietjes bedanken dat php zijn persoonsgegevens niet heeft geplaatst.
Wel de biefstukken van de kiloknallers.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om Thieme op de kast te krijgen kun je beter ambtenaar worden en je biefstukken declareren.
Wel tandjes poetsen he?quote:
Niks zo eng als boze F&F gebruikers aan je deur.quote:
Wel een konijnenhok met ingebouwde strop of mollenklem.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niks zo eng als boze F&F gebruikers aan je deur.
Maar als je ze een mooi handgemaakt konijnenhok aansmeert zijn ze snel weer zoet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel een konijnenhok met ingebouwde strop of mollenklem.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niks zo eng als boze F&F gebruikers aan je deur.
Maar als je ze een mooi handgemaakt konijnenhok aansmeert zijn ze snel weer zoet.
Dat ben je zelf ook nietquote:
Nijntje heeft het koudquote:Op zondag 6 februari 2011 01:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze de bessten hier zien lopen dan beginnen ze spontaan mij te pijpen, behalve als ik ze de "slacht"schuur laat zien en de diepvries opentrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |