subsidie moet ook een stimulering zijn om je schuurtje op te bouwen, zodra deze op eigen benen kan staan moet je maar accepteren dat de prijzen iets aangescherpt worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gilde krijgt geen subsidie belachelijk, dat is tenminste cultuur.
Ik heb geen problemen om een ambtenaar een hand te geven, maar ze zijn meestal niet in functie zodra ik klaar ben met mijn werkzaamheden.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Cerbie het volgende:
Beetje leuk brabbelen en weigeren die ambtenaar een hand te geven voor bonuspunten.
Ah traditioneel met carnaval jullie schoonmoeders het hof maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, we hebben ook tradities. En tradities kosten geld.
Heel soms met koning schieten.quote:
Sorry het gilde is christelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Cerbie het volgende:
Bind een hoofddoekje om en vraag opnieuw die subsidie aan, dan maak je meer kans.
We hebben nieuwe uniformen nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
subsidie moet ook een stimulering zijn om je schuurtje op te bouwen, zodra deze op eigen benen kan staan moet je maar accepteren dat de prijzen iets aangescherpt worden.
En die kut hier in het provinciehuis vroeg wel of we een gildegroet kwamen brengen toen ze wegging "want het brabantse gilde hoort erbij". We zijn toen niet gegaan en is er een leuke brief verzonden.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Cerbie het volgende:
Beetje leuk brabbelen en weigeren die ambtenaar een hand te geven voor bonuspunten.
Nee joh, met carnaval hoef ik mijn schoonmoeder niet te zien, alleen voor de snert en pannenkoeken.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah traditioneel met carnaval jullie schoonmoeders het hof maken?
inderdaad geen snoep tot pasenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als je traditioneel carnaval viert, moet je ook principieel 40 dagen vasten.
gilde traditie op zich staat los van carnaval traditie.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze het niet doen, kunnen ze ook niet over traditioneel carnaval spreken, lijkt me.
In dat opzicht maken katholieken zich er wel makkelijk vanaf tov moslims, de katholieken vieren eers bijna een week feest om daarna te kunnen zondigen (en zonden evt op kunnen biechten), terwijl moslims eerst een dag of 40 vasten en daarna mogen suikerfeesten.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef betyar het volgende:
[..]
gilde traditie op zich staat los van carnaval traditie.
In dat opzicht maken katholieken zich er wel makkelijk vanaf tov moslims, de katholieken vieren eers bijna een week feest om daarna te kunnen zondigen (en het evt opbiechten), terwijl moslims eerst een dag of 40 vasten en daarna mogen suikerfeesten.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef betyar het volgende:
[..]
gilde traditie op zich staat los van carnaval traditie.
Klopt! En ik moest lachenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat opzicht maken katholieken zich er wel makkelijk vanaf tov moslims, de katholieken vieren eers bijna een week feest om daarna te kunnen zondigen (en het evt opbiechten), terwijl moslims eerst een dag of 40 vasten en daarna mogen suikerfeesten.
Dat zou kut zijn.quote:
Dan kan ik je niet meer stalkenquote:
quote:
quote:
Wat?quote:
Je bericht in de FB snuggerequote:
Ja die link ik. Niks mis mee tochquote:
Dappere poging???quote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
hebben jullie ook van die gemengde gevoelens over de zaterdagavondrel ?
toch wel een dappere poging maar............. toch net niet gelukt
Zondequote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
Was een behoorlijke faal,quote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
Bitburgerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
* betyar pakt nog een halve liter bitburger
Ik zei alleen dat 'm al gezien had Cerbquote:
Er stond zo'n belerend duimpje omlaag bijquote:Op zondag 6 februari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat 'm al gezien had Cerb
Omdat het topic zo'n faal isquote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er stond zo'n belerend duimpje omlaag bij
in F&F posten, gegarandeerd een rel.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef betyar het volgende:
Ik ga mijn vissen denk ik 4 weken niet voeren en filmen, kijken of er nog Thiemes opstaan.
Ik denk dat je Thieme makkelijker kan versierenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef betyar het volgende:
Ik ga mijn vissen denk ik 4 weken niet voeren en filmen, kijken of er nog Thiemes opstaan.
Wat heb jij veel groupies trouwensquote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je Thieme makkelijker kan versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |