Ik ga liever naar Pinkpop/Rock Werchter/Sziget/Roskilde/Paaspop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
http://www.facebook.com/event.php?eid=184781211552901
Hoe vet is dit btw.
IK niet, eriksd wel geloof ikquote:
Jouw jaren '80 muzieksmaak vind ik niet zo erg hoor (over het algemeen dan)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Tja, iedereen hier kent mijn bedenkelijke muzieksmaak wel. Maarja, om daar nou los op te gaan
Gooi je haar los op Wham!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Tja, iedereen hier kent mijn bedenkelijke muzieksmaak wel. Maarja, om daar nou los op te gaan
quote:
Heb je weer lopen pimpelen?quote:
Wham is leukquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wham is vreselijk, vooral Last Christmas is onuitstaanbaar.
Omdat het elk jaar 6 miljoen keer gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wham is vreselijk, vooral Last Christmas is onuitstaanbaar.
We noemen het altijd kamer omdat het een studentenflat is, maar het zijn inderdaad appartementjes. Vergeleken met een 'echt' appartement is het natuurlijk ook maar een kamertje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Een kamer is wat anders dan een appartement, of heb ik het nu mis. Een vriendin van ons studeerde in nijmegen en die had een kamer van ik schat 10m2 2bij5. Onder haar hoogslaper had ze een bank en tegenover de bank een bureautje met een tv. De keuken en wc deelden ze.
Ik heb je eeuwige roem gegeven, zie mn sig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We noemen het altijd kamer omdat het een studentenflat is, maar het zijn inderdaad appartementjes. Vergeleken met een 'echt' appartement is het natuurlijk ook maar een kamertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |