Ik ga liever naar Pinkpop/Rock Werchter/Sziget/Roskilde/Paaspop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
http://www.facebook.com/event.php?eid=184781211552901
Hoe vet is dit btw.
IK niet, eriksd wel geloof ikquote:
Jouw jaren '80 muzieksmaak vind ik niet zo erg hoor (over het algemeen dan)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Tja, iedereen hier kent mijn bedenkelijke muzieksmaak wel. Maarja, om daar nou los op te gaan
Gooi je haar los op Wham!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Tja, iedereen hier kent mijn bedenkelijke muzieksmaak wel. Maarja, om daar nou los op te gaan
quote:
Heb je weer lopen pimpelen?quote:
Wham is leukquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wham is vreselijk, vooral Last Christmas is onuitstaanbaar.
Omdat het elk jaar 6 miljoen keer gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wham is vreselijk, vooral Last Christmas is onuitstaanbaar.
We noemen het altijd kamer omdat het een studentenflat is, maar het zijn inderdaad appartementjes. Vergeleken met een 'echt' appartement is het natuurlijk ook maar een kamertje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Een kamer is wat anders dan een appartement, of heb ik het nu mis. Een vriendin van ons studeerde in nijmegen en die had een kamer van ik schat 10m2 2bij5. Onder haar hoogslaper had ze een bank en tegenover de bank een bureautje met een tv. De keuken en wc deelden ze.
Ik heb je eeuwige roem gegeven, zie mn sig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We noemen het altijd kamer omdat het een studentenflat is, maar het zijn inderdaad appartementjes. Vergeleken met een 'echt' appartement is het natuurlijk ook maar een kamertje.
Wat een geneuzelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
dit nummer is tof en als je dat niet vindt heb je geen hart.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb je eeuwige roem gegeven, zie mn sig.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het elk jaar 6 miljoen keer gedraaid wordt.
Met het lied is verder niks mis
En Wham! heeft wel meer gemaakt
Wat is het? Een ritueel links slachthok?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens aan, welk meesje wil hier nu niet in wonen? Die heb ik vandaag gemaakt samen met mijn zoontje en hij heeft hem beschilderd.
Nu voel ik me weer 15 of zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Na deze plaat had ik het wel met house gehad
Hij is mooi, ik denk dat er wel een linkse abstracte mees in wil wonen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens aan, welk meesje wil hier nu niet in wonen? Die heb ik vandaag gemaakt samen met mijn zoontje en hij heeft hem beschilderd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
De meest volgende dag? Beetje zoals mensen ook graag enigste zeggen, de allerallerenige, de meest enige van allemaal!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Vooral de tekst stoort me enorm, wat is in godsnaam 'the very next day'?
Een gesubsidieerd stukje kunstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het? Een ritueel links slachthok?
Ow joyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef Cerbie het volgende:
Even linkdumpen
Generaliserende FA die mensen beticht van NSB gevoelens.
Meteen de volgende dag???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Vooral de tekst stoort me enorm, wat is in godsnaam 'the very next day'?
Mooi manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef Cerbie het volgende:
Even linkdumpen
Heb je grote tetten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef ethiraseth het volgende:
Ik woon al meer dan 5 jaar op 18m2./
Dat commentaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef Cerbie het volgende:
Even linkdumpen
Dat L_V een linkse fundi was wisten we al langer natuurlijk.quote:
Kansloosquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Cerbie het volgende:
Gaat lastig worden dat nog tot een rel om te vormen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef ethiraseth het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad, het rechtse blok van POL heeft wel meer nodig om zich gekrenkt te voelen. Althans, ik.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Ik plaats remlof meer in het rijtje klopkoek. Eng, gewoon omdat hij werkelijk meent wat hij post.
Ik weet nog wel dat ze met die trainingspakken en van die gouden kettingen van de rol op school kwamen stoer doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Na deze plaat had ik het wel met house gehad
Ik kan me herinneren dat er op de parkeerplaats op een camping bij Sneek tijdens de Sneekweek overal op auto's met watervaste stift 'poing' was geschrevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze met die trainingspakken en van die gouden kettingen van de rol op school kwamen stoer doen.
*RIL*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef ethiraseth het volgende:
ik heb het gabbertijdperk nog net meegemaakt.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Oh ben ik nou de enige die het feit dat uitgerekend PHP gaat lopen klagen geestig vind?
Ik vind het ook lollig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Oh ben ik nou de enige die het feit dat uitgerekend PHP gaat lopen klagen geestig vind?
Headbangers ball op MTV.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef ethiraseth het volgende:
niet dat ik zelf een gabber was natuurlijk. Maar het was wel vermakelijk om te zien. En verwarrend omdat ik die muziek echt niet snapte. Dus ging ik maar als een brave alto op TMF naar Wet & Wild en Alter8 kijken.
Dikke fik, mooi manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Cerbie het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.957134
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef ethiraseth het volgende:
niet dat ik zelf een gabber was natuurlijk. Maar het was wel vermakelijk om te zien. En verwarrend omdat ik die muziek echt niet snapte. Dus ging ik maar als een brave alto naar op TMF naar Wet & Wild en Alter8 MTV Beavis en Butthead kijken.
Export naar Israëlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
HAA
handel voor mijn meubels, ik ruik een kans.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
HAA
handel voor mijn meubels, ik ruik een kans.
Carlo en Irene hadden ze in de gabbertijd achter moeten laten.quote:
Telekids??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Carlo en Irene hadden ze in de gabbertijd achter moeten laten.
Ja maar Linda de Mol op SkyChannel mag best terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Carlo en Irene hadden ze in de gabbertijd achter moeten laten.
The cat of zo iets toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja maar Linda de Mol op SkyChannel mag best terug.
Dat is voor mij wel heel ver wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja maar Linda de Mol op SkyChannel mag best terug.
Met een zwarte kat idd geloof ikquote:
dat was wel mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef betyar het volgende:
En Inspector Gadget!!! 's morgens vroeg
Studentenkamers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef ethiraseth het volgende:
Dat is autogas.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Zeeland het volgende:
Ik denk dat ik LPG ga rijden.Kan iemand daar iets over vertellen?
Je kan de kanaaltunnel niet door met je auto. Verder sta je elke keer met een dikke glimlach bij de kassa van het tankstation.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Zeeland het volgende:
Gewoon Robot Chicken kijken, dan komen ze vanzelf allemaal voorbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zou echt goud geld betalen voor een zender die alleen maar jaren 80 cartoons uitzendt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zou echt goud geld betalen voor een zender die alleen maar jaren 80 cartoons uitzendt.
VEEL kilometers makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Zeeland het volgende:
6.000 per jaar is zeker niet veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |