Ik ben tegen PSV.quote:
Serieus, je bent echt alleen voor PSV als je niet kan kiezen tussen Ajax en Feyenoord. Er zit totaal geen beleving in die club.quote:
Nee, ik heb een vrouw twee kinderen en ik woon buiten een dorp waar om het uur een auto rijdt. Internet is mijn enige veilige vluchthavenquote:
Jij bent er toch ook weer??quote:
eens, mijn vrouw is dan wel weer voor Feyenoordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Serieus, je bent echt alleen voor PSV als je niet kan kiezen tussen Ajax en Feyenoord. Er zit totaal geen beleving in die club.
Ik durf het niet te vragen, maar waar kiest je kind voor?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef betyar het volgende:
[..]
eens, mijn vrouw is dan wel weer voor Feyenoord, ze trekt mijn zoontje zelfs een Feyenoord pyjama aan die ik vervolgens weer vervang door een Ajax pyjama.
![]()
Mijn enige taak hier op aarde is het attenderen van mensen op internet dat zij geen leven hebben. Daar kan ik ook niets aan doen. Ik kan mijzelf wel extra rollen toekennen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:
Tot nu toe neigt hij naar Ajax ook tijdens de wedstrijden, vervolgens gaat mama zielig in een hoekje zitten, dan gaat hij naar mama toe, fluistert iets in haar oor en vervolgens lacht mama weer, ze spelen gewoon met me.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen, maar waar kiest je kind voor?
Ja het komt op gangquote:
Of een club uit Hongarije. Ujpesti ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef ethiraseth het volgende:
voor PSV natuurlijk. Of voor FC Zwolle of zo'n andere derderangs Eerste Divisie clubje.
FC Sopron dan he, daar komt ons pap vandaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Of een club uit Hongarije. Ujpesti ofzo.
Oude tijden herleven!quote:
Ik ben voor Ajax hoor, ook al doen ze het bar en bar slecht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Serieus, je bent echt alleen voor PSV als je niet kan kiezen tussen Ajax en Feyenoord. Er zit totaal geen beleving in die club.
Why.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Cerbie het volgende:
Generaliserende FA die mensen beticht van NSB gevoelens.
Post nog ff mee, dan krijgen we hem vol.
Ik ben voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax hoor, ook al doen ze het bar en bar slecht.
Ik moet nog 6 uur aan gemiste hoorcolleges kijken op internet. Past dat binnen de zondagsrust?quote:
Ja:)quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik moet nog 6 uur aan gemiste hoorcolleges kijken op internet. Past dat binnen de zondagsrust?
Omdat ik je intrigeer.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord.
BTW.. Ik weet ook niet waarom ik je quote.
Je wou subsidie op je zuipkeet?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gilde krijgt geen subsidie belachelijk, dat is tenminste cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |