Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jawel hoor..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je gaat voorlopig niet slapen
Slaap Zacht, Gentleman!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:27 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten TFMen Whiskers
![]()
Truste Stuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:27 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten TFMen Whiskers
![]()
Geen Prius van de zaak meer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:22 schreef Pheno het volgende:
Sporten, oma bezoeken, auto kopen. Tja, moet wel lukken.
Nee, maar met werk op fietsafstand, who cares? Goedkoop klein autootje voor boodschappen en FOK!games-errands en dan vallen de kosten wel mee.quote:
Fietsen naar het werk is tof.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar met werk op fietsafstand, who cares? Goedkoop klein autootje voor boodschappen en FOK!games-errands en dan vallen de kosten wel mee.
Ah, een nieuwe baan dus!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar met werk op fietsafstand, who cares? Goedkoop klein autootje voor boodschappen en FOK!games-errands en dan vallen de kosten wel mee.
Ik doe dat alleen als het lekker weer is, want ik ben dan anderhalf uur onderweg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fietsen naar het werk is tof.
Ik wou dat ik het nog kon, nou ja, het kan wel, maar dan ben ik alleen 6 uur onderweg of zo.
Als het droog is en het stormt niet, dan ga ik wel op de fiets naar de trein, daar doe ik 20 minuten over dan. Dus dat compenseert wel een beetje voor het half uur dat ik vroeger nodig had om op de fiets op werk te komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen als het lekker weer is, want ik ben dan anderhalf uur onderweg.
Yup. Gisteren op gesprek, uurtje later een telefoontje dat ik bij de club mag gaan horen.quote:
En dan zag hij het waarschijnlijk nog niet aankomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Gisteren op gesprek, uurtje later een telefoontje dat ik bij de club mag gaan horen.
Dus mijn eerste werkdag volgende week bij mijn huidige baas wordt erg leuk. Ik denk dat ik mijn manager na een jaar afwezigheid, radiostilte en volledig negeren van mijn e-mails en telefoontjes nu wel eens ga spreken.
Ik gok het zo ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zag hij het waarschijnlijk nog niet aankomen.
Wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge PGR
Hoe laat nok jij hem dan?
Dan heb je nog even. ik zo nog even de laatste dingen pakken en dan ga ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Rond 11 uur dacht ik.
Moet nog douchen, eten, inpakken etc...
Ok, tot laterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je nog even. ik zo nog even de laatste dingen pakken en dan ga ik
Kan DM mij op halen bij het station daarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraarie
[..]
waarom ga je zo vroeg weg, dat heb ik gister niet echt meegekregen eigenlijk
echt wat een onzin:Dquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan DM mij op halen bij het station daar
* LovelyLady kijkt naar beneden.quote:
Hij wil met Mart zijn joystick spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt wat een onzin:D
wij hadden je ook wel op kunnen pikken en peter of marijke/nienke had ook vast wel je even kunnen oppikken toch?
of wil je stiekem met mart zijn treintjes spelen?
[..]
* LovelyLady kijkt naar beneden.
Ja ik heb ze nog steeds
Enquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij hadden je ook wel op kunnen pikken en peter of marijke/nienke had ook vast wel je even kunnen oppikken toch?
[..]
Ja ik heb ze nog steeds
Je vergeet Martquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor zover ik weet
marijke
nienke
sym
mpg
trev
vraarie
ik
oa
pien=ziek
Ik voorzie een en al gezelligheid...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Gisteren op gesprek, uurtje later een telefoontje dat ik bij de club mag gaan horen.
Dus mijn eerste werkdag volgende week bij mijn huidige baas wordt erg leuk. Ik denk dat ik mijn manager na een jaar afwezigheid, radiostilte en volledig negeren van mijn e-mails en telefoontjes nu wel eens ga spreken.
Brabant. Ik dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:58 schreef OA het volgende:
We zijn toch vanaf 14 uur welkom?
Waar moeten jullie helemaal vandaan komen, en hoe, dat je al voor de middag weggaat?
He shit, betraptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb ze nog steeds
Kijk maar in mijn profiel en google het maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:58 schreef OA het volgende:
Waar moeten jullie helemaal vandaan komen, en hoe, dat je al voor de middag weggaat?
Heb je een nieuwe baan?!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga naar de Ikea met STquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:58 schreef OA het volgende:
Wat tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Linteloeeeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn profiel en google het maar
Maar ik ga maar eens richting de trein, Bis Later vanuit de trein![]()
Ikeaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de Ikea met ST![]()
En dan nog even naar het strand
Dus wij gaan om die redenen om 10:00 weg
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Linteloeeee
Ik had er nog nooit van gehoord.
quote:
Hai lief meisjequote:
Kwootverkloterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heerlijk even shoppen van geld wat ik eigenlijk niet heb
![]()
Maar heb nog wat dingetjes nodig
Sorryquote:
Waar studeer je op af?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:14 schreef OA het volgende:
Ik ga eens naar de bakker en daarna een bakkie drinken!
Daarna nog even kort aan m'n scriptie werken. Voorwoord & inleiding schrijven.
O ja, en de was, afwas, etc...![]()
En wok, fles en ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor zover ik weet
marijke
nienke
sym
mpg
trev
vraarie
ik
oa
pien=ziek
Is Pien ziek?quote:
Houden jullie elkaar wel goed vast? Anders waaien jullie weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de Ikea met ST![]()
En dan nog even naar het strand
Dus wij gaan om die redenen om 10:00 weg
Er staat een kratje bier in de kofferbak ter verzwaring en de rest komt wel goed, ik ga wel aan d'r been hangenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houden jullie elkaar wel goed vast? Anders waaien jullie weg.
Wat stom!quote:
Nou ja, afstuderen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Waar studeer je op af?
Dan moet er flink doorgedronken worden door de bierdrinkers, want dan zijn er twee kratten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er staat een kratje bier in de kofferbak ter verzwaring en de rest komt wel goed, ik ga wel aan d'r been hangen![]()
ohjee..quote:
Morge Barretjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
vanuit het waaierige Texel..
goedemorgen!
en..
stranden ikea
al kom ik bij beide te weinig
quote:
Barquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
vanuit het waaierige Texel..
goedemorgen!
en..
stranden ikea
al kom ik bij beide te weinig
In dit geval: nee. Solliciteren gaat niet zo gemakkelijk voor haar, dus dat ik op dag 1 na mijn vakantie al wat heb valt redelijk verkeerd als ik daar veel aandacht aan geef.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohjee..
mja.. zolang je genoeg aandacht geeft scheelt het al de helft..
heheh is goed!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat is er aan de hand?
[..]
Bar![]()
Geniet van Texel
![]()
Terwijl je nog wel zo dichtbij allebei woontWe gaan naast sushi maken ook wel naar het strand en de Ikea
![]()
mweh.. aandacht aan HAAR geven!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval: nee. Solliciteren gaat niet zo gemakkelijk voor haar, dus dat ik op dag 1 na mijn vakantie al wat heb valt redelijk verkeerd als ik daar veel aandacht aan geef.
Ik snap dat ze baalt of misschien teleurgesteld is, maar ik neem aan dat ze het wel fijn voor je vindt toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval: nee. Solliciteren gaat niet zo gemakkelijk voor haar, dus dat ik op dag 1 na mijn vakantie al wat heb valt redelijk verkeerd als ik daar veel aandacht aan geef.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh is goed!
gaan we eerst naar de ikea, "gereedschap" halen, daarna sushi maken en dat op het strand opeten!
lekker effectief!![]()
heb jij je cv al opgestuurd??
bij Pheno ging het zoo razendsnel!
gefeli nog Pheno!
Jaquote:
Werkt niet. Die loopt al sinds gisteren met een gezicht op onweer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. aandacht aan HAAR geven!
Ik denk dat de vermoeidheid ook niet echt werktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt niet. Die loopt al sinds gisteren met een gezicht op onweer.
tsja.. genoeg huizen te koop in de randstad hoorquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. genoeg huizen te koop in de randstad hoor
Dat heeft een reden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. kan me voorstellen dat het frustrerend is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt niet. Die loopt al sinds gisteren met een gezicht op onweer.
Moet je het geld er wel voor hebben en er ook willen wonenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat ze zo belachelijk duur zijn!quote:
Goedemorgen Bosquote:
goedemorgen bos!quote:
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat ze zo belachelijk duur zijn!
Mogge Bosquote:
tsja.. dat is de prijs van in de "wildernis" wonen..quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. dat is de prijs van in de "wildernis" wonen..
5 keer overstappen..
mja.. gewoon veel geld verdienen!quote:
Of een auto kopen. OV heeft het voor mij afgedaan, ik heb geen zin in tig overstappen, tig vertragingen en overpriced staanplaatsen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
5 keer overstappen..
En het niet hebben van een autoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
5 keer overstappen..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat ze zo belachelijk duur zijn!
omdat er een paar instanties gemeentelijk en niet gemeentelijk de prijzen jarenang beinvloed hebben door met de grondprijzen te klooienquote:
Ik ga liever het land uit dan te veel aan een woning uitgevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. gewoon veel geld verdienen!
heheh en met de auto gaan .. dan heb je weer werkzaamheden aan de wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En werkzaamheden van de NS, dat werkt ook niet mee
Ja gelukkig, wel toch niet ziek geworden dus. Hebben de keelpastilles en Hoestdrank toch hun best gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BosVoel jij je weer wat beter?
Ja best welquote:
Niet in het oosten des lands. Daar doen ze niets aan de wegenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh en met de auto gaan .. dan heb je weer werkzaamheden aan de weg
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En werkzaamheden van de NS, dat werkt ook niet mee
was dat nou weer voor BNW theorie??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
omdat er een paar instanties gemeentelijk en niet gemeentelijk de prijzen jarenang beinvloed hebben door met de grondprijzen te klooien
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in het oosten des lands. Daar doen ze niets aan de wegen
Maar voor zulke tripjes als nu heb ik dat graag voor over en dan is mijn reistijd ook meestal nog maar de helft of meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh en met de auto gaan .. dan heb je weer werkzaamheden aan de weg
Nou bij mij in de buurt zijn ze nog regelmatig bezigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in het oosten des lands. Daar doen ze niets aan de wegen
niet dan gemeentes hebben samen met projectontwikkelaars en lange tijd voor gezorgd dat die grondprijzen zo hoog geworden zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was dat nou weer voor BNW theorie??
hmm afhankelijk van de eindlocatie is de trein af en toe best relaxt.. heerlijk 2 uur niks doen is fijn!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor zulke tripjes als nu heb ik dat graag voor over en dan is mijn reistijd ook meestal nog maar de helft of meer
Je vergeet dat mensen zich rijk rekenen en te dure huizen willen kopen? En dus hun eigen huis voor te veel willen verkopen? Het is vraag en aanbod, en blijkbaar is er vraag naar te dure huizen, anders zou men wel zakken met de prijsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
niet dan gemeentes hebben samen met projectontwikkelaars en lange tijd voor gezorgd dat die grondprijzen zo hoog geworden zijn.
landbouwgrond aankopen met voorkennis en vervolgens als bouwgrond voor het 25 voudige en meer verkopen
Ik woon dan ook zo goed als in Duitsland. Meer naar het oosten en ik kan guten tag zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou bij mij in de buurt zijn ze nog regelmatig bezig
er zijn altijd mensen die zich rijk rekenen, maar je vergeet dat er decenia lang met hypoaftrek is gepromoot en daar reken je mee, met de huidige maatstaf. dat kun je mensen niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet dat mensen zich rijk rekenen en te dure huizen willen kopen? En dus hun eigen huis voor te veel willen verkopen? Het is vraag en aanbod, en blijkbaar is er vraag naar te dure huizen, anders zou men wel zakken met de prijs
hmm.. maar in de meeste gemeenteijke plannen staat hoeveel de grond mag kosten hoor...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
niet dan gemeentes hebben samen met projectontwikkelaars en lange tijd voor gezorgd dat die grondprijzen zo hoog geworden zijn.
landbouwgrond aankopen met voorkennis en vervolgens als bouwgrond voor het 25 voudige en meer verkopen
Waarschijnlijk speelt het ook wel mee dat ik geen hekel aan autorijden hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm afhankelijk van de eindlocatie is de trein af en toe best relaxt.. heerlijk 2 uur niks doen is fijn!
nouja.. lekker boekje lezen.. Naar DHR ga ik liever ook met de trein!
1 uur en 5 minuten als ik ga autorijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
Tijd Station / Halte Spoor
10:21 Rijswijk 3
10:33 Den Haag Centraal 1
10:38 Den Haag Centraal 5
12:14 Zwolle 6
hmm.. het is een keus om daar mee te rekenen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:01 schreef crv het volgende:
[..]
er zijn altijd mensen die zich rijk rekenen, maar je vergeet dat er decenia lang met hypoaftrek is gepromoot en daar reken je mee, met de huidige maatstaf. dat kun je mensen niet kwalijk nemen.
Als me4n niet die grondprijzen zo belachelijk had opgedreven zou er nu een heel andere situatie zijn
Daar hoef ik de grens niet voor overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon dan ook zo goed als in Duitsland. Meer naar het oosten en ik kan guten tag zeggen.
Er zijn verdomd veel mensen die dat doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:01 schreef crv het volgende:
[..]
er zijn altijd mensen die zich rijk rekenen, maar je vergeet dat er decenia lang met hypoaftrek is gepromoot en daar reken je mee, met de huidige maatstaf. dat kun je mensen niet kwalijk nemen.
Als me4n niet die grondprijzen zo belachelijk had opgedreven zou er nu een heel andere situatie zijn
mweh.. als ik offshore ben geweest ben ik altijd redelijk kapot..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speelt het ook wel mee dat ik geen hekel aan autorijden heb
rijswijk - Zwolle??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 uur en 5 minuten als ik ga autorijden.
Dat is anderhalf uur. van mij uit 1 uur nog wat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
rijswijk - Zwolle??
vlieg jij laag ofzo??
ahhh zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is anderhalf uur. van mij uit 1 uur nog wat dus
Maar niet voor de juiste prijsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in de randstad lukt je dat niet. ik moest direct vanaf school naar een huur van 1000 euro (1990) weinig sparen dus. moest verhuizen vanwege werk en nu heb ik een huis sinds 1999 met een "normale" hypo. maar feit blijft dat die grondprijs achterlijk hoog gedreven is. ditt is de helft van mijn huisprijsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. het is een keus om daar mee te rekenen!
mijn huidige huis kan ik in mijn eentje zonder hypotheek aftrek gewoon betalen hoor!
ik woon in Rijswijk...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:07 schreef crv het volgende:
[..]
in de randstad lukt je dat niet. ik moest direct vanaf school naar een huur van 1000 euro (1990) weinig sparen dus. moest verhuizen vanwege werk en nu heb ik een huis sinds 1999 met een "normale" hypo. maar feit blijft dat die grondprijs achterlijk hoog gedreven is. ditt is de helft van mijn huisprijs
geef de gemeente maar de schuld. Vraag, aanbod, mensen hebben het er blijkbaar voor over. En om het te betalen gooien ze hun eigen koopprijs omhoog.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:07 schreef crv het volgende:
[..]
in de randstad lukt je dat niet. ik moest direct vanaf school naar een huur van 1000 euro (1990) weinig sparen dus. moest verhuizen vanwege werk en nu heb ik een huis sinds 1999 met een "normale" hypo. maar feit blijft dat die grondprijs achterlijk hoog gedreven is. ditt is de helft van mijn huisprijs
Tja, je kunt niet alles hebben.quote:
Dat snap ik maar heeft jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. als ik offshore ben geweest ben ik altijd redelijk kapot..
dan is het beter om niet auto te rijden
wilde alleen maar aangeven dat het in de randstad wel kanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben.
Ik wil niet in het westen wonen. Betalen zal geen probleem zijn, maar ik vind het zonde van mijn geld. Aanbod zat, maar bij mij de vraag dus niet. Ik zit nu lekker goedkoop en kan doen en laten wat ik wil. Om nu een paar honderd euro extra uit te geven om daar te gaan wonen, nee, dat heb ik er niet voor over.
den haag den helder.. bijna 2 uur rijden..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik maar heeft jedan geen mogelijkheid om je op te halen?
Ach, als ik de kans krijg wil ik toch weg uit NL, dus ik blijf lekker waar ik nu zit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wilde alleen maar aangeven dat het in de randstad wel kan
en jah.. het is maar wat je uit wilt geven aan een huis..
ik ben tevreden met m'n huisje..
overigens wordt de hypotheek ook vaak gebruikt voor verbouwingen van het huis, wat het huis vaak ook duurder maakt bij de verkoop..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als ik de kans krijg wil ik toch weg uit NL, dus ik blijf lekker waar ik nu zit.
Als het met de auto net zo lang duurd als met de trein dan is het ook wel logische. Dat snap ik, die vliegen niet meer dan nodig en ze moeten ook kunnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
den haag den helder.. bijna 2 uur rijden..
" even ophalen" kost je gewoon 4 uur..
en dan nog.. heli's hebben geen vast vliegschema..
Waarom niet? Ik voel me hier niet thuis. Dat ligt aan mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom wil je weg??
is DIT topic van jou??
mja ik weet meestal niet 2 uur van tevoren hoe laat m'n heli vliegt..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het met de auto net zo lang duurd als met de trein dan is het ook wel logische. Dat snap ik, die vliegen niet meer dan nodig en ze moeten ook kunnen
en waar zou je heen willen dan??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik voel me hier niet thuis. Dat ligt aan mij.
Neuh, zo'n hippie ben ik niet
Top, hoelang ben jij dan meestal op een eiland en wat doe je daar dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik weet meestal niet 2 uur van tevoren hoe laat m'n heli vliegt..
meestal wel.. maar 9 van de 10 keer wordt het toch weer verandert..
as weekend wsl een keer naar een booreiland!cool!
Oh, het gaat me niet om wat er geregeld is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waar zou je heen willen dan??
ik miste in Noorwegen Nederland juist best..
dan merk je dat in NL de dingen ook best prima geregeld zijn hoor
hehe.. heb je er kans op in je nieuwe baan??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het gaat me niet om wat er geregeld is.
Waarheen? Geen idee, Japan zou in mijn geval een logische keuze zijn, het voelt altijd als thuiskomen als ik daar ben. Maar geen idee, zoals gezegd, je moet wel een baan hebben, dus als er een kans voorbij komt.
Die baan is vaak het probleem... en de taalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het gaat me niet om wat er geregeld is.
Waarheen? Geen idee, Japan zou in mijn geval een logische keuze zijn, het voelt altijd als thuiskomen als ik daar ben. Maar geen idee, zoals gezegd, je moet wel een baan hebben, dus als er een kans voorbij komt.
afhankelijk van de klus.. volgend weekend wsl maar 2 daagjes, maar heb ook wel eens 14 dagen offshore gezeten.. das de maximale tijd die je magquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Top, hoelang ben jij dan meestal op een eiland en wat doe je daar dan?
Hiërchisch ja, maar wel als een soort familiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. heb je er kans op in je nieuwe baan??
mja jij hebt je hart dus gewoon verpandt aan Japan
heb je daar ook al echt gewoont?? en gewerkt??
want ik begreep dat de werk mentaliteit daar heeeel anders is..
veel.. hiërarchischer toch??
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
afhankelijk van de klus.. volgend weekend wsl maar 2 daagjes, maar heb ook wel eens 14 dagen offshore gezeten.. das de maximale tijd die je mag
Als je weet naar welk land je wilt kan je je altijd wel voorbereiden en de taal alvast lerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Die baan is vaak het probleem... en de taal
ohh volgend weekend de level control van een vat instellen. ook wel eens een pigging gedaan, of het bestuderen van een eiland qua veiligheid, of nogmaals checken of alles wel goed zit etc.. soms wat trials doen met apparaten.. eens kijken wat ze maiximaal kunnen.. etc etcquote:
waar de druk erg hoog is en waar falen haast geen optie is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Hiërchisch ja, maar wel als een soort familie
Nee, maar ik voel me daar thuis, maar nooit gewoond. Het hierarchische is bij klassieke Japanse bedrijven zeker aanwezig, maar veel bedrijven zien nu ook hoe het Westen het doet. Dus het verandert langzaam.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. heb je er kans op in je nieuwe baan??
mja jij hebt je hart dus gewoon verpandt aan Japan
heb je daar ook al echt gewoont?? en gewerkt??
want ik begreep dat de werk mentaliteit daar heeeel anders is..
veel.. hiërarchischer toch??
Uiteraard...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh volgend weekend de level control van een vat instellen. ook wel eens een pigging gedaan, of het bestuderen van een eiland qua veiligheid, of nogmaals checken of alles wel goed zit etc.. soms wat trials doen met apparaten.. eens kijken wat ze maiximaal kunnen.. etc etc
de vrije tijd??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me daar thuis, maar nooit gewoond. Het hierarchische is bij klassieke Japanse bedrijven zeker aanwezig, maar veel bedrijven zien nu ook hoe het Westen het doet. Dus het verandert langzaam.
Ik zie wel hoe en wat, het kan ook bij een wens blijven. Ik ga nu werken voor een globaal bedrijf, dus er is vast iets mogelijk. Ooit. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en of de vrije tijd die ik nu gewonnen heb mijn mening kan bijstellen.
Nee, ik rijd nogal veel auto. En om files te omzeilen nogal vroeg. Structureel overwerk doe ik niet. Ik werk om te leven, niet andersom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de vrije tijd??
oftewel meer tijd om voor jezelf te besteden.. werkte je zoveel dan in je vorige (huidige;) ) baan?
Aha, ik kende iemand die dus op zo,n eilend werkt en die was normaal 2 weken op en dan weer 2 weken afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
afhankelijk van de klus.. volgend weekend wsl maar 2 daagjes, maar heb ook wel eens 14 dagen offshore gezeten.. das de maximale tijd die je mag
ahh een beetje zoals mijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik rijd nogal veel auto. En om files te omzeilen nogal vroeg. Structureel overwerk doe ik niet. Ik werk om te leven, niet andersom.
dat kan..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:38 schreef Trevland het volgende:
Shit, te druk bij de kiosk dus geen warme choco
[..]
Aha, ik kende iemand die dus op zo,n eilend werkt en die was normaal 2 weken op en dan weer 2 weken af
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan..
van ons bedrijf werken ze 2 weken op 3 weken af.. behalve de supervisors, die werken 2 weken op 4 weken af ( al moeten ze dan wel een half weekje op kantoor zitten.... )
ola! buenos dias!quote:
Morguh Fles!quote:
Dag. Eerst uitslapen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Morguh Fles!
Jij nog niet onderweg?
als je een beetje in de buurt woont!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dag. Eerst uitslapen hoor![]()
En nu douchen
huh??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
Het is druk in de treinik moet gewoon staan
Wat moet iedereen zaterdags in de trein
ha det bra!quote:
dan sta je nog wel evenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet van in zandvoort
Wordt er dan niet aan het spoor gewerkt? Toen ik net voor de grap keek hoe lang ik er over zou doen om in zandvoort te komen, zag ik staan dat er tussen de Arena en A'dam CS werkzaamheden zijn en je beter met de metro kan gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef Trevland het volgende:
Zo nu overstap 4/5 gehad
Zo alleen in adam nog
Klopt. Ik ga via Leidenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wordt er dan niet aan het spoor gewerkt? Toen ik net voor de grap keek hoe lang ik er over zou doen om in zandvoort te komen, zag ik staan dat er tussen de Arena en A'dam CS werkzaamheden zijn en je beter met de metro kan gaan.
Yup, ik ga ook via, zutphen, apeldoorn, amersfoort naar adamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wordt er dan niet aan het spoor gewerkt? Toen ik net voor de grap keek hoe lang ik er over zou doen om in zandvoort te komen, zag ik staan dat er tussen de Arena en A'dam CS werkzaamheden zijn en je beter met de metro kan gaan.
Je ligt nog op schema voor 12:40?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef Trevland het volgende:
Zo nu overstap 4/5 gehad
Zo alleen in adam nog
Had je de wind mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
Naar huis fietste sneller dan naar het dorp.
OKeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, ik ga ook via, zutphen, apeldoorn, amersfoort naar adam
Yup, rij nu weg uit hilversumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je ligt nog op schema voor 12:40?
Dan heb je wat te doen vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:52 schreef TheFamousMan het volgende:
De schutting is omgewaaid vannacht
Heb 'm alweer overeind gezet samen met de buurman, en zit nu vastgetouwdquote:
Ik doe zo wel een berichtje zodra ik uit adam weg rijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik 12:40 op Zandvoort CS sta.
Is goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe zo wel een berichtje zodra ik uit adam weg rij
Ik zit in de trein dus ben er rond 40quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed.
Wil je ook nog lunch als je hier bent?
Daarom dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich een overbodige vraag ook natuurlijk, want Trev wil altijd wel lunch.
Dat is niet handig, lijkt me wel een goede oplossing of zo'n weg werp geval en dan de foto's op cd laten brandenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
kom ik er net achter datde SD kaart voor de camera thuis is vergeten
geen mooie texel foto's dus..
(of we lopen even langs de lokale fotoboer en kopen een kaartje)
gelukkig hebben we de filmpjes nog
mja heb niet dat hele spiegelreflex apparaat meegezeult om er dan niks mee te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet handig, lijkt me wel een goede oplossing of zo'n weg werp geval en dan de foto's op cd laten branden
Jammer ben in 1998 voor het laatst op Texel geweest, hopelijk is het nog steeds zo mooi daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
kom ik er net achter datde SD kaart voor de camera thuis is vergeten
geen mooie texel foto's dus..
(of we lopen even langs de lokale fotoboer en kopen een kaartje)
gelukkig hebben we de filmpjes nog
Dan is een extra kaart geen overbodige luxe, mijn pa heeft voor de zijne wel meer als eentjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja heb niet dat hele spiegelreflex apparaat meegezeult om er dan niks mee te doen
en het blijkt wel; een extra kaart kan geen kwaad
ach jah.. hier in het toeristische texel zullen ze vast wel een foto-winkel hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is een extra kaart geen overbodige luxe, mijn pa heeft voor de zijne wel meer als eentje
Daar mag je toch wel van uit gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach jah.. hier in het toeristische texel zullen ze vast wel een foto-winkel hebben
alleen hopelijk niet de belachelijke toeristen prijzen erbij
Bij mij is het zandvoortquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het volgende station is Woerdenik ben rond 14.15 in Zvt, dan eerst inchecken in hotel. Zal wel tegen 16.00 worden dat ik bij Mart ben
In Den Burgh zullen toch wel de normale prijzen worden gehanteerd? Daar wonen de meeste mensen op Texel,,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach jah.. hier in het toeristische texel zullen ze vast wel een foto-winkel hebben
alleen hopelijk niet de belachelijke toeristen prijzen erbij
Hotel??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het volgende station is Woerdenik ben rond 14.15 in Zvt, dan eerst inchecken in hotel. Zal wel tegen 16.00 worden dat ik bij Mart ben
Nee, ik ben bang in het donker met Martquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hotel??
slaap je niet bij Mart?
Wat? Waar? Waarom?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Pheno het volgende:
Waarom zie ik hier een ad voor schaamlipcorrectie? Ik wil niet teruglezen denk ik.
geen idee.. het ging over lunch, spiegel reflex camera's en een hotel...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Pheno het volgende:
Waarom zie ik hier een ad voor schaamlipcorrectie? Ik wil niet teruglezen denk ik.
Omdat je geen abo hebt, schooierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo blij met mijn UWA-lens. Ik ben minder blij met de 800+ foto's van mezelf en idem voor _A_. Ik denk dat we voor het fotoboek heel snel gaan selecterenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee.. het ging over lunch, spiegel reflex camera's en een hotel...
Ah, zal dat het zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je geen abo hebt, schooier
Ajacied!quote:
bosquote:
Groetjes terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes uit Den Haag (kijken bij Chinees nieuwjaarsfeest en shoppen).
Ja helaas erg rustig hier jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
rustig hier het is zelfs met mobiel nog bij te houden
koenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes uit Den Haag (kijken bij Chinees nieuwjaarsfeest en shoppen).
iddquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja velen hebben andere bezigheden he
zoals ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja velen hebben andere bezigheden he
Succes alvastquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoals ik![]()
dadelijk boodschappen doen en daarna verder met de verbouwingen
het is al een tijdje doodquote:
quote:
Nouja, zo ging het hier dus net ook een beetje...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij mij ook!
hij knapte zo van KABAM in eens, tijdens het spelen gisternacht, schrok me kapot
echt een kut geluid, ik zat gewoon rustig te spelen, was een beetje slaperig en dan *pats* en ik was klaar wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, zo ging het hier dus net ook een beetje...
Whahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
echt een kut geluid, ik zat gewoon rustig te spelen, was een beetje slaperig en dan *pats* en ik was klaar wakker
Woeps, vergeten te melden, in mijn geval ging het om een viool.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WhahaHier zat ie gelukkig niet aan de versterker
TFM loves painquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:04 schreef TheFamousMan het volgende:
opdrukken met hele erge spierpijn is leuk
Ik dacht al, 'rustig' spelen op een gitaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woeps, vergeten te melden, in mijn geval ging het om een viool.
Maar mijn gitaar die keihard was aangesloten op de versterker heeft ook wel een paar geknapte snaren gehad
Pijn is fijn, en bloed moetquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pijn is fijn, en bloed moet
Gefeliciteerdquote:
Wederom gefeliciteerdquote:
quote:
chipmunksquote:
Ik vind het best cool klinken andersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
chipmunks
heel youtube is er mee volgeplempt, miljoenen views voor 3 seconden werk op een lied wat je niet eens zelf hebt gemaakt.
ik heb 'm nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het best cool klinken anders
Doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb 'm nog niet geluisterd
Alles goed hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
eej jonge chick hoe maak jij het?
Mijn onderbewustzijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |