Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan..
van ons bedrijf werken ze 2 weken op 3 weken af.. behalve de supervisors, die werken 2 weken op 4 weken af ( al moeten ze dan wel een half weekje op kantoor zitten.... )
ola! buenos dias!quote:
Morguh Fles!quote:
Dag. Eerst uitslapen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Morguh Fles!
Jij nog niet onderweg?
als je een beetje in de buurt woont!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dag. Eerst uitslapen hoor![]()
En nu douchen
huh??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
Het is druk in de treinik moet gewoon staan
Wat moet iedereen zaterdags in de trein
ha det bra!quote:
dan sta je nog wel evenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet van in zandvoort
Wordt er dan niet aan het spoor gewerkt? Toen ik net voor de grap keek hoe lang ik er over zou doen om in zandvoort te komen, zag ik staan dat er tussen de Arena en A'dam CS werkzaamheden zijn en je beter met de metro kan gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef Trevland het volgende:
Zo nu overstap 4/5 gehad
Zo alleen in adam nog
Klopt. Ik ga via Leidenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wordt er dan niet aan het spoor gewerkt? Toen ik net voor de grap keek hoe lang ik er over zou doen om in zandvoort te komen, zag ik staan dat er tussen de Arena en A'dam CS werkzaamheden zijn en je beter met de metro kan gaan.
Yup, ik ga ook via, zutphen, apeldoorn, amersfoort naar adamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wordt er dan niet aan het spoor gewerkt? Toen ik net voor de grap keek hoe lang ik er over zou doen om in zandvoort te komen, zag ik staan dat er tussen de Arena en A'dam CS werkzaamheden zijn en je beter met de metro kan gaan.
Je ligt nog op schema voor 12:40?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef Trevland het volgende:
Zo nu overstap 4/5 gehad
Zo alleen in adam nog
Had je de wind mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
Naar huis fietste sneller dan naar het dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |