Als het met de auto net zo lang duurd als met de trein dan is het ook wel logische. Dat snap ik, die vliegen niet meer dan nodig en ze moeten ook kunnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
den haag den helder.. bijna 2 uur rijden..
" even ophalen" kost je gewoon 4 uur..
en dan nog.. heli's hebben geen vast vliegschema..
Waarom niet? Ik voel me hier niet thuis. Dat ligt aan mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom wil je weg??
is DIT topic van jou??
mja ik weet meestal niet 2 uur van tevoren hoe laat m'n heli vliegt..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het met de auto net zo lang duurd als met de trein dan is het ook wel logische. Dat snap ik, die vliegen niet meer dan nodig en ze moeten ook kunnen
en waar zou je heen willen dan??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik voel me hier niet thuis. Dat ligt aan mij.
Neuh, zo'n hippie ben ik niet
Top, hoelang ben jij dan meestal op een eiland en wat doe je daar dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik weet meestal niet 2 uur van tevoren hoe laat m'n heli vliegt..
meestal wel.. maar 9 van de 10 keer wordt het toch weer verandert..
as weekend wsl een keer naar een booreiland!cool!
Oh, het gaat me niet om wat er geregeld is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waar zou je heen willen dan??
ik miste in Noorwegen Nederland juist best..
dan merk je dat in NL de dingen ook best prima geregeld zijn hoor
hehe.. heb je er kans op in je nieuwe baan??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het gaat me niet om wat er geregeld is.
Waarheen? Geen idee, Japan zou in mijn geval een logische keuze zijn, het voelt altijd als thuiskomen als ik daar ben. Maar geen idee, zoals gezegd, je moet wel een baan hebben, dus als er een kans voorbij komt.
Die baan is vaak het probleem... en de taalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het gaat me niet om wat er geregeld is.
Waarheen? Geen idee, Japan zou in mijn geval een logische keuze zijn, het voelt altijd als thuiskomen als ik daar ben. Maar geen idee, zoals gezegd, je moet wel een baan hebben, dus als er een kans voorbij komt.
afhankelijk van de klus.. volgend weekend wsl maar 2 daagjes, maar heb ook wel eens 14 dagen offshore gezeten.. das de maximale tijd die je magquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Top, hoelang ben jij dan meestal op een eiland en wat doe je daar dan?
Hiėrchisch ja, maar wel als een soort familiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. heb je er kans op in je nieuwe baan??
mja jij hebt je hart dus gewoon verpandt aan Japan
heb je daar ook al echt gewoont?? en gewerkt??
want ik begreep dat de werk mentaliteit daar heeeel anders is..
veel.. hiėrarchischer toch??
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
afhankelijk van de klus.. volgend weekend wsl maar 2 daagjes, maar heb ook wel eens 14 dagen offshore gezeten.. das de maximale tijd die je mag
Als je weet naar welk land je wilt kan je je altijd wel voorbereiden en de taal alvast lerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Die baan is vaak het probleem... en de taal
ohh volgend weekend de level control van een vat instellen. ook wel eens een pigging gedaan, of het bestuderen van een eiland qua veiligheid, of nogmaals checken of alles wel goed zit etc.. soms wat trials doen met apparaten.. eens kijken wat ze maiximaal kunnen.. etc etcquote:
waar de druk erg hoog is en waar falen haast geen optie is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Hiėrchisch ja, maar wel als een soort familie
Nee, maar ik voel me daar thuis, maar nooit gewoond. Het hierarchische is bij klassieke Japanse bedrijven zeker aanwezig, maar veel bedrijven zien nu ook hoe het Westen het doet. Dus het verandert langzaam.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. heb je er kans op in je nieuwe baan??
mja jij hebt je hart dus gewoon verpandt aan Japan
heb je daar ook al echt gewoont?? en gewerkt??
want ik begreep dat de werk mentaliteit daar heeeel anders is..
veel.. hiėrarchischer toch??
Uiteraard...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh volgend weekend de level control van een vat instellen. ook wel eens een pigging gedaan, of het bestuderen van een eiland qua veiligheid, of nogmaals checken of alles wel goed zit etc.. soms wat trials doen met apparaten.. eens kijken wat ze maiximaal kunnen.. etc etc
de vrije tijd??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me daar thuis, maar nooit gewoond. Het hierarchische is bij klassieke Japanse bedrijven zeker aanwezig, maar veel bedrijven zien nu ook hoe het Westen het doet. Dus het verandert langzaam.
Ik zie wel hoe en wat, het kan ook bij een wens blijven. Ik ga nu werken voor een globaal bedrijf, dus er is vast iets mogelijk. Ooit. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en of de vrije tijd die ik nu gewonnen heb mijn mening kan bijstellen.
Nee, ik rijd nogal veel auto. En om files te omzeilen nogal vroeg. Structureel overwerk doe ik niet. Ik werk om te leven, niet andersom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de vrije tijd??
oftewel meer tijd om voor jezelf te besteden.. werkte je zoveel dan in je vorige (huidige;) ) baan?
Aha, ik kende iemand die dus op zo,n eilend werkt en die was normaal 2 weken op en dan weer 2 weken afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
afhankelijk van de klus.. volgend weekend wsl maar 2 daagjes, maar heb ook wel eens 14 dagen offshore gezeten.. das de maximale tijd die je mag
ahh een beetje zoals mijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik rijd nogal veel auto. En om files te omzeilen nogal vroeg. Structureel overwerk doe ik niet. Ik werk om te leven, niet andersom.
dat kan..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:38 schreef Trevland het volgende:
Shit, te druk bij de kiosk dus geen warme choco
[..]
Aha, ik kende iemand die dus op zo,n eilend werkt en die was normaal 2 weken op en dan weer 2 weken af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |