Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jawel hoor..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je gaat voorlopig niet slapen
Slaap Zacht, Gentleman!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:27 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten TFMen Whiskers
![]()
Truste Stuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:27 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten TFMen Whiskers
![]()
Geen Prius van de zaak meer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:22 schreef Pheno het volgende:
Sporten, oma bezoeken, auto kopen. Tja, moet wel lukken.
Nee, maar met werk op fietsafstand, who cares? Goedkoop klein autootje voor boodschappen en FOK!games-errands en dan vallen de kosten wel mee.quote:
Fietsen naar het werk is tof.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar met werk op fietsafstand, who cares? Goedkoop klein autootje voor boodschappen en FOK!games-errands en dan vallen de kosten wel mee.
Ah, een nieuwe baan dus!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar met werk op fietsafstand, who cares? Goedkoop klein autootje voor boodschappen en FOK!games-errands en dan vallen de kosten wel mee.
Ik doe dat alleen als het lekker weer is, want ik ben dan anderhalf uur onderweg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fietsen naar het werk is tof.
Ik wou dat ik het nog kon, nou ja, het kan wel, maar dan ben ik alleen 6 uur onderweg of zo.
Als het droog is en het stormt niet, dan ga ik wel op de fiets naar de trein, daar doe ik 20 minuten over dan. Dus dat compenseert wel een beetje voor het half uur dat ik vroeger nodig had om op de fiets op werk te komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen als het lekker weer is, want ik ben dan anderhalf uur onderweg.
Yup. Gisteren op gesprek, uurtje later een telefoontje dat ik bij de club mag gaan horen.quote:
En dan zag hij het waarschijnlijk nog niet aankomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Gisteren op gesprek, uurtje later een telefoontje dat ik bij de club mag gaan horen.
Dus mijn eerste werkdag volgende week bij mijn huidige baas wordt erg leuk. Ik denk dat ik mijn manager na een jaar afwezigheid, radiostilte en volledig negeren van mijn e-mails en telefoontjes nu wel eens ga spreken.
Ik gok het zo ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zag hij het waarschijnlijk nog niet aankomen.
Wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge PGR
Hoe laat nok jij hem dan?
Dan heb je nog even. ik zo nog even de laatste dingen pakken en dan ga ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Rond 11 uur dacht ik.
Moet nog douchen, eten, inpakken etc...
Ok, tot laterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je nog even. ik zo nog even de laatste dingen pakken en dan ga ik
Kan DM mij op halen bij het station daarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraarie
[..]
waarom ga je zo vroeg weg, dat heb ik gister niet echt meegekregen eigenlijk
echt wat een onzin:Dquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan DM mij op halen bij het station daar
* LovelyLady kijkt naar beneden.quote:
Hij wil met Mart zijn joystick spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt wat een onzin:D
wij hadden je ook wel op kunnen pikken en peter of marijke/nienke had ook vast wel je even kunnen oppikken toch?
of wil je stiekem met mart zijn treintjes spelen?
[..]
* LovelyLady kijkt naar beneden.
Ja ik heb ze nog steeds
Enquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij hadden je ook wel op kunnen pikken en peter of marijke/nienke had ook vast wel je even kunnen oppikken toch?
[..]
Ja ik heb ze nog steeds
Je vergeet Martquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor zover ik weet
marijke
nienke
sym
mpg
trev
vraarie
ik
oa
pien=ziek
Ik voorzie een en al gezelligheid...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Gisteren op gesprek, uurtje later een telefoontje dat ik bij de club mag gaan horen.
Dus mijn eerste werkdag volgende week bij mijn huidige baas wordt erg leuk. Ik denk dat ik mijn manager na een jaar afwezigheid, radiostilte en volledig negeren van mijn e-mails en telefoontjes nu wel eens ga spreken.
Brabant. Ik dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:58 schreef OA het volgende:
We zijn toch vanaf 14 uur welkom?
Waar moeten jullie helemaal vandaan komen, en hoe, dat je al voor de middag weggaat?
He shit, betraptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb ze nog steeds
Kijk maar in mijn profiel en google het maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:58 schreef OA het volgende:
Waar moeten jullie helemaal vandaan komen, en hoe, dat je al voor de middag weggaat?
Heb je een nieuwe baan?!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga naar de Ikea met STquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:58 schreef OA het volgende:
Wat tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Linteloeeeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn profiel en google het maar
Maar ik ga maar eens richting de trein, Bis Later vanuit de trein![]()
Ikeaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de Ikea met ST![]()
En dan nog even naar het strand
Dus wij gaan om die redenen om 10:00 weg
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Linteloeeee
Ik had er nog nooit van gehoord.
quote:
Hai lief meisjequote:
Kwootverkloterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heerlijk even shoppen van geld wat ik eigenlijk niet heb
![]()
Maar heb nog wat dingetjes nodig
Sorryquote:
Waar studeer je op af?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:14 schreef OA het volgende:
Ik ga eens naar de bakker en daarna een bakkie drinken!
Daarna nog even kort aan m'n scriptie werken. Voorwoord & inleiding schrijven.
O ja, en de was, afwas, etc...![]()
En wok, fles en ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor zover ik weet
marijke
nienke
sym
mpg
trev
vraarie
ik
oa
pien=ziek
Is Pien ziek?quote:
Houden jullie elkaar wel goed vast? Anders waaien jullie weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de Ikea met ST![]()
En dan nog even naar het strand
Dus wij gaan om die redenen om 10:00 weg
Er staat een kratje bier in de kofferbak ter verzwaring en de rest komt wel goed, ik ga wel aan d'r been hangenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houden jullie elkaar wel goed vast? Anders waaien jullie weg.
Wat stom!quote:
Nou ja, afstuderen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Waar studeer je op af?
Dan moet er flink doorgedronken worden door de bierdrinkers, want dan zijn er twee kratten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er staat een kratje bier in de kofferbak ter verzwaring en de rest komt wel goed, ik ga wel aan d'r been hangen![]()
ohjee..quote:
Morge Barretjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
vanuit het waaierige Texel..
goedemorgen!
en..
stranden ikea
al kom ik bij beide te weinig
quote:
Barquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
vanuit het waaierige Texel..
goedemorgen!
en..
stranden ikea
al kom ik bij beide te weinig
In dit geval: nee. Solliciteren gaat niet zo gemakkelijk voor haar, dus dat ik op dag 1 na mijn vakantie al wat heb valt redelijk verkeerd als ik daar veel aandacht aan geef.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohjee..
mja.. zolang je genoeg aandacht geeft scheelt het al de helft..
heheh is goed!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat is er aan de hand?
[..]
Bar![]()
Geniet van Texel
![]()
Terwijl je nog wel zo dichtbij allebei woontWe gaan naast sushi maken ook wel naar het strand en de Ikea
![]()
mweh.. aandacht aan HAAR geven!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval: nee. Solliciteren gaat niet zo gemakkelijk voor haar, dus dat ik op dag 1 na mijn vakantie al wat heb valt redelijk verkeerd als ik daar veel aandacht aan geef.
Ik snap dat ze baalt of misschien teleurgesteld is, maar ik neem aan dat ze het wel fijn voor je vindt toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval: nee. Solliciteren gaat niet zo gemakkelijk voor haar, dus dat ik op dag 1 na mijn vakantie al wat heb valt redelijk verkeerd als ik daar veel aandacht aan geef.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh is goed!
gaan we eerst naar de ikea, "gereedschap" halen, daarna sushi maken en dat op het strand opeten!
lekker effectief!![]()
heb jij je cv al opgestuurd??
bij Pheno ging het zoo razendsnel!
gefeli nog Pheno!
Jaquote:
Werkt niet. Die loopt al sinds gisteren met een gezicht op onweer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. aandacht aan HAAR geven!
Ik denk dat de vermoeidheid ook niet echt werktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt niet. Die loopt al sinds gisteren met een gezicht op onweer.
tsja.. genoeg huizen te koop in de randstad hoorquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. genoeg huizen te koop in de randstad hoor
Dat heeft een reden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. kan me voorstellen dat het frustrerend is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt niet. Die loopt al sinds gisteren met een gezicht op onweer.
Moet je het geld er wel voor hebben en er ook willen wonenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat ze zo belachelijk duur zijn!quote:
Goedemorgen Bosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |