ohjee..quote:
Morge Barretjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
vanuit het waaierige Texel..
goedemorgen!
en..
stranden ikea
al kom ik bij beide te weinig
quote:
Barquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
vanuit het waaierige Texel..
goedemorgen!
en..
stranden ikea
al kom ik bij beide te weinig
In dit geval: nee. Solliciteren gaat niet zo gemakkelijk voor haar, dus dat ik op dag 1 na mijn vakantie al wat heb valt redelijk verkeerd als ik daar veel aandacht aan geef.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohjee..
mja.. zolang je genoeg aandacht geeft scheelt het al de helft..
heheh is goed!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat is er aan de hand?
[..]
Bar![]()
Geniet van Texel
![]()
Terwijl je nog wel zo dichtbij allebei woontWe gaan naast sushi maken ook wel naar het strand en de Ikea
![]()
mweh.. aandacht aan HAAR geven!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval: nee. Solliciteren gaat niet zo gemakkelijk voor haar, dus dat ik op dag 1 na mijn vakantie al wat heb valt redelijk verkeerd als ik daar veel aandacht aan geef.
Ik snap dat ze baalt of misschien teleurgesteld is, maar ik neem aan dat ze het wel fijn voor je vindt toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval: nee. Solliciteren gaat niet zo gemakkelijk voor haar, dus dat ik op dag 1 na mijn vakantie al wat heb valt redelijk verkeerd als ik daar veel aandacht aan geef.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh is goed!
gaan we eerst naar de ikea, "gereedschap" halen, daarna sushi maken en dat op het strand opeten!
lekker effectief!![]()
heb jij je cv al opgestuurd??
bij Pheno ging het zoo razendsnel!
gefeli nog Pheno!
Jaquote:
Werkt niet. Die loopt al sinds gisteren met een gezicht op onweer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. aandacht aan HAAR geven!
Ik denk dat de vermoeidheid ook niet echt werktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt niet. Die loopt al sinds gisteren met een gezicht op onweer.
tsja.. genoeg huizen te koop in de randstad hoorquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. genoeg huizen te koop in de randstad hoor
Dat heeft een reden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. kan me voorstellen dat het frustrerend is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt niet. Die loopt al sinds gisteren met een gezicht op onweer.
Moet je het geld er wel voor hebben en er ook willen wonenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |