Ik geef misschien maar 1 op de 10 daklozen geldquote:
Nu nog een platenspeler die WERKT!!quote:
áls ik naar een drukke stad ga of weet dat ik ze tegenkom neem ik altijd 2 of 3 euro aan kleingeld extra mee, misschien klinkt het idealistisch, maar ik kan het gewoon niet verdragen als ik zo iemand zo smekend zie kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef misschien maar 1 op de 10 daklozen geld
Ik voel me altijd slecht als ik me gedraag zoals de man in het liedje en toch doe ik het vaak
Heb ik ook niet meer maar zijn natuurlijk nog wel te koopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu nog een platenspeler die WERKT!!
Ik heb 2 kapotttequote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik ook niet meer maar zijn natuurlijk nog wel te koop
Er zijn er hier teveel om aan allemaal te geven. Vaak hebben ze ook een hond wat ik extra zielig vind. Ik geef denk ik 1 op de 10, misschien 1 op de 5. Ik weet het niet precies. Altijd kleingeld alleen thoughquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
áls ik naar een drukke stad ga of weet dat ik ze tegenkom neem ik altijd 2 of 3 euro aan kleingeld extra mee, misschien klinkt het idealistisch, maar ik kan het gewoon niet verdragen als ik zo iemand zo smekend zie kijken.
Tja, in Londen kom je er inderdaad wel veel meer tegen, lijkt me, hier als ik bijvoorbeeld in Utrecht ben hooguit 3 of 4, da's wel een verschil jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn er hier teveel om aan allemaal te geven. Vaak hebben ze ook een hond wat ik extra zielig vind. Ik geef denk ik 1 op de 10, misschien 1 op de 5. Ik weet het niet precies. Altijd kleingeld alleen though
Hier is het meer een gewoonte van ze geworden om "Nee" te krijgen, zodat ze op een monotone en met een "het-zal-toch-wel-niks-worden-blik" in hun ogen dat ik ook vaak geneigd ben om ze niks te geven, maar daardoor is het juist ontstaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:09 schreef Stuart het volgende:
De zwervers/daklozen hier zijn overigens bijna altijd heel vriendelijk en beleefd
Ik vond ze op jouw leeftijd altijd engquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is het meer een gewoonte van ze geworden om "Nee" te krijgen, zodat ze op een monotone en met een "het-zal-toch-wel-niks-worden-blik" in hun ogen dat ik ook vaak geneigd ben om ze niks te geven, maar daardoor is het juist ontstaan
quote:
Ik zeker niet, ik ben eigenlijk juíst geneigd om met ze te praten, maar dat gaat me dan ook weer iets te ver.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond ze op jouw leeftijd altijd eng
Alleen maar goed hoor, dat je dat niet bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zeker niet, ik ben eigenlijk juíst geneigd om met ze te praten, maar dat gaat me dan ook weer iets te ver.
Ik nog lang nietquote:
Ik leef juist weer opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |