OKeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, ik ga ook via, zutphen, apeldoorn, amersfoort naar adam
Yup, rij nu weg uit hilversumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je ligt nog op schema voor 12:40?
Dan heb je wat te doen vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:52 schreef TheFamousMan het volgende:
De schutting is omgewaaid vannacht
Heb 'm alweer overeind gezet samen met de buurman, en zit nu vastgetouwdquote:
Ik doe zo wel een berichtje zodra ik uit adam weg rijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik 12:40 op Zandvoort CS sta.
Is goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe zo wel een berichtje zodra ik uit adam weg rij
Ik zit in de trein dus ben er rond 40quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed.
Wil je ook nog lunch als je hier bent?
Daarom dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich een overbodige vraag ook natuurlijk, want Trev wil altijd wel lunch.
Dat is niet handig, lijkt me wel een goede oplossing of zo'n weg werp geval en dan de foto's op cd laten brandenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
kom ik er net achter datde SD kaart voor de camera thuis is vergeten
geen mooie texel foto's dus..
(of we lopen even langs de lokale fotoboer en kopen een kaartje)
gelukkig hebben we de filmpjes nog
mja heb niet dat hele spiegelreflex apparaat meegezeult om er dan niks mee te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet handig, lijkt me wel een goede oplossing of zo'n weg werp geval en dan de foto's op cd laten branden
Jammer ben in 1998 voor het laatst op Texel geweest, hopelijk is het nog steeds zo mooi daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
kom ik er net achter datde SD kaart voor de camera thuis is vergeten
geen mooie texel foto's dus..
(of we lopen even langs de lokale fotoboer en kopen een kaartje)
gelukkig hebben we de filmpjes nog
Dan is een extra kaart geen overbodige luxe, mijn pa heeft voor de zijne wel meer als eentjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja heb niet dat hele spiegelreflex apparaat meegezeult om er dan niks mee te doen
en het blijkt wel; een extra kaart kan geen kwaad
ach jah.. hier in het toeristische texel zullen ze vast wel een foto-winkel hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is een extra kaart geen overbodige luxe, mijn pa heeft voor de zijne wel meer als eentje
Daar mag je toch wel van uit gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach jah.. hier in het toeristische texel zullen ze vast wel een foto-winkel hebben
alleen hopelijk niet de belachelijke toeristen prijzen erbij
Bij mij is het zandvoortquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het volgende station is Woerdenik ben rond 14.15 in Zvt, dan eerst inchecken in hotel. Zal wel tegen 16.00 worden dat ik bij Mart ben
In Den Burgh zullen toch wel de normale prijzen worden gehanteerd? Daar wonen de meeste mensen op Texel,,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach jah.. hier in het toeristische texel zullen ze vast wel een foto-winkel hebben
alleen hopelijk niet de belachelijke toeristen prijzen erbij
Hotel??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het volgende station is Woerdenik ben rond 14.15 in Zvt, dan eerst inchecken in hotel. Zal wel tegen 16.00 worden dat ik bij Mart ben
Nee, ik ben bang in het donker met Martquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hotel??
slaap je niet bij Mart?
Wat? Waar? Waarom?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Pheno het volgende:
Waarom zie ik hier een ad voor schaamlipcorrectie? Ik wil niet teruglezen denk ik.
geen idee.. het ging over lunch, spiegel reflex camera's en een hotel...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Pheno het volgende:
Waarom zie ik hier een ad voor schaamlipcorrectie? Ik wil niet teruglezen denk ik.
Omdat je geen abo hebt, schooierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo blij met mijn UWA-lens. Ik ben minder blij met de 800+ foto's van mezelf en idem voor _A_. Ik denk dat we voor het fotoboek heel snel gaan selecterenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee.. het ging over lunch, spiegel reflex camera's en een hotel...
Ah, zal dat het zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je geen abo hebt, schooier
Ajacied!quote:
bosquote:
Groetjes terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes uit Den Haag (kijken bij Chinees nieuwjaarsfeest en shoppen).
Ja helaas erg rustig hier jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
rustig hier het is zelfs met mobiel nog bij te houden
koenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes uit Den Haag (kijken bij Chinees nieuwjaarsfeest en shoppen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |