iddquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja velen hebben andere bezigheden he
zoals ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja velen hebben andere bezigheden he
Succes alvastquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoals ik![]()
dadelijk boodschappen doen en daarna verder met de verbouwingen
het is al een tijdje doodquote:
quote:
Nouja, zo ging het hier dus net ook een beetje...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij mij ook!
hij knapte zo van KABAM in eens, tijdens het spelen gisternacht, schrok me kapot
echt een kut geluid, ik zat gewoon rustig te spelen, was een beetje slaperig en dan *pats* en ik was klaar wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, zo ging het hier dus net ook een beetje...
Whahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
echt een kut geluid, ik zat gewoon rustig te spelen, was een beetje slaperig en dan *pats* en ik was klaar wakker
Woeps, vergeten te melden, in mijn geval ging het om een viool.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WhahaHier zat ie gelukkig niet aan de versterker
TFM loves painquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:04 schreef TheFamousMan het volgende:
opdrukken met hele erge spierpijn is leuk
Ik dacht al, 'rustig' spelen op een gitaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woeps, vergeten te melden, in mijn geval ging het om een viool.
Maar mijn gitaar die keihard was aangesloten op de versterker heeft ook wel een paar geknapte snaren gehad
Pijn is fijn, en bloed moetquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pijn is fijn, en bloed moet
Gefeliciteerdquote:
Wederom gefeliciteerdquote:
quote:
chipmunksquote:
Ik vind het best cool klinken andersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
chipmunks
heel youtube is er mee volgeplempt, miljoenen views voor 3 seconden werk op een lied wat je niet eens zelf hebt gemaakt.
ik heb 'm nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het best cool klinken anders
Doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb 'm nog niet geluisterd
Alles goed hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
eej jonge chick hoe maak jij het?
Mijn onderbewustzijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |