Goedemorgen Bosquote:
goedemorgen bos!quote:
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat ze zo belachelijk duur zijn!
Mogge Bosquote:
tsja.. dat is de prijs van in de "wildernis" wonen..quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. dat is de prijs van in de "wildernis" wonen..
5 keer overstappen..
mja.. gewoon veel geld verdienen!quote:
Of een auto kopen. OV heeft het voor mij afgedaan, ik heb geen zin in tig overstappen, tig vertragingen en overpriced staanplaatsen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
5 keer overstappen..
En het niet hebben van een autoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
5 keer overstappen..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat ze zo belachelijk duur zijn!
omdat er een paar instanties gemeentelijk en niet gemeentelijk de prijzen jarenang beinvloed hebben door met de grondprijzen te klooienquote:
Ik ga liever het land uit dan te veel aan een woning uitgevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. gewoon veel geld verdienen!
heheh en met de auto gaan .. dan heb je weer werkzaamheden aan de wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En werkzaamheden van de NS, dat werkt ook niet mee
Ja gelukkig, wel toch niet ziek geworden dus. Hebben de keelpastilles en Hoestdrank toch hun best gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BosVoel jij je weer wat beter?
Ja best welquote:
Niet in het oosten des lands. Daar doen ze niets aan de wegenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh en met de auto gaan .. dan heb je weer werkzaamheden aan de weg
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En werkzaamheden van de NS, dat werkt ook niet mee
was dat nou weer voor BNW theorie??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
omdat er een paar instanties gemeentelijk en niet gemeentelijk de prijzen jarenang beinvloed hebben door met de grondprijzen te klooien
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in het oosten des lands. Daar doen ze niets aan de wegen
Maar voor zulke tripjes als nu heb ik dat graag voor over en dan is mijn reistijd ook meestal nog maar de helft of meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh en met de auto gaan .. dan heb je weer werkzaamheden aan de weg
Nou bij mij in de buurt zijn ze nog regelmatig bezigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in het oosten des lands. Daar doen ze niets aan de wegen
niet dan gemeentes hebben samen met projectontwikkelaars en lange tijd voor gezorgd dat die grondprijzen zo hoog geworden zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was dat nou weer voor BNW theorie??
hmm afhankelijk van de eindlocatie is de trein af en toe best relaxt.. heerlijk 2 uur niks doen is fijn!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor zulke tripjes als nu heb ik dat graag voor over en dan is mijn reistijd ook meestal nog maar de helft of meer
Je vergeet dat mensen zich rijk rekenen en te dure huizen willen kopen? En dus hun eigen huis voor te veel willen verkopen? Het is vraag en aanbod, en blijkbaar is er vraag naar te dure huizen, anders zou men wel zakken met de prijsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
niet dan gemeentes hebben samen met projectontwikkelaars en lange tijd voor gezorgd dat die grondprijzen zo hoog geworden zijn.
landbouwgrond aankopen met voorkennis en vervolgens als bouwgrond voor het 25 voudige en meer verkopen
Ik woon dan ook zo goed als in Duitsland. Meer naar het oosten en ik kan guten tag zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou bij mij in de buurt zijn ze nog regelmatig bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |