Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
jah..whut?quote:
ja, ok, maar waar wanneer hoe en wat?quote:
hoihoiquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef summer2bird het volgende:
Hallow iedereenNog wat bijzonders gedaan vandaag?
Daarom vraag ik ook om meer info aan hemquote:
Hey Zomersvogeltjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef summer2bird het volgende:
Ja een plaat op de voordeur gespijkerd, mijn dochter had met haar kont het raam eruit getikt...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef summer2bird het volgende:
hij is vast de kamer opnieuw aan het nametenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Marter is verdwaald in het vorige topique?
Nadat er op zijn modelbaan een ERNSTIG TREINONGELUK Geweest isquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
hij is vast de kamer opnieuw aan het nameten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja een plaat op de voordeur gespijkerd, mijn dochter had met haar kont het raam eruit getikt...
Deze quote ik evenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
mijn dochter had met haar komt het raam eruit getikt...
Nicequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja een plaat op de voordeur gespijkerd, mijn dochter had met haar komt het raam eruit getikt...
ze controleert altijd met haar kont of de deur goed dichtzitquote:
Dat is zeker niet handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja een plaat op de voordeur gespijkerd, mijn dochter had met haar kont het raam eruit getikt...
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 03-02-2011 19:09:43 ]quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze controleert altijd met haar kont of de deur goed dichtzit
En nu ging ff mis
Whehehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 03-02-2011 19:09:43 ]
Homo
Doe ik meestal met mijn voetquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze controleert altijd met haar kont of de deur goed dichtzit
En nu ging ff mis
Weettiktochquote:
Niet om over naar huis te schrijven, maar ik heb het overleefdquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Herkenbaar wel
Alleen doe ik dat alleen met deuren die GEEN ruit hebben
![]()
![]()
Hoe was je dag verder?
quote:
dan ist goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weettiktoch![]()
Ik pak om half 8 de bus, dan ben ik om kwart voor 8 in de stad en dan om 8 uur bij hans
ik zeg mooie tijd
Ik gewoon met de hand. En dan nog een keer kijken. En nog een keer. En terugrijden om te kijken of de deur wel echt dichtzat (voordeur)quote:
Ik controleer het niet altijd even goed, dat heeft er in geresulteerd dat 2 keer de voordeur een hele nacht heeft opengestaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik gewoon met de hand. En dan nog een keer kijken. En nog een keer. En terugrijden om te kijken of de deur wel echt dichtzat (voordeur)
Zeker een mooie tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weettiktoch![]()
Ik pak om half 8 de bus, dan ben ik om kwart voor 8 in de stad en dan om 8 uur bij hans
ik zeg mooie tijd
Zou ik echt nooit kunnen. Soms ga ik er s'nachts wel eens uit of ik alles wel heb dichtgedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik controleer het niet altijd even goed, dat heeft er in geresulteerd dat 2 keer de voordeur een hele nacht heeft opengestaan![]()
Niets gestolen
Dus nu niet weer doen, anders is het vast bad karma
Jaja, rocketspeedquote:
Bis Later LLquote:
Oef, niet zo handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik controleer het niet altijd even goed, dat heeft er in geresulteerd dat 2 keer de voordeur een hele nacht heeft opengestaan![]()
Niets gestolen
Dus nu niet weer doen, anders is het vast bad karma
Tussen St. Niklaus en Waldbrunn:quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen St. Niklaus en Waldbrunn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens een ooggetuige liet de koppeling tussen het eerste en tweede rijtuig los, terwijl de trein doorreed. De 2 achterste rijtuigen kregen door het dalende spoor zoveel vaart, dat ze het andere rijtuig uit de rails drukten toen ze het raakten.
Nee, ik moest de foto's nog even van de camera halenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Marter is verdwaald in het vorige topique?
Vreselijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens een ooggetuige liet de koppeling tussen het eerste en tweede rijtuig los, terwijl de trein doorreed. De 2 achterste rijtuigen kregen door het dalende spoor zoveel vaart, dat ze het andere rijtuig uit de rails drukten toen ze het raakten.
Nietsquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:17 schreef Toekito het volgende:
Marijke wat voor leuks heb je nog in huis? Want dan weet ik wat ik kan "lenen" als je de deur weer open laat.LL
jammerquote:
Je kent me toch wel een beetje... anders had ik wel meteen een link in mijn bericht gezetquote:
Hihiquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de geruchten zijn er 9 gewonden, onder wie een zwaargewonde. Dat is een medewerker van de Zwitserse spoorwegen, die in het voorste rijtuig zijn boterham met Zwitserse kaas zat op te peuzelen, toen door de klap een koffer van een Japanse toerist op hem viel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vreselijk
Gelukkig is het naast de kerk, God zal waken over de slachtoffers.
Gaat echt niet goed daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
*Schokkende beelden* Egyptisch politie busje rijd op demonstranten in
Damn
Jemig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
Miss heetf Mart er ook pics van?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
WTFquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Miss heetf Mart er ook pics van?
en heb het idee dat dit pas het begin is daar in die regio.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee de geest is uit de fles daar...
Had ik al wel eens gezegd dat ik de mensheid vanuit het puntje van m'n tenen kan verafschuwen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
Jezus....quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
dit is wel een hele goede reden jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik al wel eens gezegd dat ik de mensheid vanuit het puntje van m'n tenen kan verafschuwen?![]()
godverdomme, ze zijn echt totaal krankzinnig geworden daar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
Niet schelden met Godquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
godverdomme, ze zijn echt totaal krankzinnig geworden daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik snap je nu welquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik al wel eens gezegd dat ik de mensheid vanuit het puntje van m'n tenen kan verafschuwen?![]()
Ja, Egypte is niet de laatste natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
en heb het idee dat dit pas het begin is daar in die regio.
Vrees dat al die andere landjes daar ook zulke protesten gaan krijgen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet schelden met GodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tunesië, Egypte, Syrië, en nu vandaag ook in Jemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Egypte is niet de laatste natuurlijk.
Wacht maar. Dit wordt nog eens een hele revolutie in het midden-oosten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tunesië, Egypte, Syrië, en nu vandaag ook in Jemen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet schelden met GodEven serieus, dit is echt te inhumaan voor woorden wat daar gebeurd, er worden burgers omgekocht om voor "Pro-Mubarak demonstranten" te spelen en met stenen te gooien naar de andere demonstranten, er worden gevangenissen opengezet om criminelen de stad onveilig te laten maken zodat mensen naar huis gaan om hun familie te bewaken, er worden politie-agenten eropuit gestuurd om mensen in elkaar te slaan, neer te schieten en te overvallen om paniek te veroorzaken, de waterleidingen zijn al een paar keer dichtgedraaid zodat mensen uitdrogen en niet meer in staat zijn om te protesteren, allemaal omdat Mubarak met zijn grootheidswaanzin niet weg wil omdat hij dictatortje spelen zo leuk vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon te gruwelijk voor woorden.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Werd tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wacht maar. Dit wordt nog eens een hele revolutie in het midden-oosten.
Hoe oud?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Op zoek naar verjaardagscadeau zoonlief
Helemaal mee eens want zo op deze manier is het niet menselijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie toch liever een fluwelen revolutie..
En wat TFM zegt
Bij welk spelletje dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Verdorie, kom niet lang een level in een spelletje
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Op zoek naar verjaardagscadeau zoonlief
Coooooooolquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Doe je bestIk ben nu bij level 16 edit: 17
Dat dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie toch liever een fluwelen revolutie..
En wat TFM zegt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Wil iemand onze bruiloft bedenken/plannen/betalen?
Ben het nu al zat
Als het maar iets met een trein is. Dat kan je er niet vroeg genoeg in meppenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
En uiteraard kan ik het hele cadeau niet vinden
Nog goud en juwelen die je niet meer nodig hebt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Ben het nu al zat
Oh wel genoeg gebezint gedoent hoorquote:
amen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best wel betalen met jullie geld hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Ben het nu al zat
Ik wil wel plannen en bedenken, maar betalen gaat em niet wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Ben het nu al zat
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Nog goud en juwelen die je niet meer nodig hebt?
maandagochtend is het meestal gratis qua gemeentehuis hequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh wel genoeg gebezint gedoent hoorMaar financieel is het gewoon een drama als we niet drastisch gaan schrappen in gasten. En ik haat drastisch schrappen
Ideeën:quote:
En dan vraag je of iemand eten wil maken en een bruidstaart maaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maandagochtend is het meestal gratis qua gemeentehuis he
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
maandagochtend is het meestal gratis qua gemeentehuis he
Ga jij voor mij doen ja?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ideeën:
PostalGold
WereldBank overvallen?
Met schrappen zit ik nu op 38quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Toekito het volgende:
FHA we kunnen zo'n 20 mensen kwijt in huisdus weet niet hoeveel je wil uitnodigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
is goed!quote:
Mag ik voor AIDS?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is goed!
To-Do List:
Medicijn tegen AIDS uitvinden
Natuurkunde proefwerk leren
Mubarak voor z'n aars trappen
Wereldbank overvallen voor Friempeltje
Komt voor de bakker
Pardon??quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar daar passen we niet in met zijn allen
![]()
óh, ok, AIDS kan nog wel even wachten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag ik voor AIDS?Ik wil zo graag deze eeuw nog trouwen
![]()
Zie je.. en nu moet jij dus ook uitgenodigd worden... dus 39 nuquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
óh, ok, AIDS kan nog wel even wachten.
Is ook maar een kort lijstjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is goed!
To-Do List:
Medicijn tegen AIDS uitvinden
Natuurkunde proefwerk leren
Mubarak voor z'n aars trappen
Wereldbank overvallen voor Friemeltje
Komt voor de bakker
Zonder schrappen zat ik er ook al niet bijquote:
JOahhquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Zie je.. en nu moet jij dus ook uitgenodigd worden... dus 39 nu![]()
Ik wil me graag aanmelden voor dit onderdeelquote:
Dat is helemaal niet waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder schrappen zat ik er ook al niet bij
Als we dan toch bezig zijn wil ik ook graag langs Berlusconi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil me graag aanmelden voor dit onderdeel
ik EN NOG EEN PAAR??!!??quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waarJij en nog een paar stonden op het lijstje "die komen helpen met het bier opmaken"
die neukt je in je poepert met zijn schrompelstokjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn wil ik ook graag langs Berlusconi.
Gaat wel lukken, maar ik maak me toch nog wel een beetje zorgen om het natuurkunde proefwerkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Suiker en Marijke natuurlijk, voor het babe-gehalte omhoog te brengenquote:
Als we toch bezig zijn, wij mag er nog meer een schop onder zijn hol krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wat aan, bier-opmaak-technisch gesprokenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Suiker en Marijke natuurlijk, voor het babe-gehalte omhoog te brengen![]()
Jij bent één groot babe-gehalte, lekker wief dajje d'r bintquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Suiker en Marijke natuurlijk, voor het babe-gehalte omhoog te brengen![]()
Daar heeft ze dus jou voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wat aan, bier-opmaak-technisch gesproken![]()
Ja duh. Al die kerels gaan zich dan moed inzuipequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil het best over iemand heen gooien hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent één groot babe-gehalte, lekker wief dajje d'r bint
Jij doet gewoon stil zitten en mooi zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil het best over iemand heen gooien hoor
Queen Elisabethquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn, wij mag er nog meer een schop onder zijn hol krijgen
Dat is echt vet moeilijk hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet gewoon stil zitten en mooi zijn![]()
EN verder niks
quote:
heel actief gepostquote:
Volgens mij kunnen we er wel een wereld tour van maken want in zuid amerika zitten er ook nog wel een paarquote:
Samequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn scrolldingie is stuk en dat irriteert me echt mateloos![]()
dat is inderdaad balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
dat is minder, wat zoek je precies?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik geef t op, wat ik zoek is onvindbaar
Ik ben gewoon hier hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik geef t op, wat ik zoek is onvindbaar
Dat is zeker klotequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
Vouw ze Wokquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef wel.o.k het volgende:
wie de lekkerste babe is?
* wel.o.k gaat was opvouwen
Ik zit ook te denken aan een paar van die terroristen die zich verstopt hebbenquote:
Ik kan het niet ontkennenquote:
nou hup op de FP ermeequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
Ernstig treinboemeluk tussen St. Niklaus en Waldbrunn
Zwitserland is donderdag opgeschrikt door een ernstig treinboemeluk. Tussen St. Niklaus en Waldbrunn is een passagierstrein ontspoord. Een rijtuig is daarbij een eind naar beneden gevallen.
Het is nog niet bekend hoeveel slachtoffers er te betreuren zijn. Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt, maar de plek des onheils is lastig bereikbaar.
Volgens een ooggetuige liet de koppeling tussen het eerste en tweede rijtuig los, terwijl de trein doorreed. De twee achterste rijtuigen kregen door het dalende spoor zoveel vaart, dat ze het andere rijtuig uit de rails drukten toen ze het raakten.
[ afbeelding ]
Het ontspoorde rijtuig (Foto: DaMart)
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaariliefiepliefieploffertjequote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
Zwitserland is donderdag opgeschrikt door een ernstig treinboemeluk. Tussen St. Niklaus en Waldbrunn is een passagierstrein ontspoord. Een rijtuig is daarbij een eind naar beneden gevallen.
Het is nog niet bekend hoeveel slachtoffers er te betreuren zijn. Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt, maar de plek des onheils is lastig bereikbaar.
Volgens een ooggetuige liet de koppeling tussen het eerste en tweede rijtuig los, terwijl de trein doorreed. De twee achterste rijtuigen kregen door het dalende spoor zoveel vaart, dat ze het andere rijtuig uit de rails drukten toen ze het raakten.
[ afbeelding ]
*stapt in auto naar Zwollequote:
* pgrferrari noteert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaariliefiepliefieploffertje![]()
![]()
Als we de weblog waren, had ik het erop gezetquote:
Whehehehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
je kan zo voor de FP gaan werken
Ha. Ik heb het aan Klonk gestuurdquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we de weblog waren, had ik het erop gezet...
Op de FP kan ik helaas niet maken...
Tofquote:
Succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even opnieuw opstarten, kijken of het helpt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de geruchten zijn er 9 gewonden, onder wie een zwaargewonde. Dat is een medewerker van de Zwitserse spoorwegen, die in het voorste rijtuig zijn boterham met Zwitserse kaas zat op te peuzelen, toen door de klap een koffer van een Japanse toerist op hem viel.
WB Bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer. Eerder terug dan gepland, maar ja als het even te druk wordt om je heen of in je hoofd, kun je als je zobent als ik. beter naar huis gaan.
Dat is wel balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Ga maar weer richting huis, Rijswijk winkelcentrum heeft het niet wat ik zoek. Ga maar eens googlen of het uberhaupt nog wel bestaat
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wat zijn jullie toch ook lieve schattebouten![]()
![]()
Komt omdat jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wat zijn jullie toch ook lieve schattebouten![]()
![]()
Dat verbaast me nietquote:
Kan je vriendjelief niet helpen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef Fha het volgende:
Nat beddengoed is veul te zwaar om boven je hoofd op te hangen
Zwaai dan even, misschien dat ze je dan wel zietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Barretje niet aanwezig? Ze moet me zowat zien lopen nu
Nietquote:
Die is aan het werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je vriendjelief niet helpen?
de was moest datquote:
ja, haar knie is niet helemaal goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
de was moest dat![]()
terwijl ik een huisvrouw heb![]()
iets gaat fout....
Dan is het lastigquote:
Of jij bent gewoon lief voor je vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de was moest dat![]()
terwijl ik een huisvrouw heb![]()
iets gaat fout....
daarom doe ik stofzuigenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, haar knie is niet helemaal goed
ben ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon lief voor je vrouw
Vanwaar de vrolijkheidquote:
Heel goed!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb vandaag ook maar eens stofgezogen![]()
Afwas komt morgen wel
Lang leve keukendeurenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Afwas komt morgen wel
Nog 2 nachtjes slapen en dan zaterdag!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan zaterdag
doe je goed, het loopt niet wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Afwas komt morgen wel
1 dagje vrij en dan 2 dagen werkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Yeahquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog 2 nachtjes slapen en dan zaterdag!![]()
![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Afwas komt morgen wel
Bis Later Koenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Koen66 het volgende:
*zit weer in de auto....
Terug naar huis met hangende pootjes
Latersss vriend(innet)jes![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:
Wel thuis Koenepoen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Koen66 het volgende:
*zit weer in de auto....
Terug naar huis met hangende pootjes
Latersss vriend(innet)jes![]()
Joahquote:
Nee, was het maar zelfreinigendquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed, het loopt niet weg
Weekend!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Je je je scrolldingesdingie doet het weerquote:
Dan ben ik bij zee, met jou en andere hele lieve mensenquote:
Geen ideequote:
Ik wel maar moet eerst werkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wel thuis Koenepoen!
[..]
Joah![]()
En afspoelskills
[..]
Nee, was het maar zelfreinigend![]()
Wie komt morgen bij me afwassen?![]()
Of één heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nachtjequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Wat voor lieve mensenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben ik bij zee, met jou en andere hele lieve mensen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Jajajajajajaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef MPG het volgende:
Je je je scrolldingesdingie doet het weer
Ikkuh nietquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heldquote:
Dat is zo fijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joahquote:
quote:
Nee, bij jou kom ik op je heerlijke stoel hangenquote:
Dat magquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, bij jou kom ik op je heerlijke stoel hangen
Wat is een stoelbank?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat magOver een tijdje (grooot tijdje) gaat de huidige bank veranderen in een stoelbank
![]()
![]()
![]()
dus dat is helemaal feest
Dat ik van de stoel ook de bank ga kopenquote:
Ik hou van jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ik van de stoel ook de bank ga kopen![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou ook van jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Oei oei oei, is het al zaterdag, jajajajaja?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
was het maar waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei oei oei, is het al zaterdag, jajajajaja?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Maar gaat nog wel even duren hoorGeld
En vervoer enzo
En straks zeker de rest ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijnaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei oei oei, is het al zaterdag, jajajajaja?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Maar gaat nog wel even duren hoorGeld
En vervoer enzo
Dan neem je gewoon eerst even een nieuw huis, dan ben je toch al van slagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat wil je echt niet hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wauw
Dan kom ik bij je wonen hoor
![]()
Nee dat werkt nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet hoor![]()
Maar het mag wel
![]()
Ja de nubank is na 15 jaar trouwe bankdienst toch wel een beetje op :$ Dat schijnt te gebeuren als je al 15 jaar lang op dezelfde plek zit![]()
Dus ik heb geprobeerd om in de andere hoek te zitten.. maar.. nee![]()
Jij bent echt ook nog eens vet slim johquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon eerst even een nieuw huis, dan ben je toch al van slag![]()
het gaat dan ook helemaal fout daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
holy fuck er gaan wel erg veel tv zenders over Egypte nu
En niet alleen meer in Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat dan ook helemaal fout daar
Helaas nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En niet alleen meer in Egypte
Ik heb nog een kanaal gevonden met snooker eropquote:
Gaat het even niet zo goed?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo denk ik even in de huiskamer een poging doen tot lezen..
Zin in een avondje karaoke?quote:
het spreidt zich uit als een olievlekquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En niet alleen meer in Egypte
Lezen is toch fijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo denk ik even in de huiskamer een poging doen tot lezen..
Ja, dat klopt, maar ik sta echt op het punt om in tranen uit te barsten..quote:
het is een echte kwallebakquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Koen66 het volgende:
heeeeeee geweldig nieuws
Robert Jensen weg bij Radio Veronica
Kan ik eindelijk weer 's ochtends in de auto Veronica luisteren
Vervelende omhooggevallen niet-uit-de-kast-komende eikel![]()
wat mis ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het spreidt zich uit als een olievlek
Das wel balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het ging al "mis" in het auti-cafe
En dan ook nog de berichten over de journalisten enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het spreidt zich uit als een olievlek
Verbieden moeten ze hem, maakt niet uit waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Koen66 het volgende:
heeeeeee geweldig nieuws
Robert Jensen weg bij Radio Veronica
Kan ik eindelijk weer 's ochtends in de auto Veronica luisteren
Vervelende omhooggevallen niet-uit-de-kast-komende eikel![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zin in een avondje karaoke?
Ja, totaal niet leuk.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zin in een avondje karaoke?
* suikertaartje pakt een kussentje en een dekentje en een doos tissues en koffie, thee, chocolademelk, koekjes en nougat en klopt uitnodigend op de bankquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dat klopt, maar ik sta echt op het punt om in tranen uit te barsten..
o, gat lekker dus....quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje pakt een kussentje en een dekentje en een doos tissues en koffie, thee, chocolademelk, koekjes en nougat en klopt uitnodigend op de bank
![]()
oja, en de nieuwste sudoku
jij bent echt zo verschrikkelijk lief hequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje pakt een kussentje en een dekentje en een doos tissues en koffie, thee, chocolademelk, koekjes en nougat en klopt uitnodigend op de bank
![]()
oja, en de nieuwste sudoku
echt hequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij bent echt zo verschrikkelijk lief he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |